Saturday, April 9, 2011

10 способів вбити сайт з допомогою гівняного SEO

Якось в одного сеошніка веб-сайт, проект, портал попав під фільтр і вилетів з топ10, серча, першої сторінки Гугла. І вирішив він напитися горілки, коньяку, пива, вина - елітний алкоголь недорого. В найкращому барі, нічному клубіпрестижний ресторан Київ.

Анекдоти, анєгдоти, приколи, пріколи, жарти, хаха, ахаха, ржач, жесть, жжот

Гумор може сказати багато і, прочитавши мою інтродукцію, ви вже серцем зрозуміли половину філософії, що таке гівняне  SEO. Тепер необхідно пояснити другу частину, теоретичну – для мозку :)

За допомогою певних сеошних штучок можна (і треба!) рубати непоганий трафік, але вони не повинні йти врозріз зі зручністю і приємністю користування сайтом, а також не мають призводити до ризиків попасти в бан пошукової системи.

Сьогодні я опишу найпоширеніші помилки в SEO, коли люди роблять певні речі для пошуковиків, але не для людей, а інколи, навіть, проти людей, «вбиваючи» тим самим потенційних клієнтів. Такий собі SEO-голокост виходить :)

Тут будуть також ті ситуації, коли все робиться, начебто, для пошукових роботів, але чомусь ці цифрові монстри горді і не беруть дешевих SEO-подарунків, а інколи навіть ображаються на оптимізатора і викидають його сайт в бан :)

Отже, 10 способів як погіршити свій сайт з допомогою псевдо-SEO:


1). Переоптимізація тексту.

Це коли ключове слово зустрічається занадто часто. Якщо його густина в тексті перевищить 7%, то не чекайте на це доброї реакції дядька Гугла. Він любить, щоб ключовик попадав йому на очі десь 5% зі всього прочитаного тексту.

2). Занадто довгі URL адреси з купою ключовиків.

Особливо важкий випадок, коли вони ще й кириличні. А як же тоді зробити добре? - Помістіть в URL одне ключове слово транслітом. Шлях до сторінки розділіть слешами для можливості навігації. Класно, коли користувач може запам’ятати адресу, або хоча б без проблем передати лінк в соціальній мережі, електронкою і т.д. Канонічний варіант: site.ua/seo/whitehatseo.html. На превеликий жаль, тут на блогері я такого зробити не можу.

3). Нелюдські анкор лісти

Коли пишете анкори для закупки посилань, то робіть їх людськими, а не машинними. Це саме стосується постових. Наприклад, людський – «купити недорого айфон в Києві», нелюдський – «купити айфон київ недорого». Пошуковики при аналізі посилань стали значно розумнішими.

4). Спам в промислових масштабах

Велика кількість спаму по форумах та блогах може призвести до критичної маси скарг і в кінцевому результаті – до бану.

5). Закупка величезної кількості посилань на молодий сайт

Для пошукових систем має велике значення динаміка росту лінкової маси. Тому не закупляйте дуже багато посилань на молодий сайт. Якщо хочете все і зразу, то купуйте старий домен з тІЦ,  PR та беклінками. Також домен в «минулому житті» мав мати ту ж саму тематику, що і ваш новий проект. Наприклад, якщо ви купили домен goodPR.com і старий сайт на ньому був про Public Relations (зв’язки з громадськістю), то не розміщуйте на цій адресі сайт про SEO і PageRank, бо при першому ж апдейті той самий PR обнулиться.

6). Унікалізація тексту через вставку англійських букв в кириличні слова

Робиться все швидко і просто, але наслідки можуть бути жахливі. За 5 хвилин можна весь текст зробити унікальним. Копіюється цікава стаття, а далі в словах, що не є ключовими, змінюються кириличні символи на ідентичні по зображенню латинські. Ви відрізняєте на око перше “А” та друге “A”? Я, ні. А робот відрізняє і буде вважати ваш текст унікальним. Але, крім того, пошуковики враховують такий параметр як грамотність, тому вони побачать в вашій статті хоч і унікальний текст, але такий, де більшість слів з помилками. В Яндекса на таке є жорстокий фільтр АГС.

7). Опечатки, сленг, запозичені слова, спеціальні терміни…

Деколи в тексті робляться опечатки, пишуться всілякі недавно запозичені слова транслітом, вживається рідковживана спец термінологія. В невеликих кількостях – це нормально - я сам так роблю, але коли з цим переборщити, то знову ж таки пошукові системи будуть ідентифікувати ваш текст як такий, що має велику кількість граматичних помилок, а це загрожує накладенням фільтрів.

8). Прихований текст

Не думайте, що роботи тупі, а ви розумні. Якщо з допомогою засобів HTML та CSS ви приховали велику частину тексту з ключовими словами, то деякі типи такої хитрості може зразу побачити сам пошуковик, інші – доживуть до першої ж скарги конкурента в сапорти Гугла і Яндекса.

9). Банальне перелічення ключовиків

На розмір «першого екрану» ефектне слайд шоу чи флеш анімація, а прокрутивши скрол вниз бачимо купу ключових слів маленьким шрифтом. І такий сайт, навіть, може бути в топі, правда, не довго.

10). Велика кількість лічильників, кнопок каталогів і «друзів сайту»

Хто думає, що це все щастя допомагає розкрутці – той глибоко помиляється. Ці всі кнопки – це наскрізьні дірки по яких витікає вага вашого сайту (пейдж ренк в тому числі). Якщо всі ці каталоги, рейтинги та лічильники тільки для нарощування кількості зовнішніх посилань, то це абсолютно нерівноцінний обмін, бо на вас ставлять один лінк з сторінки ступеня вкладеності > 3, а ви «голосуєте» за цей каталог/рейтинг всім сайтом. Друге діло, якщо ви дійсно бажаєте підтримати певний проект – тоді не шкода, або ви отримуєте від цього прибуток, або цей обмін посиланнями буде корисний вашому ресурсу і його відвідувачам.

Будьте розумними, старайтеся вчитися на чужих помилках. Я розказав, де в саду під назвою SEO лежить більшість грабель, раз наступив – тепер минаю, у вас є шанс не наступати взагалі :)

Якщо знаєте ще приклади подібних «грабель» або в статті щось не зрозуміло – ласкаво просимо до дискусії в коментарях ;)

0 comments:

Post a Comment