В Японії найпопулярнішою соціальною мережею є не Фейсбук, і не Твітер.
Що в них теж всі сидять Вконтакті? Кому - на щастя, кому - на жаль, ні. Найпопулярнішою соціалкою в японців є mixi.jp
Розчарую маркетологів - пост не про SMM-похід на Японію, пост про хворобу :(
У середовищі користувачів mixi неодноразово було зафіксовано соціальне явище, яке згодом отримало назву «mixi-втоми». Воно полягає в тому, що молоді люди, надмірно захоплюються онлайн спілкуванням, починають відчувати втому від нього, поступово розривають всі контакти і, в кінцевому підсумку, видаляють свій профіль.
За словами Хідео Ямадзакі, старшого наукового співробітника дослідного інституту Номура, mixi є дуже потужним засобом спілкування, спонукає відповідати на всі нові коментарі. Поступово це переходить в залежність, і людина починає всіма силами стежити за новими записами і залишати свої коментарі до них якомога раніше.
З ростом числа друзів і спільнот, на які підписаний учасник, потік повідомлень збільшується, і, в кінцевому підсумку, людина фізично і морально не в змозі стежити за ними. У свою чергу, це викликає почуття знесиленими і поступове згасання інтересу до mixi.
В деяких моїх друзів щось схоже було з контактом? А у вас?
0 comments:
Post a Comment