На фото ви бачите цікавий, соціально-корисний та, одночасно, комерційно-вигідний приклад розкрутки сайту.
Попадання в ціль
Адміністрація сайту pripyat.com зробила гарний хід, що націлює на себе цільову аудиторію - відвідувачів 30 кільометрової зони навколо ЧАЕС. Там ніхто випадково не опиняється і раз людина там, то це або затятий турист, або фанат "Сталкера". І кожен, хто побуває в Прип'яті, при в'їзді побачить цю інформативну табличку. Якщо схочеться поїхати ще раз, скажімо, завезти свою нову подружку - любительку екстримального туризму, то велика ймовірність того, що на наступний раз тур буде куплений на цьому сайті.Вірусне розповсюдження радіації інформації
Друга крута фішка - це "вірусність" цієї таблички. Я сам на неї таким чином надибав - побачив на аватарці моєї подружки з Москви, а вона скачала її з якоїсь групи... Зрозуміло, що ці "мандри" фотографії "соціальної реклами" постійно залучають свіжий трафік на сайт. А от зараз, ви читаєте мій пост і велика ймовірність того, що після прочитання зайдете на сайт Прип'ять.ком. А далі...Крім того, пошукавши подібні зображення з допомогою TinEye я знайшов, що цю табличку багато хто з відвідувачів Чорнобиля фотографував, а потім постив в блогах.
От вам і вірусний маркетинг.
Соціальні медіа та і реклама це дійсно вагома ніша для просування сайту чи будь якого продукту, чи бренду. І це фото дійсно чудовий приклад.
ReplyDelete