Анекдоти, анєгдоти, приколи, пріколи, жарти, хаха, ахаха, ржач, жесть, жжот
Гумор може сказати багато і, прочитавши мою інтродукцію, ви вже серцем зрозуміли половину філософії, що таке гівняне SEO. Тепер необхідно пояснити другу частину, теоретичну – для мозку :)
За допомогою певних сеошних штучок можна (і треба!) рубати непоганий трафік, але вони не повинні йти врозріз зі зручністю і приємністю користування сайтом, а також не мають призводити до ризиків попасти в бан пошукової системи.
Сьогодні я опишу найпоширеніші помилки в SEO, коли люди роблять певні речі для пошуковиків, але не для людей, а інколи, навіть, проти людей, «вбиваючи» тим самим потенційних клієнтів. Такий собі SEO-голокост виходить :)
Тут будуть також ті ситуації, коли все робиться, начебто, для пошукових роботів, але чомусь ці цифрові монстри горді і не беруть дешевих SEO-подарунків, а інколи навіть ображаються на оптимізатора і викидають його сайт в бан :)
Отже, 10 способів як погіршити свій сайт з допомогою псевдо-SEO:
1). Переоптимізація тексту.
Це коли ключове слово зустрічається занадто часто. Якщо його густина в тексті перевищить 7%, то не чекайте на це доброї реакції дядька Гугла. Він любить, щоб ключовик попадав йому на очі десь 5% зі всього прочитаного тексту.2). Занадто довгі URL адреси з купою ключовиків.
Особливо важкий випадок, коли вони ще й кириличні. А як же тоді зробити добре? - Помістіть в URL одне ключове слово транслітом. Шлях до сторінки розділіть слешами для можливості навігації. Класно, коли користувач може запам’ятати адресу, або хоча б без проблем передати лінк в соціальній мережі, електронкою і т.д. Канонічний варіант: site.ua/seo/whitehatseo.html. На превеликий жаль, тут на блогері я такого зробити не можу.3). Нелюдські анкор лісти
Коли пишете анкори для закупки посилань, то робіть їх людськими, а не машинними. Це саме стосується постових. Наприклад, людський – «купити недорого айфон в Києві», нелюдський – «купити айфон київ недорого». Пошуковики при аналізі посилань стали значно розумнішими.4). Спам в промислових масштабах
Велика кількість спаму по форумах та блогах може призвести до критичної маси скарг і в кінцевому результаті – до бану.5). Закупка величезної кількості посилань на молодий сайт
Для пошукових систем має велике значення динаміка росту лінкової маси. Тому не закупляйте дуже багато посилань на молодий сайт. Якщо хочете все і зразу, то купуйте старий домен з тІЦ, PR та беклінками. Також домен в «минулому житті» мав мати ту ж саму тематику, що і ваш новий проект. Наприклад, якщо ви купили домен goodPR.com і старий сайт на ньому був про Public Relations (зв’язки з громадськістю), то не розміщуйте на цій адресі сайт про SEO і PageRank, бо при першому ж апдейті той самий PR обнулиться.6). Унікалізація тексту через вставку англійських букв в кириличні слова
Робиться все швидко і просто, але наслідки можуть бути жахливі. За 5 хвилин можна весь текст зробити унікальним. Копіюється цікава стаття, а далі в словах, що не є ключовими, змінюються кириличні символи на ідентичні по зображенню латинські. Ви відрізняєте на око перше “А” та друге “A”? Я, ні. А робот відрізняє і буде вважати ваш текст унікальним. Але, крім того, пошуковики враховують такий параметр як грамотність, тому вони побачать в вашій статті хоч і унікальний текст, але такий, де більшість слів з помилками. В Яндекса на таке є жорстокий фільтр АГС.7). Опечатки, сленг, запозичені слова, спеціальні терміни…
Деколи в тексті робляться опечатки, пишуться всілякі недавно запозичені слова транслітом, вживається рідковживана спец термінологія. В невеликих кількостях – це нормально - я сам так роблю, але коли з цим переборщити, то знову ж таки пошукові системи будуть ідентифікувати ваш текст як такий, що має велику кількість граматичних помилок, а це загрожує накладенням фільтрів.8). Прихований текст
Не думайте, що роботи тупі, а ви розумні. Якщо з допомогою засобів HTML та CSS ви приховали велику частину тексту з ключовими словами, то деякі типи такої хитрості може зразу побачити сам пошуковик, інші – доживуть до першої ж скарги конкурента в сапорти Гугла і Яндекса.9). Банальне перелічення ключовиків
На розмір «першого екрану» ефектне слайд шоу чи флеш анімація, а прокрутивши скрол вниз бачимо купу ключових слів маленьким шрифтом. І такий сайт, навіть, може бути в топі, правда, не довго.10). Велика кількість лічильників, кнопок каталогів і «друзів сайту»
Хто думає, що це все щастя допомагає розкрутці – той глибоко помиляється. Ці всі кнопки – це наскрізьні дірки по яких витікає вага вашого сайту (пейдж ренк в тому числі). Якщо всі ці каталоги, рейтинги та лічильники тільки для нарощування кількості зовнішніх посилань, то це абсолютно нерівноцінний обмін, бо на вас ставлять один лінк з сторінки ступеня вкладеності > 3, а ви «голосуєте» за цей каталог/рейтинг всім сайтом. Друге діло, якщо ви дійсно бажаєте підтримати певний проект – тоді не шкода, або ви отримуєте від цього прибуток, або цей обмін посиланнями буде корисний вашому ресурсу і його відвідувачам.Будьте розумними, старайтеся вчитися на чужих помилках. Я розказав, де в саду під назвою SEO лежить більшість грабель, раз наступив – тепер минаю, у вас є шанс не наступати взагалі :)
Якщо знаєте ще приклади подібних «грабель» або в статті щось не зрозуміло – ласкаво просимо до дискусії в коментарях ;)
0 comments:
Post a Comment