Wednesday, August 17, 2011

Ще один віруснячок (власникам кафе і ресторанів на замітку)

Вдалим засобом для вірусного маркетингу може бути навіть проста картинка. Ця офлайн-реклама спочатку сама по собі приверне увагу і принесе клієнтів, а потім її варто впустити в мережу. Бажано з кількох каналів одночасно і щоб фотографії були зроблені з різних ракурсів.

Це такий спосіб розкрутики бізнесу напряму - без сайту. Хоч і через соціалки.

Є ще малобюджетний варіант - не робити ніяких реклам в реалі. В допомогу прийде фотошоп, хоч ефекту буде в рази менше, та все ж, затрати майже нульові.

У випадку з реальною рекламою, то люди самі будуть її фотографувати і постити в соціалках, але надіятися тільки на них не варто. Важливо те, щоб вони поширювали її далі. От наприклад цій фотці вже скоро буде рік, а вона продовжує збирати лайки і коментарі.

Багато хто вірить, що це правдиве оригінальне оголошення реальної людини, а не вірусна реклама. Навіть виникають цілі дискусії. А ви вірите?

0 comments:

Post a Comment