Минулого місяця, в Google тихенько внесли зміни, спрямовані на шифрування всього пошуку - за винятком кліків по рекламних оголошеннях. Офіційна версія: "щоб забезпечити додатковий захист даних користувачів". Більш ймовірно, що зміни направлені на збільшення продажів реклами. Або на те і те одночасно.
Зайдіть у свій google analytics, в статистику по ключовим словам і побачите, що основна маса переходів - це "not provided". І частка цих not provided стрімко виросла за останній місяць.
Тобто, ми вже не можемо бачити звідки саме береться велика частину трафіку. Для нормальних проектів органічний пошук - це основа.
А от статистика по платній рекламі буде прозорою. Таким чином всі комерційні сайти будуть більш зацікавлені в покупці реклами adwords.
Цю ситуацію я недавно помітив, коли складав один із звітів по розкрутці, але не писав про це в блог, бо не розумів, що саме відбувається, поки не прочитав новину на searchengineland.
А я то думаю... В мене абсолютно всі переходи з гугла (що за даними яндекс метрики, що за лайфінтернетом) не визначені за фразами. Тепер лишається тільки здогадуватися, за яким саме запитом користувач прийшов на ту чи іншу сторінку... Дуже-дуже погано....
ReplyDeleteНе розумію, в Яндекс.Метриці взагалі не вказуються пошукові фрази з Ґуґл. Невже так має бути?
ReplyDeleteДо недавнього часу було (джерела > пошукові фрази)
DeleteТак, скоро залишаться тільки фрази з adwords :( так гугл збільшує свої заробітки.
ReplyDelete