Sunday, October 30, 2011

В майбутньому нас будуть споювати методами вірусного маркетингу

Недавно в твітері я натрапив на віруснячок, який просуває один алкогольний бренд. Рекламну кампанію приурочили до Хелловіна, в ній поєднали елементи вірусного маркетингу та вже звичних веб-конкурсів.
вірусний маркетинг в алкогольному бізнесі
Вірус полягає в тому, що кожен може завантажити своє фото та згенерувати відео-ролик "з собою" в головній ролі, де танцюють зомбі. Суть конкурсу в тому, щоб зібрати якнайбільше голосів за своє відео через соціальні мережі.

За 5 днів вже прийняло участь 710 чоловік. Найактивніший зараз має 172 голоси, а в середньому кожен учасник приніс десь по 10-ть лайків/твітів…

Якщо проаналізувати прикинути на око приблизну вартість такого проекту та вищенаведену статистику, то очевидно, що ціна одного унікального відвідувача буде досить високою. Вірусний маркетинг був і залишається одним з найдорожчих видів просування. Але вся фішка в тому, що в них нема вибору. Чому? Зараз поясню.

Ринки реклами все більше перекочовують з традиційних ЗМІ до інтернету. Тож за них скоро відбуватимуться великі битви і алкоголь нам будуть нав’язувати так само нагло, як і на екранах телевізора після 21:00. Тепер, яким чином можна просувати продукт в інтернеті:

SEO – не матиме бажаного результату. Ви часто набираєте в гулі «ром», «горілка» і т.д.?
PPC – більшість серйозних систем контексту забороняють рекламу алкоголю, навіть таргетована реклама Вконтакті забороняє.
Банерна реклама – надіюся, що ресурс, який себе поважає не буде поміщати таку рекламу, хоча це спірний момент.

Висновок: в майбутньому нас будуть активно споювати саме з допомогою вірусного маркетингу.

Зрозуміло, що реклама горілки буде і на сайтах новин (які себе не поважатимуть), на різних трешово-розважальних ресурсах, але в алкогольному бізнесі крутяться дуже великі гроші, тому саме вони матимуть змогу інвестувати значні суми в такий дорогий напрямок, як вірусний маркетинг.

Також мені здається, що скоро вони почнуть вести активні кампанії управління онлайн репутації в соціальних медіа, блогосфері та на форумах.

5 comments:

  1. дякую, виходить, зокрема, нинішня буба-конкурс укрюблогів
    http://watcher.com.ua/buba/
    це з тойї ж "опери"... я спочатку подумав, що компетентні органи збирають інформацію про укр.блоги, втім вчора зареєструвався, лист з підтвердженням не прислали, тепер навіть, якщо пришлють, посилання на бубу-конкурс ставити у себе у блозі не стану...
    трохи не за темою, а ти міг би допомогти мені розібратися з цими рекламами, зареєструвався на AdSense, виставив рекламні блоги - правильно чи ні?
    p.olijnyk@gmail.com

    ReplyDelete
  2. @Петро Олійник

    Щось ти все перепутав)))

    Буба це нормальний конкурс, він принесе тільки користь уанету.

    В самому понятті "вірусний маркетинг" нема нічого поганого. Його можна застосовувати до нормальних проектів, так і до поганих.

    Щодо AdSense, то таке розміщення як ти вибрав не принесе багато грошей, але і відвідувачів не буде відлякувати.

    ReplyDelete
  3. угу, дякую... власне, я старався розмістити блоки так, щоб не відлякувати - і не стільки відвідувачів, скільки самого себе :-)

    ReplyDelete
  4. Я щось не розумію. Навіщо давати посилання на вірусну рекламу, якщо ти її не схвалюєш? Ти ж цим робиш їм послугу і виконуєш їхній хитрий план.

    Якщо вже хочеться засудити сам факт, то ліпше обійтись без посилань на назв брендів.

    ReplyDelete
  5. @Hnatt, я показав вірус з технічного боку, бо важко уявити про що я пишу, якщо не бачити самого віруса. Я виходив з позиції "врага надо знать в лицо"))

    Хоча можна трохи детальніше описати і повидаляти лінки.

    Назву бренду точно пиберу.

    ReplyDelete