Єгипетська кобра, яка ще 28 березня втекла із Bronx Zoo, нещодавно завела собі акаунт в твіттері і активно його оновлює. В одному з перших твітів змія розповіла, що на втечу її надихнули персонажі з м/ф «Мадагаскар». За короткий час кобра набрала майже 22 тисячі фоловорів - це ефект вірусного маркетингу.
Хто ж насправді веде мікроблог кобри - невідомо. Але я думаю, що ця людина по-зміїному розумна і хитра :)
В своєму твітері «цифровий плазун» розповідає про враження від прогулянок Нью-Йорком і що дуже важливо - цікавиться у фоловерів, де б вона могла знайти певні послуги чи сервіси.
От 9 годин назад «єгиптянка» шукала, де є непоганий вегетаріанський ресторан. Поки ознак релами нема, але це поки. Я ж кажу ця кобра розумна і за її аватаром ховається досвідчений SMO-спеціаліст, який знає що таке партизанський маркетинг і приховане просування в соціальних медіа.
Партизанський маркетинг в інтернеті
З даним видом просування товарів і послуг ви вже напевно стикалися на різних форумах, блогах та соціалках. Але, скоріше за все, навіть не здогадувалися про те, що ставали об’єктом рекламного впливу.
Суть прихованого маркетингу зводиться до наступного: набирається група людей, які в темі, перший з них створює обговорення, наприклад: «Де можна замовити сайт як в Лєбєдєва, тільки дешево і з перламутровими ґудзиками?» :). Тут одразу з'являється другий учасник групи, який рекомендує певну веб-студію... ви вже здогадалися яку? :) Далі з'являється третій, четвертий учасник групи і вони починають бурхливо обговорювати переваги і недоліки розробника і його робіт з портфоліо, залучаючи до обговорення інших учасників форуму, які нічого не підозрюють, при цьому періодично і як би ненароком кидаючи потрібні посилання. Це найпростіший приклад партизанського маркетингу, в реальності все значно складніше.
Цей проект зі змією ще складніший, ніж типові, але, я переконаний, суть його та ж сама.
Буду продовжувати спостерігати за твітером єгипетської кобри (BronxZoosCobra). А що ви думаєте про це? Буду радий вислухати в коментарях ;)
Мій прогноз справдився - зараз йде прихована реклама готелів Хілтон.
ReplyDeleteА кількість фоловерів збільшилася з 22 до 181 тисячі - от що таке вірусний маркетинг.
Ухухухухуууу! :-В Оце тааак чудасія! :-))))
ReplyDeleteАле тут зненацька облом :)
ReplyDeleteЦитую New York Daily News:
"Отруйна єгипетська кобра, яка втекла із зоопарку Бронкса майже тиждень тому, вже знайшлася.
Як розповіли в адміністрації зоопарку, змію виявили згорнутою кільцями в темному кутку Будинку рептилій під час прибирання. Кобру відправили на медогляд, щоб переконатися, що вона здорова. Планується, що в найближчому майбутньому відвідувачі зможуть подивитися на втікачку."
"Офіційний" твітер кобри ще ніяк не відреагував на новину :)