Опишу програму для розрутки твітера Twitter Follower 1.0. Вона проста, ефективна і недорога.
Накрутка фоловерів в твіттері за допомогою програми зводиться до двох етапів:
- Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу, щоб надати екаунту додаткову привабливість.
- Накрутка живих фоловерів по заданій темі, щоб надалі прорекламувати свій товар.
Все це саме можна робити і в ручну, але краще таку рутину перекидати на роботів. Інакше це займе багато власного часу, а ефективність буде дуже низька.
Перший етап
«Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу»
Відкриваємо Twitter Follower. У полі «Тема» вводимо одну з наступних тем:
# TweepTeam
# InstantFollow
# IFollowBack
# InstantFollowBack
# teamfollow
# teamfollowback
# IFB
# followme
# 500aday
# FF
# FollowAgain
# TFB
# 100ADAY
# followbacksquad
і тому подібні, які передбачають взаємний фоловінг.
Екаунти із зазначеними хештегом, як правило, стануть вашими фоловерами, якщо ви станете читати їх. Конверсія при фолловінгу за такими акаунтами становить у середньому 60%. Тобто зі ста зафоловлених - 60 стануть вашими читачами.
Після введення однієї з перерахованих вище тем тиснемо на кнопку «Включити» накрутку.
Чекаємо, коли число тих, хто відповість взаємністю стане хоча б 30 і переходимо до наступної теми
Потрібно врахувати , що взаємний фолловінг спрацьовує приблизно протягом доби.
При експерименті з 120 екаунтів, на які ми підписалися, 83 стали читати нас. Загальна конверсія при використанні програми Twitter Follower склала 69%. Трохи пізніше, при включеній накрутці, програма автоматично відпишеться від цих екаунтів, і у вашому арсеналі залишаться тільки живі читачі.
Другий етап «Накрутка живих фоловерів по заданій темі»
Накрутка живих фоловерів відбувається за тим же принципом: ви фолловите екаунти по заданій темі, а вони фолловять ваш аккаунт у відповідь. Тільки «жива» людина попередньо подивиться на ваш ак. Цифри - кількість читачів - ми з вами вже накрутили на попередньому етапі, але живому читачеві також важливо, щоб у вас був цікавий для нього матеріал. Тоді він готовий підписатися на ваші публікації.
Конверсія по темі #seo склала 26%, це значно нижче ніж взаємний фолловінг, але потрібно враховувати, що це безпосередньо цільова аудиторія!
Прочитати детальніше та купити програму можна тут.
0 comments:
Post a Comment