Що ж таке SEO-націоналізм або нетолерантна оптимізація?
В терміну «націоналізм» є багато визначень і часто вони суперечать одні одному. Можете думати про це поняття, що завгодно – пост не про це. А от «SEO-націоналізм» - це проведення заходів з «нетолерантної» оптимізації, яка дозволяє залучати трафік із запитів однією мовою на сторінки з іншою. Наприклад, ви вводите запит російською, але у видачі бачите сторінку українською. Або ж навпаки.Як це можна використати з користю?
В минулих записах я вже розповідав про не дуже хорошу статистичну картину уанету, бо пошукових запитів російською (навіть по Україні) ми маємо в рази більше, ніж українською. Як панацею, я пропонував робити багатомовні проекти, але це не завжди зручно. Тому, коли немає дуже високої конкуренції та є рівні руки, то можна зробити так, щоб на ваш український сайт йшов трафік з російськомовних пошукових запитів.Як цього досягти на практиці?
Аналізуючи статистику з Google Analytics по одному міському порталу, я помітив цікавий момент – запит, який приніс найбільше трафіку – це російська назва міста, хоча сам сайт україномовний. Причина – лінки на сайт з російськими анкорами.Ще один приклад нетолерантної оптимізації, але навпаки. Просуваю ресурс з відпочинку в Криму, цільова аудиторія – Росія. Але в мене є багато україномовних сайтів, де можу помістити постові та рекламні статті. Анкори старався робити російськими, але не завжди. Часто, сам текст біля посилання був українським. В результаті, на сайт, де немає жодного українського слова, повним ходом йде трафік з україномовних запитів.
Такі процеси більш характерні для Google. Тому, що він аналізує не тільки анкори посилань, а й переклади.
Також займаюся подібним, але не дуже вдало. Я брав і вставляв у тег alt малюнків російські ключові слова. А ще є багато ключових запитів написаних неграмотно або на суржику. Їх також можна використати для притягнення трафіку на свій сайт
ReplyDelete