В епоху «соціалізації» глобальної мережі класичним пошуковим серверам нічого не залишається, як поступово піти з ринку, залишивши місце для повноцінних соціальних проектів. Таку думку висловлюють працівники компанії Facebook.
Зокрема, про швидку загибель пошуковиків прямим текстом заявив Ітан Бірд (Ethan Beard), керівник проекту Facebook Platform. Даний проект створений для інтеграції різних функцій соціальної мережі в інші сайти (кнопка Like, можливість додавання коментарів і багато чого іншого - все це частина Facebook Platform). В даний момент містер Бірд знаходиться в Лондоні на зустрічі з розробниками додатків і різних інструментів для соціальних мереж.
Ітан Бірд стверджує, що пошукові сервіси повинні стати більш соціальними, щоб люди могли отримувати не тільки сухі результати у вигляді посилань на різні веб-ресурси, але й коментарі користувачів, якщо у вікні пошуку був введений запит про який-небудь товар чи послугу. Крім того, в цих коментарях, у випадку, якщо відгук негативний, його автор міг би викласти посилання на подібну послугу або товар з кращою (на його думку) якістю виконання.
За словами співробітника Facebook, такий підхід суттєво поліпшить інформативність пошукових сервісів. Ітан Бірд навів простий приклад: щоб купити що-небудь для дому, ви спочатку консультуєтеся у друзів і близьких, і лише потім йдете в інтернет для пошуку конкретного предмета чи конкретного магазину, де його можна купити.
А ви як думаєте? Чи помруть пошуковики?
Несинітниці!
ReplyDeleteСитичка гігантів попереду, а тим часом Гугл не спить. Деякий час в українському домені був розділ "покупки". Це типу колектор цін і кожен товар має сторінку обговорень. Не прижився бо видно ще наші магазини не готові до відкритої конкуренцїі.
ReplyDelete