Tuesday, April 24, 2012

Чудова креативна вірусна соціальна реклама сайту :)

креативна вірусна соціальна реклама сайту
Знову ще один доказ того, що у вірусному маркетинзі основне - це креативність, а не гроші. Особливо, якщо це стосується некомерційних проектів.

На скільки просто, але ж як гарно привертає увагу. Ця картинка вже потрапила в соціальні мережі і почала приводити нових людей до громадської екологічної ініціативи.

За підтримки: Втомилися сидіти в офісі, тоді відпочинок в Піщаному, в Криму - це саме те, що вам потрібно.

Читати далі...

Monday, April 9, 2012

Як вдала зовнішня реклама може стати вірусом у соціальних медіа

вірусна картинка борщ

Варто зробити вдалу зовнішню рекламу як вас самі сфотографують, запостять в мережу і новонароджений вірус почне гуляти і збирати лайки.

Коли я наступний раз буду у Львові, то зайду в цей "Золотий Вепр" на площі Ринок :)

Раніше я вже наводив подібні приклади вірусного маркетингу для інтернет-магазину Розетка, одного київського кафе та Прип'яті як туристичного об'єкта.

Читати далі...

Інформаційні війни: як поширюються штучні та природні новини

Мене давно цікавить тема інформаційних воєн та пропаганди в інтернеті. Сьогодні переглядаючи RSS стрічку, натрапив на цікаву інформацію в блозі Петра Нека, щодо штучних та природніх новин.

Ось відео з передачі «Профілактика», де Ашманов розказує про поширення новин. Він показує дві криві про те як новини поширюються природнім способом, і як виглядає їх поширення з «підігрівом».



Приблизно так виглядає графік природнього поширення новини: різко генерується велика кількість згадок (одні крадуть в других, навіть якщо це фейк), далі проходить плавне затухання:

графік природнього поширення новини

А тут приклад теми котру весь час підігрівають, формується так звана поличка, де штучним чином весь час підкидують інфоприводи, щоб тема залишалася на слуху, а потім різке падіння може свідчити про те, що природня зацікавленість вже давно спала, і на світ «витягуються» нова тема:

штучне поширення новин

Все пізнається в порівнянні. Тому, щоб побачити картину поширення штучних і природніх новин наочніше, варто накласти ці два графіки:

поширення штучних і природніх новин

Читати далі...