Thursday, September 15, 2011

Підвищення CTR в Facebook та інших соціалках

Останнім часом, помітив різке збільшення переходів по лінках з моєї Facebook сторінки. Став аналізувати, що саме принесло цей ріст. І відповідь надзвичайно проста – зміна аватару.

Раніше, я читав на одному англомовному seo форумі як легально збільшити CTR в контекстній рекламі. Потрібно зробити дизайн таким, щоб там було зображення людини, погляд якої спрямований на блок з контекстною рекламою. Направляти увагу користувача стрілками заборонено правилами Google Adsense, а от з поглядами – все легально. Там наводилися детальні дослідження з тепловою мапою кліків, яка демонструвала ефективність цього методу. Все ніяк руки не дійдуть зробити щось подібне на одному зі своїх ресурсів.

CTR в Facebook

Тепер повернемося до соціалок.
 Якщо ваш аватар «дивиться» вправо, то він також спрямовує увагу на лінк, яким ви ділитеся з друзями. Таким чином ви стаєте помітнішими в стрічці новин і «заставляєте» клікнути по ньому користувача.

Довідка новачкам:
CTR - це відношення кількості кліків по рекламі (лінку) до її показів (фактично - переглядів). Тобто, підвищення CTR є підвищенням клікабельності вашої реклами.

0 comments:

Post a Comment