Розділимо необхідні сео-заходи по цілях.
Монетизація:
- Розмістіть в футері сайту блок ссилок від AdSense. Коли користувач дочитає статтю до кінця, то велика ймовірність, що він натисне по рекламі.
- Продублюйте в футер головне меню сайту, або основні пункти.
- Розмістіть контактну інформацію внизу сайту, нехай схема доїзду, всі мобільні та домашні телефони, факси… будуть на окремій сторінці «Контакти». А один телефончик, адреса та посилання на форму зворотнього зв’язку не будуть зайвими в футері.
- Якщо ваш сайт вже старенький, поставте роки його існування біля знаку і напису копірайту, це викликає довіру у користувача і він довше на ньому затримається (напр. Copyright © 2007-2010).
- Розмістіть в футері внутрішні посилання з «правильними анкорами». Не розміщуйте внизу сайту зовнішніх посилань – вони ідентифікуються пошуковими системами як платні, тому в кращому випадку вони лише не передадуть ваги цим сторінкам, в гіршому постраждає рейтинг вашого власного сайту.
- Складіть короткий текст, що міститиме ключові слова, але щоб не попасти під фільтри пошуковиків, особливо Яндекса, то не зводьте це до банального перелічення високочастотних кеїв, включіть фантазію, розбавте їх текстом зрозумілим і потрібним людині. Гарний приклад реалізації цього пункту є в футері сайту Українського Бізнес Ресурсу: Оригінальне застосування цього принципу внутрішньої оптимізації сайту ІЦ Полісся:Воно доречне, коли користувачі не можуть знайти достатню кількість інформації певної тематики на своїй (або зрозумілій їм) мові і будуть користуватися он-лайн перекладачами.
- Ще один сео-метод, що дозволяє привести на сайт цільову аудиторію, у випадку, якщо сайт є регіональним – це, знову ж таки, введення у футер адреси, або хоча б назви міста. Потім, в звітах по статистиці відвідування, ви помітите багато пошукових запитів, по яких перейшли на ваш сайт, що утворились по формулі: [назва міста] [слово/фраза з контенту].
- Що стосується СМО, то розміщення зовнішніх посилань в футері на ваш Twitter, фан-групи (Vkontakte, Facebook, Conect), канал (YouTube) є винятком до заборони описаної вище. Пейдж ренк та анкори передавати цим сторінкам не потрібно, а пошукові системи самі здогадаються, що Facebook не купує посилань на Sape.ru :)
0 comments:
Post a Comment