Останнім часом, помітив різке збільшення переходів по лінках з моєї Facebook сторінки. Став аналізувати, що саме принесло цей ріст. І відповідь надзвичайно проста – зміна аватару.
Раніше, я читав на одному англомовному seo форумі як легально збільшити CTR в контекстній рекламі. Потрібно зробити дизайн таким, щоб там було зображення людини, погляд якої спрямований на блок з контекстною рекламою. Направляти увагу користувача стрілками заборонено правилами Google Adsense, а от з поглядами – все легально. Там наводилися детальні дослідження з тепловою мапою кліків, яка демонструвала ефективність цього методу. Все ніяк руки не дійдуть зробити щось подібне на одному зі своїх ресурсів.
Тепер повернемося до соціалок.
Якщо ваш аватар «дивиться» вправо, то він також спрямовує увагу на лінк, яким ви ділитеся з друзями. Таким чином ви стаєте помітнішими в стрічці новин і «заставляєте» клікнути по ньому користувача.
Довідка новачкам:
CTR - це відношення кількості кліків по рекламі (лінку) до її показів (фактично - переглядів). Тобто, підвищення CTR є підвищенням клікабельності вашої реклами.
0 comments:
Post a Comment