Thursday, February 24, 2011

Китай приготував Google по-комуністичному

Уряд Китаю боїться давати свободу своєму інтернету і слідом за твітером черга дійшла і до пошуковика. Тепер доступ до «непотрібної та шкідливої» інформації (з точки зору системи) стане ще більш обмеженим.
web censura in china
Нова державна пошукова система має скласти конкуренцію лідеру ринку пошуку в Китаї - Baidu. Власниками пошуковика є компанія China Mobile і державне агентство новин Xinhua.

Характеристика пошукової системи

Panguso.com дозволить користувачам шукати новини, інтернет сайти, картинки, відео- і аудіофайли, повідомляє Xinhua. Користувачі мобільних телефонів зможуть шукати за допомогою Panguso і відсилати результати пошуку з PC на телефон за допомогою SMS. Це, як на мене, дійсно крута фішка яка змогла вийти лише в симбіозі GSM-компанії та пошуковика. Тим більше, що телефон в Китаї мають майже всі, а от комп'ютер з інтернетом - ні.

Партнерство між Xinhua і China Mobile було вперше анонсовано влітку минулого року. Роль Xinhua - інформаційна підтримка та надання нового контенту, в той час як China Mobile забезпечує пошукові технології і сумісність з мобільними пристроями.

Панахида по китайському Гуглу

На думку аналітиків, Panguso зможе зайняти звільнену нішу Google, який пішов з ринку Китаю, а раніше займав другу позицію після лідера Baidu. Google видавав при ранжуванні ресурси, які висвітлюють різні точки зору, в тому числі ті, які критикують владу в Китаї та комунізм загалом. Тому на китайський Google регулярно здійснували хакерські ddos-атаки та блокування, що призвели до припинення його роботи в "піднебесній".

rip chinise google

Повний контроль над медіа-простором

Panguso.com є повністю підконтрольним комуністичній владі і ретельно фільтрує політично забарвлені результати пошуку, висвітлюючи тільки офіційну точку зору уряду Китаю.

Читати далі...

Wednesday, February 23, 2011

Яка соціальна мережа - така й реклама

При розробці будь-якої реклами враховується її цільова аудиторія.

Соціальні мережі - це в першу чергу спілкування людей. І яка аудиторія, така й соціальна мережа.

Не розумію одного, оскільки, механізм реклами Вконтакте є таргетованим, то вона має показуватися у відповідності до моїх інтересів. Але в мене в музиці не вказано Бутирка і Круг, а в полі "про себе" нема калічної псевдографічної фігні типу "парву за братву". Напевно, ця реклама показується без вибору всім в Україні. Якщо народ клікнув на такий банер на виборах, то клікнуть і ВКонтакті :)
Читати далі...

Tuesday, February 22, 2011

Кариби отримують нові доменні зони (.BQ .CW .SX)

Міжнародна організація по стандартизації ISO повідомила, що так звані голландські острови Карибського басейну отримають нові інтернет-суфікси (власні доменні зони). У минулому році ISO повідомила про те, що для Антильських островів передбачені нові домени (раніше існував лише суфікс .AN).

В ISO було прийнято рішення про те, що острови Бонайре, Сінт-Естатіус і Саба отримають нову доменну зону .BQ, острів Кюрасао отримає суфікс .CW, а острів Сент-Мартін - .SX.

domain sx

Особисто я прогнозую, що веб-майстри всього світу стануть активно купувати домен .SX під адалт проекти (розшифровуючи «SX» як секс). А це буде непогана інвестиція в економіку острова, де кількість населення складає всього 32 тисячі чоловік. Цього висновку я дійшов, проаналізувавши динаміку продаж доменів .WS та .TV.

Домен .WS - офіційно це інтернет-простір Західного Самоа, але більшість тих, хто купує собі домени в цій зоні розшифровують .WS, як "web site". Тому кількість охочих мати такий домен дуже велика.

Це ж саме стосується зони .TV, офіційно, - це регіональний домен Тувалу, але на ділі їх скупляють телеканали. За прикладами не треба далеко ходити - навіть регіональний рівненський телеканал «Рівне 1» має свій домен в цій зоні (rivne1.tv).

Читати далі...

Monday, February 21, 2011

Вірусний маркетинг через мікроблог ВКонтакті

Соціальна мережа ВКонтакті має функціонал мікроблогу. І в ньому є крута функція "Мені  подобається",  яка дає можливість голосувати за публікації. Користувач тисне на сердечко і в нього з'являється додаткова опція "розповісти друзям", тобто, можливість скопіювати запис на свою сторінку з вказівкою на авторство. Таким чином цікаві записи поширюються по принципу вірусного маркетингу. Це явище можна використовувати з комерційною метою. Що ж для цього необхідно зробити?

Наші задачі по вірусному маркенгу:

  1. згенерувати цікавий контент, який сподобається користувачам і буде поширюватися через функцію  "розповісти друзям" (вірусна складова);
  2. прив'язати до цього контенту тематичний лінк на комерційний ресурс (маркетингова складова).

Приклад вірусного запису через мікроблог:

Вірусний маркетинг через мікроблог ВКонтакті
Як бачите, спочатку користувачів, як риб, потрібно "прикормити". Привернути увагу до своєї сторінки і, в більшості, генерувати цікавий контент без комерційних посилань, але час від часу до подібних нових записів додавати тематичний лінк. Таке ж ви бачите на скріншоті. Пеший запис без посилань - це підкормка. Другий - це вже наживка (контент) і гачок (лінк). Посилання веде на туристичний ресурс і є в певній мірі тематичним до запису. Хоча, такі напівкомерційні записи збирають менше "лайків" (сердечок), але зате дають достатньо велику кількість переходів.

Особливість вірусного маркетингу через мікроблог полягає в поширенні новин та актуальної інформації. І не важливо  якого масштабу новина: окремого юзера чи цілого світу. Суть мікроблогів - це висвітлення реакції користувачів на події в реальному часі. Це ви і спостерігаєте на моєму прикладі. Це адекватна реакція соціального юзера на революційні події в  арабському світі. І саме гумор тут додає потужну вірусну складову.

Читати далі...

Friday, February 18, 2011

Qwiki.com - web3.0 симбіоз пошукової системи та енциклопедії

Пошук - це одна найпопулярніших дій в інтернеті. Кожен день, люди роблять мільйони запитів в пошукових системах і на звичайних сайтах, намагаючись знайти потрібну інформацію серед величезної кількості даних. Один з найпопулярніших пошуковиків Google, з'явився на світ понад 10 років тому, але наскільки сильно змінилася форма представлення результатів?

Зараз, як і раніше, після введення пошукового запиту користувач отримує список сайтів, які містять інформацію, яка відповідає заданим критеріям. А нова пошукова система Qwiki.com ставить за мету зміну самого формату пошуку, який буде давати результати у вигляді комплексної мультимедійної розповіді. Замість того, щоб дати користувачеві список посилань та їх опис, Qwiki створює інтерактивну видачу, до якої об'єднує текст, озвучений системою, відео з YouTube та енциклопедичні дані з Вікіпедії.

Амбіції нового пошуковика

Нова пошукова система планує змінити правила гри пошукового ринку і стати серйозним конкурентом. Засновниками Qwiki є Даг Імбрюс і Луїс Монієр, які стояли за розробкою ранньої версії пошукової платформи AltaVista. Фінансування проекту здійснюється Едуардо Саверіном, який також входить до складу власників Facebook, а також Джаведом Карімом (YouTube) і Прадепом Сіндху (Juniper network), які вклали в розвиток Qwiki $ 8 мільйонів.


Як працює Qwiki?

Суть Qwiki проста - сервіс збирає інформацію за запитом з відкритих джерел (Wikipedia, Google, Fotopedia, YouTube), і видає її користувачу в інтерактивному вигляді, як презентацію. Фактично, Qwiki – це не просто нова пошукова система, а й мультимедійна вікіпедія яка передає користувачеві інформацію в інтерактивному вигляді, а саме вона читає тексти і паралельно показує графічну інформацію по темі.

На головній сторінці Qwiki є форма для запиту. Результати пошуку відображаються в режимі реального часу під панеллю (на основі технології Ajax).

Як приклад пошукаємо інформацію про Карпати. Система поки що працює тільки англійською мовою. При введені запиту «karpaty» виводить інформацію про футбольний клуб, вводимо «carpathian»:



Після вибору ви поринаєте в цікаву інтерактивну презентацію. Текст озвучується жіночим приємним голосом, що супроводжується субтитрами. У процесі викладу фактів ви можете спостерігати за сюжетно-тематичними картинками, картами Google Maps і різними роликами. Під час перегляду можна клікнути на будь-яке зображення, поставивши презентацію на паузу і придивитися до зображення. Для кожної статті наводиться список схожих тем і ключових осіб. Наприклад, якщо було задано пошук по якійсь людині, сервіс спробує знайти його соціальні зв'язки.

На головній сторінці Qwiki так само представлені посилання для переходу до популярних рубрик і тем. Наприклад, можна бачити посилання в такі рубрики як актори, міста, пам'ятники, чудеса природи та ін.

Qwiki застосовує елементи вірусного маркетингу: крім того, що можна поділитися роликом з друзями з допомогою е-мейлу або твітера, ви також можете згенерувати код для блогу. Що я і зробив :)

Переваги Qwiki:

  1. ефектна подача матеріалу;
  2. інформація береться з декількох джерел;
  3. інформація легко сприймається;
  4. інформація озвучена диктором (з субтитрами);
  5. можливість доповнювати, редагувати матеріали;
  6. «соціальні» функції (можливість розшарити презентацію, надіслати другу чи вставити собі на сайт);

Недоліки Qwiki:

  1. На даному етапі сервіс працює тільки з англійською мовою;
  2. Невелика кількість тем для презентацій, хоча вони постійно збільшуються;
  3. Поверховість, розважальна спрямованість матеріалів.
  4. Формат презентації - був перевагою, він же є і недоліком, тому що не завжди доречний;

Висновки

На закінчення хотілося б сказати, що безумовно Qwiki дає орієнтир на те як повинна виглядати енциклопедія майбутнього. Набираючи будь-який запит ви заглядаєте у це майбутнє. Чи може сервіс вже сьогодні замінити Вікіпедію і Гугл? Звичайно, ні (не даремно сервіс поки знаходиться на стадії альфа-тестування)! Але у подібної технології є дуже хороші перспективи (сьогодні вона поки сирувата) і можна не сумніватися в тому, що з часом такого роду енциклопедіями (можливо це буде Qwiki) буде щодня користуватися кожен з нас і отримувати від цього масу задоволення!
Читати далі...

Thursday, February 17, 2011

Баг при перекладі на translate.google.com.ua


При перекладі фрази: "що вони коять?" google translate видає  "what they vytvoryayut?".

Надіюся баг скоро виправлять.
Читати далі...

Wednesday, February 16, 2011

Вконтакті дозволяє перехід на сайти в зоні RV.UA

Сьогодні переглядав статистику сайту-візитки одного регіонального клубу бойових мистецтв і мене шокував раптовий стрибок переходів з Контакту. Раніше їх взагалі не було, бо домен сайту розміщений в зоні RV.UA, а на неї vk не пускав.

Тепер – це ігнорування рівненської регіональної доменної зони закінчено :)

Цікаво, що на альтернативну, але менш привабливу зону ROVNO.UA переходи дозволялися і раніше.

Десь рік тому (може більше), коли посилання на RV.UA адміністрація vkontekte заблокувала, то мені власник вищезгаданого сайту (тренер клубу) прислав тривожне повідомлення:
«Наш сайт взламали! Захожу на нього, а мені видає білий екран і якусь фігню пише!»
Виявляється, він завжди заходив на сайт не з браузерної стрічки, а з свого профілю vkontekte.

Тож вітаю з цим маленьким святом всіх рівненських веб майстрів!
Читати далі...

Monday, February 14, 2011

Як змінити Favicon на блозі в Blogger’і

По замочуванню блог на Blogger’і має стандартне помаранчеве лого "B" в фавіконі. Але цю іконку можна змінити.

Переваги власного Favicon

Мати свій власний унікальний значок - це гарний спосіб вигідно виділитись з поміж інших BlogSpot блогів. Вас буде легше знайти серед десяти відкритих вкладок в браузері. Вас буде легше запам’ятати, як бренд. Якщо ваш блог додадуть в закладки, то з унікальним фавіконом, він з більшою ймовірністю приверне увагу користувача.

Що таке Favicon?

Favicon є невеликим зображенням, розміром 16X16 пікселів, що розташоване у верхній частині браузера в адресному рядку.

Як змінити Favicon

   1. Перейти до Дизайн -> Редагувати HTML у вашій панелі інструментів Blogger.
   2. Зробити резервне копіювання існуючого шаблону (backup).
   3. Вставити цей код  зразу після тега </ HEAD> в шаблоні:

<link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwFK50KzdnF9vN2BD_JSbVqohjj19uiWuioVpRkcBMhd0tEJe-H0VeC6hUuLLZMJ_XfPCiHCwr23ihqxX8jB5NcLsrS6qVP22qToW8BsrPAJ-QvleUf9qR-MTEqnNoXY4n9DhSB6-dBj6y/s1600/favicon.gif' rel='shortcut icon' type='image/vnd.microsoft.icon'/> <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwFK50KzdnF9vN2BD_JSbVqohjj19uiWuioVpRkcBMhd0tEJe-H0VeC6hUuLLZMJ_XfPCiHCwr23ihqxX8jB5NcLsrS6qVP22qToW8BsrPAJ-QvleUf9qR-MTEqnNoXY4n9DhSB6-dBj6y/s1600/favicon.gif' rel='icon'/>

4. Тепер збережіть шаблон.
5. Оновіть блог і перевірте чи вступили в дію зміни.

Створення власного Favicon

1. Замініть URL зображення (2 рази) на адресу власного Favicon.
2. Ви можете розмістити своє власне зображення Favicon на таких сайтах, як ImageShack, PhotoBucket, Flickr і т.д. Я розміcтив з допомогою самого блогера.

Динамічний Favicon

Динамічний Favicon може бути реалізований програмно та у вигляді gif файлу. Оскільки, функціонал Blogger’а нарощується в більшості з допомогою JavaScript, то я не хочу зайвий раз «засмічувати» код новими скріптами, які у великій кількості сприймаються пошуковими системами, як «сміття». Тому я замість формату *.ico користаюся форматом *.gif.

Якщо щось з вищеописаного незрозуміло - сміливо питайте в коментарях :)
Читати далі...

Friday, February 11, 2011

PageRank. Правила Google змінюються. Що являє собою PR сьогодні?

Вся складність, проблемність та, одночасно, цікавість SEO полягає в тому, що правила пошукових систем постійно змінюються. Кілька років тому було достатньо набити мета теги правильними ключовиками і твій сайт в топі. Ще досить недавно всі гналися за PR як за якоюсь SEO панацеєю. Більшість людей не думало про якість контенту. По блогосфері ходили міфи як зробити золото з свинцю великі гроші з нічого.

Пропонувався казковий рецепт як стати багатим:
  1. зробити сайт;
  2. наповнити статтями;
  3. купити 4 посилання з морд PR4;
  4. спамити, спамити і ще раз спамити…
  5. дочекатися апу, отримати самому PR4;
  6. Виставити на продаж 10-15 посилань і стати мільйонером :)

Казочка, звичайно, з елементами гіперболи, але, загалом, дає чітко зрозуміти специфіку пошукової оптимізації недавнього часу, коли PageRank був головним божеством релігії SEO.

page rank

Що таке PageRank?


<новачкам>

ПейджРенк – це величина, яка характеризує важливість сторінки з точки зору пошукової системи Google. PageRank перекладається з анлійської як степінь сторінки, тобто степінь важливості сторінки. Він формується з кількості і якості посилань на веб сторінку. Технологія PR була розроблена у Стенфордському університеті як ключовий елемент при врахуванні пошуковою системою зовнішніх факторів.

Одним з головних чинників при ранжируванні сторінок є аналіз зовнішніх посилань на кожну оцінювану сторінку. Це єдиний чинник, який, відносно, непідконтрольний власникові сайту. Логічно припустити, що чим більше зовнішніх посилань є на сайт, тим більший інтерес цей сайт представляє для відвідувачів. Якщо автори інших сайтів поставили посилання на оцінюваний ресурс, значить, вони вважають цей ресурс достатньо якісним. Слідуючи цьому критерію, Google також може вирішити, якої ваги надати тій чи іншій сторінці. Реалізуючи цей принцип, був придуманий PR.

Тобто, кожна сторінка в мережі «голосує» з допомогою посилання за інші сторінки. Час від часу (ап від апу) ці «голоси» перераховуються і визначаються показники PR для кожної сторінки в межах від 0 до 10. Хоч і останнім часом Google відкрито не показує так часто цих змін як раніше, та це не значить, що він їх не робить. Внутнрішні апи безумовно відбуваються і, навіть, часто, а от тулбарне значення PR змінюється дуже рідко. Ще є різниця між тулбарним значенням PR та реальним. Перше може мати лише цілу величину ві д нуля до десяти, а от реальне - коливається від 0,15 до 10 і має числа поза комою. Та про ці «дрібниці» Google відкрито не сповіщає.

Чому Google зменшив вплив PR?

На певному етапі в розвитку Інтернету PR став не тільки мірилом якості сайту, а й товаром, який можна було легко купити. При цьому фактична якість ресурсу для простого користувача не підіймалася. Набули широкого розквіту біржи посилань, де можна/купити продати лінки в автоматичному режимі і, при цьому, достатньо легко (якщо мати гроші) просунути в топи нецікаві сайти. Головним ціноутворюючим фактором став PR, тому пошукові системи почали придумувати нові механізми, щоб дати змогу користувачу знаходити якісну інформацію.

Спочатку Google пішов в атаку на сайти, що продавали лінки на біржах. PR таких сайтів було обнулено. Далі, виходячи з офіційних заяв крівників Google та експериментів вебмайстрів, стало ясно, що «продажне» посилання хоч і дає ефект, але значно менший, ніж природнє. Ринок купівлі/продажу посилань і досі активний та дієвий, але з кожним днем пошукові системи стають розумнішими, щоб ми (оптимізатори) не могли їх обдурювати.

Що таке PR сьогодні? Що від нього залишилося?

PageRank і досі залишається одним з важливих характеристик сайту, але не для вашого ресурсу, а для тих на кого ви даєте посилання. Поясню детальніше.

При ранжуванні сторінка із нулевим PR може бути на першому місці, навіть при наявності конкуренції по запиту з сторінками, які мають солідні показники PR.

PageRank сторінки майже не впливає на позицію у видачі. Цей вплив є, але він мінімальний.
Але якщо ви продаєте посилання чи ставите їх на своєму ресурсі для підтримки дружнього проекту, чи тримаєте мережу сателітів для розкрутки сайтів ваших клієнтів… От в цих ситуаціях вам треба PR, бо він визначає якість зворотнього посилання – його вагу і вплив на просування запиту по тексті в анкорі.

Раніше, коли PR мав більше значення, можна було спамити поширювати в мережі посилання на свій сайт у вигляді http://seo-fight.blogspot.com/ і в результаті цього PR підвищився б і це, загалом, позитивно вплинуло б на позиції у видачі. Але зараз це майже не працює, а основне те, що стоїть в анкорі і біля нього.

<новачкам>

Анкор - текст у зворотньому посиланні. Він повинен співпадати або бути схожим на вибрані ключові слова для просування сайту. Також є важливим найближчий текст з обох боків від посилання. Приклад: професійний веб дизайн рівне.

І чим більший PR сайта-донора, тим краще передасться вага ключового слова в анкорі на сторінку. Тим вище виведеться ця сторінка у видачі, тим більше збере трафку і отримає клієнтів ;)

Тому, PR потрібний лише для реклами інших ресурсів. На видачу власної сторінки PageRank суттєво не вплине.

Чи корисні посилання з сторінок з PR0?

Як я вже писав вище, мінімальне реальне значення PageRank дорівнює 0,15. Тому навіть посилання з такої сторінки дасть певну вагу для вашого ресурсу і позитивно вплине на видачу по запиту, що в тексті анкору.

Dofollow/Nofollow та PageRank

Dofollow та Nofollow – це протилежні значення атрибуту rel тега посилання <а> в мові html. Коли ми бачимо всередині тега посилання конструкцію коду виду: rel="Dofollow ", то значить, при індесації сторінки з цим кодом, значення Dofollow каже боту Гугла слідувати по цьому посиланню далі. Відповідно, він піде індексувати вашу сторінку та врахує це посилання як певний плюс до величини PR та голос за вас при формуванні видачі.

Якщо стоїть Nofollow, то це значить, що всіх приємних вищеописаних моментів не відбудеться. Посилання буде працювати для людей, але не для пошукових машин.

Як перевірити PageRank?


Є велика кількість ресурсів, що дозволяють перевірити значення PR. Я користуюся цими:
be1.ru/stat
www.pr-cy.ru

Надіюся цей матеріал стане вам корисним. Все, що не ясно сміливо питайте у коментах.
Читати далі...

Wednesday, February 2, 2011

Закрито «найгірший» хостинг на планеті (боротьба з bulletproof)

fight against hackers and bullet proof hostingHostExploit, підприємство з відстеження шкідливих хостів, повідомляє, що "найгірший у світі хостинг" VolgaHost перестав функціонувати.

За кілька тижнів до цього інші компанії, що пропонують абузостійкі (bulletproof) сервери кіберзлочинцям - INFORMEX, Naukanet (TopNET) UA, PROMIRANET, Yuzhno-Sakhalinsk Internet eXchange, Contel 2000 Ltd. та IT-OUTSOURCE-AS - були так само позбавлені можливості отримувати послуги від «материнського» для VolgaHost провайдера - RUNNet.ru.

Відомо, що всі ці постачальники хостинг-послуг не тільки дозволяли поширювати спам, а розміщувати на серверах різні ботнети. Компанія VolgaHost також зберігала експлойти, шкідливі сторінки і підтримувала інші загрози.

RUNNet.ru також відмовив Vline Telecom, але цей постачальник послуг підключений до інтернету через 3 вищестоящих провайдера: Global Network Managment Ltd., ComLine Ltd і JSC Telenet. Вважається, що Vline Telecom в даний час обслуговує шість провайдерів з сумнівною репутацією.

"Це великий крок у триваючій боротьбі проти хостингу ботмереж і кіберзлочинів, тому що найгірший у світі хост VolgaHost та інші пов'язані з ним злочинні сервери зникли", - говорить Йарт Армін з HostExploit.

Чи надовго - питання поки відкрите.

Як бачимо йде масова боротьба із компаніями, що надають «куленепробивний» хостинг.

Читати далі...

Tuesday, February 1, 2011

Послідовники Wikileaks з'явилися в Тернополі

forum.te.ua - Wikileaks в Україні

Як стало відомо, на сайті популярного регіонального тернопільського форуму forum.te.ua було опубліковано базу даних з іменами та адресами людей, які нібито брали гроші за голосування на останніх президентських виборах в Україні. Таким чином Форум Файного Міста став українським Wikileaks.

Дана база даних - це електронна таблиця в Excel, в яку внесені детальні відомості про людей (імена, адреси проживання, номери телефонів). Крім того, у кожному рядку значиться прізвище тієї людини, яка переконала виборця продати свій голос. Така собі партнерська програма по принципу мережевого маркетингу :)

Автори опублікованого посту заявляють, що цей файл є списком людей, які продали свій голос на виборах Президента України рік тому і проголосували за В. Януковича. Як зазначають у коментарях деякі учасники спільноти forum.te.ua, вони також знайшли свої імена в списку, хоча, насправді, голосували за іншого кандидата. Одночасно вони заявляють, що їм пропонували гроші - тому, очевидно, їх імена могли бути вписані в цілях збільшення виплат "вербувальникам".

Всього в базі близько 14 тисяч рядків. Біля деяких з них навіть є коментарі, наприклад: “думав, що дадуть після першого туру”, “голова 23 дільниці, голосує на ній же”.

Проте, в атрибутах файлу бази вказана дата створення 28 вересня 2006. Тому судити про те, чи є він дійсним, поки що важко. Хоча, з іншого боку, за допомогою спеціальних утиліт можна легко змінити дату будь-якого файлу. Наприклад, за допомогою програми Attribute Change.

Attribute Changer - програма для зміни властивостей файлів і папок, включаючи файлові атрибути, дату і час: створення, зміни та доступу, а також атрибут стиснення на NTFS. Програма Attribute Changer є розширенням Провідника. Вона легко інтегрується в оболонку операційних систем Windows.

Сьогодні, база даних політичних рекрутів-найманців була видалена з Форуму Файного Міста. Офіційна причина: через оприлюднення конфіденційної інформації або скарги людей які побачили себе у списках. Неофіційна: побоювання репресій з боку влади.

Таким чином стало видно, що forum.te.ua - не стане українським Wikileaks. Для цього, як мінімум, потрібен абузостійкий хостинг (bulletproof hosting) та міжнародний домен другого рівня. А так, вся "шкідлива" інформація буде швидко зникати з подібних ресурсів, або подібні ресурси самі швидко зникнуть.

Читати далі...