Wednesday, January 26, 2011

Розкрутка відео на Ютубі.Youtube SEO

Сайт Youtube має дуже високі показники відвідуваності у всьому світі. До того ж, там можна розмістити своє відео і, навіть, залишити посилання на свій сайт :) А кругом, де є доступ до наповнення, а головне - трафік, ми (SEO-оптимізатори) зливаємо його на свої проекти. В минулих постах я вже говорив про найскладніший метод збільшення трафіку - вірусний маркетинг, про його суть і загальні принципи. Сьогодні ж мова піде про розкрутку вірусного відео на YouTube

Що ж може дати нам розкрутка відео на Ютубі? Я б виділив кілька основних моментів:
  • Розкрутка та формування позитивного іміджу бренду;
  • Трафік на свій сайт;
  • Монетизація на рекламі в статусі офіційного партнера YouTube;

Як розкрутити своє відео на Ютубі?

Зробіть дійсно цікаве та якісне відео

Люди хочуть бачити «жирні» матеріали, так що гарним початком для YouTube-оптимізації буде створення самого відео, яке буде коротким, «солодким» і прямо в точку. Необхідно розробити сценарій, після чого зробити запис, мова в якому буде чітка і ясна - без «бурмотіння» і шуму. Відео бажано робити гарної якості у форматі високої роздільної здатності. «Чистий» ролик отримає більше уваги, ніж «зернистий». І не створюйте відеоролики тільки для приватного перегляду.

Лаконічність

Відео має бути зведене до кількох хвилин, щоб скоротити час завантаження у глядача. До того ж більшість людей не дивляться довгі фільми он-лайн не тільки із технічних причин. Крім цього сам YouTube не дасть завантажити фільм довший, ніж 15 хвилин.

Розраховуйте на певну цільову аудиторію

Тематика вашого сайту повинна співпадати з роликом. Ваша аудиторія, яка буде переглядати відео, повинна бути тематичною, тобто цільовою аудиторією сайту.

Просування бренда

Ви зняли відео, але не поспішайте його розміщувати, при монтажі додайте невеликий логотип фірми або адресу сайту в якомусь з кутів відео, чи перед показом, або в кінці ролика.
Також, раджу, щоб нік користувача містив назву бренду або веб-сайту. Це збільшить запам'ятовуваність.

Фактори, що впливають на ранжирування:

  • Назва, опис, теги відео;
  • Зовнішні посилання, кількість і якість сайтів, що інтегрували ваше відео;
  • Коментарі;
  • Передплатники (Подписчики/Subscribers);
  • Перегляди каналу;
  • Вік відео.

Копірайтинг та оптимізація

Оскільки роботи пошукових систем не можуть аналізувати ролики, то потрібно використовувати текстові поля для оптимізації відео. Для цього необхідно, щоб ваші ключові слова були в заголовках, описах і тегах відео.

Ці ключові слова можна легко знайти за допомогою інструменту YouTube по  відбору ключових слів.

Цей сервіс необхідно мінімально налаштувати: вказати регіон і мову пошуку слів.

Не секрет, що на сьогоднішній день половина пошукових запитів є унікальними. Тому, крім орієнтації на високо і середньочастотні запити, робіть ставку на велику кількість - низькочастотних. Намагайтеся написати максимальний обсяг тексту. Чим більше унікального тексту, тим більше шансів, що ваше відео зловить багато трафіку.

Переконайтеся, що ви використовуєте оригінальні назву і опис. В іншому випадку ваше відео проіндексується як плагіат і  загубиться серед мільйонів відеороликів з аналогічними назвами.

У рядку опис - ставте посилання на ваш сайт. За посиланням під відео переходять, як правило, до 6% людей, що переглянули відео. Ця цифра мала на перший погляд, але тут необхідно добиватися великої кількості переглядів. Якщо відео цікаве, то це не так складно.

Зовнішні посилання та інтеграція на сторінки сайтів

Ставте лінки на ваше відео, найчастіше посилання на Ютуб не так агресивно сприймається модераторами форумів та блогів. Якщо є можливість, то інтегруйте його на сторінки сайтів.

Коментарі до відео

Завжди дозволяйте розміщення коментарів. Це може допомогти збільшити перегляди відео і покращити ранжирування в рейтингу YouTube. Реєструйте нових користувачів і додавайте коментарі, створюйте дискусії. Можна також провокувати коментаторів з сторонніх акаунтів.

Будьте людиною, а не спам-ботом

Вам необхідно взаємодіяти на YouTube. Спостерігайте за іншими відео, коментуйте, підпишіться на інші канали, з тим щоб розглядатися в якості цінного члена «клубу YouTube», а не спамера.

Аналітика та статистика

Кращий інструмент аналітики YouTube надається вам безкоштовно. Він дасть вам всі статистичні дані та детальну інформацію. Можна дізнатися, скільки переглядів сторінок у вас, яка популярність, де люди знаходять ваші відео, в якій країні людина дивилася відео, які розділи вашого відео є найбільш і найменш популярними.

5 comments:

  1. > Лаканічність

    Може, малось на увазі "лаконічність".

    ReplyDelete
  2. Мініміальна тривалість нещодавно збільшена до 15 хв. ...треба уточнити, за певних умов можливо й більше.

    ReplyDelete
  3. 2 Едм
    Так, це мала бути "лаконічність". Опечатку виправив.

    А на рахунок мінімальної тривалості, то навіть не помітив цієї зміни. Я стараюся завантажувати на ютуб відео не довші, ніж 2-3 хвилини. В тексті це теж оновив.

    Дякую за уточнення.

    ReplyDelete
  4. Гарним прикладом до статті думаю буде відео українця лауреатів міжнародного конкурсу на Youtube - «Життя за один день», ось і саме відео Іванки. Один день у Карпатах

    ReplyDelete
  5. Це якраз поганий приклад)))

    Відео круте в плані самого відео (вибачте за тавтологію), але оптимізації ніякої не було зроблено. Опис взагалі порожній.

    І якби не було перемоги на фестивалі, то ніхто б про це відео не взнав би.

    ReplyDelete