Thursday, December 30, 2010

З Новим роком!

з новим роком

До Нового року залишилося зовсім трохи і в передчутті цього чудового свята, я хотів би привітати всіх читачів мого блогу і побажати у новому році здоров'я, семизначного рахунку в банку, і високих топів вашим сайтам.
Читати далі...

Святковий трафік. Як отримати багато відвідувачів на свята?

Сьогодні розповім, як залучати відвідувачів на свій сайт у свята. Ця схема добре підходить для отримання святкового трафіку.

Принципово нового в ній нічого немає, але я точно знаю, що багато вебмайстрів та оптимізаторів найчастіше мають потребу саме в простих і ефективних схемах збільшення відвідуваності.

Якщо ваш бізнес пов'язаний з тим, що по святах у вас роблять більше покупок, то ця схема буде вам особливо корисна. Наприклад, для просування сайту, що продає продукцію, яка може стати подарунковою. Або, наприклад сайт, що пропонує відпочинок на Новий рік у Карпатах.

Святковий трафік - це як довгоочікуваний дощ у пустелі. Він буває рідко. Щоб зібрати достатньо води, потрібно готуватися заздалегідь. Якщо звичайний трафік треба отримувати, то святковий ловити, так як він швидкоплинний.

Перед певними святами з'являється підвищений інтерес до певних тематиках. На новий рік люди шукають вітальні листівки, варіанти подарунків, на 1-е квітня шукають приклади розіграшів знайомих, при виході нового фільму шукають на нього відгуки і рецензії і т.д.

У такі дні спостерігаються піки пошукових запитів за певними ключовими словами. І природно цим можна скористатися - залучити значні потоки трафіку на сайт. Природно треба грамотно підійти до цього питання.

Мій рецепт залучення трафіку наступний:

  1. Хоча б за 3-4 тижні (та краще за 4-6 місяців) до конкретної дати створюється сторінка, присвячена певній події. Вона є відкритою у доступі для користувачів і пошуковиків, але її тізер не виводиться на головну.
  2. Робимо внутрішню оптимізацію: прописуємо мета-теги, розсіюємо оптимальне число ключових слів, задаємо їх в URL і т.д.
  3. Крім цього, назви фотографій потрібно робити з використанням англомовного ключового слова, наприклад, New Year, merry Christmas, також прописати запит в атрибуті alt тега img (або, кажучи простими словами, використовував це слово в описі зображень при їх додаванні).
  4. Далі бажано розмістити кілька посилань на цю сторінку з інших ресурсів. Варіантів багато: купівля декількох посилань через Sape чи Blogun, обмін посиланнями із знайомими блогерами, лінк з іншого свого ресурсу і т.д. Найоптимальніший варіант - коли сторінка дійсно цікава для людей і власники інших сайтів добровільно розміщують посилання на вашу сторінку, тому намагайтеся робити статті цікавими.
Інше питання, наскільки корисний цей трафік. Адже він, по-перше, тимчасовий, а по-друге, нецільовий. Можна сказати однозначно – для збільшення числа постійних користувачів треба лише цільову аудиторію, тому варіант святкового трафіку в цьому плані неефективний. Але трафік завжди можна конвертувати в гроші, головне вміти. Тому вирішувати вам, на скільки даний метод буде ефективний для вашого ресурсу.

Пам’ятайте, що для успішного залучення в топ пошукових систем потрібно готуватися заздалегідь - за 4-6 місяців. Для повноцінного просування і отримання відвідувачів потрібно створити якісну і цікаву для відвідувачів сторінку, оптимізовану під потрібний пошуковий запит. Тому блог на блогері та інших подібних платформах не є ідеальним місцем для цього. Краще стенд-елон блоги, коли ви створюєте сторінку заздалегідь і вивішуєте її на головну тільки напередодні свят.

Обов’язково підживіть створену сторінку зовнішніми посиланнями. В ідеалі потрібно використовувати всі доступні методи просування, як платні, так і безкоштовні.

Бажаю вам успішного отримання святкового трафіку!

Читати далі...

Розкрутка груп в контакті. Програма для розсилки vkontakte.ru - ViKing Inviter

Група в контакті з високим показником відвідуваності - це ідеальне місце для реклами, яка миттєво стає досить дієвою та результативною. А наш прямий обов'язок (оптимізаторів) - ефективне просування груп в контакті.

Я радий представити чудову розробку компанії Viking-Studio.

Якщо ви досі вручну мучитеся із запрошеннями в групу і хочете дати собі відповідь на запитання: як інші  так швидко розкручують групи вконтакті? Ви опинилися в потрібний час у потрібному місці. Я розкажу про свіже рішення для успіху вашої справи. Соціальні мережі стали невід'ємною частиною віртуального життя. Програма для в контакті - можливість заявити про себе. Бізнес в контакті? Чому б і ні? Розкрутка в контакті - непогана послуга, яку можна успішно продавати так само, як і просування сайтів в пошуковиках.


ViKing Inviter ™ - програма - лідер в області розкрутки груп в контакті, зустрічей і додатків в соцмережі. Ви не хочете платити за розкрутку? Розкрутіть себе самі! Або створіть свій бізнес у найбільшій в Росії та Україні соціальній мережі. Освоєння нового способу просування відкриє перед вами великі можливості.

Програма ViKing ™ - найкраще рішення для розкрутки в соціальній мережі. Але є один недолік – це ліцензійний софт і його потрібно купити. Звичайно, ви можете далі спамити вручну і тратити на це купу часу, а можете купити і працювати в сотні разів ефективніше.

Зверніть увагу, що програма має прив'язку до заліза і ліцензія поширюється тільки на один ПК. Перед покупкою рекомендується ознайомитися з повним описом, що доступний на сайті: viking-studio.com.

Основні можливості програми для розкрутки


Програма дозволяє запрошувати користувачів соціальної мережі Vkontakte в групи, додатки та зустрічі. При цьому ви можете вибрати абсолютно будь-які критерії з доступних в самій соцмережі. Наприклад, можна зібрати всіх фотографів Києва на зустріч, присвячену відкриттю нової фотовиставки, або запросити в групу людей певного віку і соціального статусу. Не секрет, що багато людей забороняють надсилати собі запрошення всім, окрім друзів. У такому випадку можна провести розсилку по друзях і обійти це обмеження. Також запрошення по друзях підійде, якщо ви хочете, різко збільшити число користувачів своєї групи. Приємним доповненням буде те, що групи з максимальною кількістю людей в них виявляються у верхніх рядках пошуку соцмережі. Очевидно, що це значно підніме відвідуваність вашого ресурсу. Купуючи програму, ви отримуєте право на безкоштовні оновлення протягом всього терміну використання. Ніякої абонентської плати! До ваших послуг форум програми, де більш досвідчені користувачі розкажуть про тонкощі використання ViKing Inviter ™ та інші питання, пов'язані з просуванням у Мережі.

Технічні характеристики:

  • Запрошення у групи
  • Запрошення на зустрічі
  • Запрошення у додатки
  • Запрошення всіх друзів
  • Запрошення друзів, що зараз онлайн
  • Пошук за критерієм
  • Багатопоточність
  • Підтримка antigate.com (отримати код запрошення) і ручного введення капчі
  • Підтримка http, socks4, socks5 проксі (у тому числі з авторизацією)
  • Можна задати максимальну кількість запрошених
  • Вбудований чекер облікових записів і проксі
  • Скасування старих інвайтів
  • Зручна статистика
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
  • Підтримка ігнор-листа, по другому разу ніхто не запрошується
  • Здатна працювати навіть з безкоштовними проксі серверами
  • Оптимізована під мінімальну витрату капчі.

Детальніше на сайті компанії-розробника Viking-Studio.
Читати далі...

Wednesday, December 29, 2010

Майбутнє соціальних мереж

Переклад статті інвестора Марка Састера "Social Networking: The Future", в якій зроблено вісім прогнозів щодо ринку соціальних мереж.

Соціальні мережі ведуть свою історію з середини 1980-х. У 1985-2002 роках на цьому ринку домінували CompuServe, AOL і Yahoo! Потім почалася ера Web 2.0 (блоги, YouTube, MySpace, Facebook), ера блогінгу в режимі реального часу (Twitter) і мобільних соцмереж (Foursquare). Що далі? На разі, всіх перемогли Facebook і Twitter, та чи буде у цій виставі ще один акт? Здогадатися неважко: у розвитку технологій завжди буває другий, а також третій, четвертий і п'ятий акти.

Отже, в якому напрямі розвиваються соціальні мережі? Спробую дати кілька прогнозів.

1. Соціальний граф стане переносним

На даний момент наш соціальний граф (тобто інформація про те, з ким ми зв'язані, а також ключові дані про цих людей - email і т.п.) здебільшого знаходиться в полоні у Фейсбука. Інші учасники ринку активно тиснуть на Facebook з метою зробити граф переносним, і вже домоглися певного прогресу в цьому напрямку. Я в принципі не вірю в те, що користувачі або суспільство допустять "замикання" нашої життєво-важливої інформації в одній компанії.

Facebook піддасться тиску, і з часом у нас з'явиться більше можливостей стати частиною різних соціальних мереж без необхідності заново спамити всіх своїх друзів. Знаю, в 2010-му це не здається очевидним для всіх, але така моя оцінка. Або вони зроблять наш соціальний граф переносним, або ми знайдемо інші соціальні мережі. Гадаю, це станеться до кінця 2012 року.

2. Ми сформуємо "справжні" соціальні мережі: Quora, HackerNews, Namesake, StockTwits

З 2006 року я нарікаю на те, що називаю "проблемою Facebook" - вони намагаються втягнути мене в одну велику соціальну мережу. Але ніхто не існує в одній соціальній мережі. У мене є соцмережа з друзями, де я хочу говорити про те, як ми відірвалися на вечірці в минулі вихідні, і я не хочу ділитися цим з соцмережею своєї родини, в якій я показую родичам фотографії дітей.

Я також не хочу змішувати будь-яку з цих мереж зі своєю соціальною бізнес-мережею, в якій хочу виглядати як "весь такий діловий" - і вже точно не хочу побачити там свої мексиканські знімки часів навчання в коледжі. Я не хочу змішувати свою "публічну мережу" з "особистими мережами". Facebook звалив усе це в одну купу, а потім спробував її зв'язати за допомогою груп. Не думаю, що це насправді вирішує проблему.

І молодь зовсім не дурна - підлітки не настільки наївні в "цифровому" плані, як це здається старшим. Щоб справитися з цією мішаниною соціальних графів, вони просто створюють в Фейсбуці безліч облікових записів під псевдонімами (для справжнього спілкування) і "чистіші" облікові записи (для справжніх імен). Цікаво, скільки з 500 мільйонів акаунтів в Фейсбук створені для цих цілей? Таку тенденцію мені підтвердили багато молодих людей.

Тим часом люди вже формують тематичні соціальні мережі, про що свідчать ресурси на зразок HackerNews або Quora. Також ми спостерігаємо зростання соціальних мереж, побудованих на певних інтересах, таких як StockTwits, де спілкуються люди, які цікавляться біржовими інвестиціями. Формуються нові мережі, які намагаються задовольнити потреби більш специфічних груп, такі як Namesake, яка поки що перебуває на стадії експерименту - але показує майбутнє, в якому людям знадобляться інші мережі за межами Фейсбук.

3. Питання конфіденційності і далі будуть викликати проблеми: Diaspora

Facebook домовився з нами, що наша соціальна мережа є приватною. Із заздрістю спостерігаючи за зростанням Twitter, власники Facebook вирішили, що мережа повинна бути більш публічною, проте ми спочатку не підписували з ними такий договір. На їх місці я б просто створив два місця для спілкування - "приватний" Facebook і "відкритий" Facebook. Останній б конкурував безпосередньо з Твітером і міг би використовувати модель з асиметричним фолловінгом.

Звичайно, у нас була б можливість обирати фоловерів для цієї окремої тимчасової шкали, і Facebook не отримав би стільки ж синергії, як у випадку зі звалюванням всіх в одну купу. Але якби вони так зробили б, то не переступили б етичних кордонів, і у нас всіх з Фейсбуом була б просто любов замість нинішньої суміші з любові і ненависті. Я все ще відвідую цей сайт кожен день, щоб подивитися фотографії племінниць і племінників, але я більше не користуюся цим ресурсом для спілкування з бізнес-спільнотою. Тому 95% часу, який я витрачаю на соціальні зв'язки, припадає на Twitter.

Я знаю, що більшість людей не хвилює втрата приватності - але, впевнений, лише з тієї причини, що вони поки не розуміють сенсу цього слова.

Пропрацювавши з великою кількістю техно-стартапів, я зрозумів, що навіть якщо ти не даєш дозволу на доступ до своєї інформації стороннім додаткам, більшість цієї інформації все одно доступна, якщо хтось, з ким ти пов'язаний, більш нерозбірливий зі сторонніми додатками. Крім того, всі ці кнопки Facebook Connect на сайтах дуже зручні для швидкого входу в систему, але кожна дає цим сайтам безпрецедентний доступ до персональної інформації користувачів.

Упевнений, що витік персональних даних у майбутньому викличуть негативну реакцію на зловживання нашою інформацією, але поки ще недостатньо людей усвідомлюють всі наслідки, щоб їх це тривожило. Diaspora була створена в результаті прямої реакції на зростаюче занепокоєння про проблеми конфіденційності Фейсбук і його замкнутості. Чи зуміє Diaspora "злетіти" чи ні, можна тільки гадати. Але багато хто хотів би побачити появу таких сервісів.

4. Соціальні мережі проникнуть повсюди: Facebook Connect інтегрується з Pandora, NYTimes

Я впевнений, що із збільшенням "переносимості" нашого соціального графа взаємодіяти з соціальними мережами будуть всі сервіси, якими ми користуємося. Вже можна спостерігати за тим, як вони просочилися в сервіс Pandora, де без мого відома вмить з'являється мій соціальний граф і відображаються музичні смаки моїх друзів. На сайті NYTimes я отримую рекомендовані моїми друзями статті, хоча я не включав таку функцію явно. Ця тенденція проникнення соцмереж в усі сфери продовжиться.

5. Сторонні утиліти будуть наділяти сайти соціальними функціями: Meebo

Хоча багато сайтів хочуть мати кнопки Facebook Connect, щоб знати про вас більше - але на практиці, отримавши таку інформацію, вони не знають, що з вами робити. Зараз вони здебільшого думають про демонстрацію вам реклами, націлених за демографічними даними, але це не дуже цікаво. Сторонні розробники ПЗ почнуть пропонувати веб-сайтам інструменти, які дозволять повністю використовувати соціальні функції. Це займе кілька років, але гравці на кшталт Meebo вже працюють у цьому напрямку, пропонуючи свої панелі інструментів.

6. Соціальні мережі (як і Веб) розділяться на шари: SimpleGeo, PlaceIQ

Одна з тенденцій, за якими було найцікавіше спостерігати в останні кілька років - розподіл Інтернету на шари. У нижній частині цього "пирога" знаходяться зберігання (Amazon S3) і обробка (Amazon EC2). Зверху - бізнес-логіка, створена стартапами і прийнята технологічними компаніями. Відомо, що розшарування ери ПК призвело до величезних інновацій в кожному шарі, і я очікую, що те ж саме буде відбуватися і з Інтернетом. Ми вже спостерігаємо, як це відбувається з соціальними мережами.

Одним з цікавих шарів є "шар карт", який розвивається в мобільних соцмережах. Якщо б кожному стартапу доводилося визначати профіль і місце розташування кожної компанії на карті, стартапів було б значно менше. Ідея, що лежить в основі SimpleGeo, полягає в тому, щоб стартапи могли створювати нові мобільні продукти без необхідності створювати власну систему роботи з картами. Це відмінна тенденція, яка ще сильніше знизить вартість розробки стартапів. Прогнозую, що SimpleGeo чекає хороше майбутнє в "шарі карт", але в той же час з'явиться більше інноваційних компаній в "шарі даних".

Вже є компанії, що змагаються у створенні горизонтальних платформ. Нещодавно я виявив одну таку - PlaceIQ. Її мета - створити горизонтальну платформу, яка дасть продавцям або розробникам більше геолокаційні даних, причому не тільки інформацію про певні компаніях або пам'ятки. Вони збирають дані про демографію заданих районів, про рівень активності геолокаційних сервісів, про те, чим відомі певні зони (тобто місце для романтичних побачень, фінансовий район), і хочуть зробити все це доступним для інших.

7. Соціальний хаос надасть нові можливості для бізнесу: Klout, Sprout Social, CoTweet, awe.sm, Buzzd (нового покоління)

Велика кількість даних надає нові можливості безпосередньо для їх управління. Оскільки ми часто отримуємо інформацію від людей, яких зустрічаємо лише в онлайні, нам потрібно знати більше про "авторитетності" людей, яких відстежуємо в соцмережах. Знайомтеся: Klout, сервіс, що відслідковує впливовість особистості в соцмережах. Ці дані можна імпортувати в інші продукти (наприклад, StockTwits), де вам дійсно потрібно знати більше про людей, що дають вам поради.

Відомо, що Twitter пропонує компаніям можливості щодо поліпшення роботи з клієнтами, але вірно і зворотнє. Якщо ви не керуєте тим, що про вас говорять в соціальних мережах, це може виявитися згубним. І зараз з'являються продукти начебто Sprout Social і CoTweet, які допомагають компаніям відстежувати і спілкуватися зі своїми справжніми і потенційними клієнтами. А продукти начебто awe.sm (де я є інвестором) допоможуть вам керувати ефективністю ваших маркетингових кампаній в соціальному середовищі.

Один з найкрутіших продуктів, які повинні з'явитися в 2011 році, розробляє Ніхана Мехта, який відколовся від своєї колишньої компанії Buzzd - але я присягнувся зберігати секрет про те, що саме він робить, поки він не закінчить роботу. Я бачив цей продукт недавно в Нью-Йорку, і він мені дуже сподобався. Він націлений на світ, в якому компанії і споживачі стають все більш мобільними і соціальними.

8. Facebook не буде єдиним домінуючим гравцем

Знаю, в 2010 році здається безглуздим говорити щось інше, ніж Facebook переміг, війна закінчена". Зараз багатьом здається, що саме це і сталося - настільки Facebook недосяжний. Як у ті часи, коли ми всі починали з AOL: світ знову "закритий", Facebook став для цього покоління садом, який обнесли парканом. Коли ти знаходишся в Фейсбук, то це не Інтернет, це - Інтер-НОТ. Це приголомшливий сервіс, і я сам ним регулярно користуюся (хоча і набагато менше, ніж Твіттером). Але зараз просто смішно бачити, що багато брендів рекламують свої "сторінки фанатів" точно так само, як колись вони налаштовували AOL Keywords. Добре забуте старе ...

Що ж, ось кілька прикладів з історії, які можуть змінити вашу думку:

- У 1998 році Міністерство юстиції США порушило антимонопольний процес проти Microsoft. Люди боялися, що в Інтернеті виникне монополія через вбудовування браузера Internet Explorer в операційну систему цієї компанії. Це здається досить смішним зараз, в 2010-му, всього через 12 років. Тепер люди швидше боялися б Apple, ніж Microsoft, і це доводить, що реальність дивніше вигадки.

- У квітні 2000-го були побоювання, що об'єднання AOL і Time Warner створить в Інтернеті монополію. Як відомо, Time Warner в кінці кінців просто відокремила AOL від себе. Зараз AOL знаходиться в процесі реорганізації, конкуруючи з маловідомим лос-анджелеським стартапом Demand Media. Схоже, що перебудова AOL під керівництвом Тіма Армстронга йде успішно - але монополія? Ніколи.

- У травні 2007 року були побоювання, що Google стане монополістом. Він контролював дві третини всього інтернет-пошуку в США і, як ми всі знали, пошук неминуче повинен був стати головним способом виявлення інформації в Інтернеті. Або став? Тепер ми знаємо, що на наші знахідки в Інтернеті величезний вплив надають соціальні мережі.

- І ось ... на дворі 2010 рік, і в Фейсбука зараз більше 500 мільйонів користувачів. У його веб-сторінок більше переглядів, ніж навіть у Google. Більше 10% всього часу в Мережі зараз люди проводять в "Фейсбук". На нього припадає величезна частка онлайн-реклами, зображень, відео та онлайн-ігор. І зараз вони хочуть зробити революцію в електронній пошті. Немає жодних сумнівів, що наступна декада належить "Фейсбук". Але через 10 років наступить 2020 рік. І я впевнений, що тоді, озирнувшись назад, люди знайдуть монополію Фейсбук досить смішною.
Читати далі...

Monday, December 27, 2010

Цільова аудиторія з токи зору SEO та реклами

Цільова аудиторія з точки зору реклами

Цільова аудиторія - це люди, які з найбільшою вірогідністю куплять рекламований товар або скористаються пропонованою послугою. Перед плануванням рекламної кампанії, одним з найбільш важливих завдань є визначення цільової аудиторії, написання "портрета" споживача. Основними характеристиками є: стать, вік і розмір доходу. Надалі, цільова аудиторія може визначатися і за соціальним станом, способом життя, звичками, інтересами та іншими факторами, кількість і види яких залежить від специфіки рекламованого товару або послуги. 

Якісне визначення цільової аудиторії дозволить вибрати саме ті види реклами, які зможуть максимально ефективно впливати на обрану аудиторію. Що, надалі стане відправною точкою і для створення самих рекламних оголошень і для медіапланування.

Навіщо потрібно адресувати рекламу саме до певної цільової аудиторії?

цільова аудиторіяПерш ніж розробляти рекламу, потрібно зібрати відомості про найбільш перспективних покупців рекламованого товару, щоб скласти рекламне звернення, яке відповідає їхнім інтересам, смакам і бажанням. Ще на етапі маркетингових досліджень проводяться спеціальні опитування і складається "портрет потенційного покупця".

У рекламних агентствах при розробці сценаріїв рекламних роликів іноді навіть малюється справжній портрет покупця. Йому присвоюється ім'я, відтворюється його спосіб життя, розпорядок дня, взаємини в сім'ї і на роботі. Такий підхід дозволяє створити рекламний ролик або продукт, здатний змусити звернути на себе увагу цільової аудиторії саме з даними ознаками. Працюють такі ролики набагато краще роликів, звернених до загальної аудиторії.

Отже, цільова аудиторія - це люди, яким адресується повідомлення. Типова помилка рекламної кампанії - виділення єдиною великої аудиторії. Звернення відразу до всіх, на жаль, не спрацьовує через кілька простих причин.

нецільова аудиторіяТак, наприклад, клієнтів компанії можна розділити, спираючись на різні критерії. Наприклад, різний статус - реальні та потенційні клієнти. Деякі вже купують продукт або користуються послугою. Їх лояльність треба підтримувати, повідомляючи, наприклад, як піклується про них компанія, забезпечуючи зручність і економію часу. Інші - потенційні клієнти або споживачі. Їх необхідно переконувати.

Або різне соціальне становище, рівень доходів і т.д. Комусь необхідно повідомити, що продукт якісний і одночасно дешевий, а комусь важливо почути, що він зроблений з добірних натуральних продуктів.

Чисельність аудиторії. Звернення до масової аудиторії будується інакше, ніж, наприклад, до невеликої групи. У першому випадку варто спиратися на вічні цінності або віддавати данину модним віянням, в другому - робити ставку на особисті переваги вибраних.

Цільова аудиторія сайту з точки зору SEO

Цільова аудиторія сайту, цільова відвідуваність, цільові відвідувачі сайту - група користувачів, на яку сфокусований зміст сайту; коло відвідувачів, зацікавлених в інформації, товарах або послугах, представлених на сайті. Цільові відвідувачі точно знають в отриманні якої інформації вони зацікавлені і який саме товар чи послугу бажають придбати.

Виділення цільової аудиторії дозволяє точніше направити інформаційний чи рекламний вплив і, як наслідок, веде до розвитку бізнесу (збільшення продажів товарів або послуг).

Розрізняють три основні групи цільової аудиторії сайту: відвідувачі, зацікавлені в отриманні інформації; відвідувачі, зацікавлені у виборі товару або послуги; відвідувачі, зацікавлені у придбанні товару чи послуги.

На приклад, цільова аудиторія сайту, що пропонує послуги із стажування в Америці Work and Travel, є студенти стаціонарної форми навчання віком від 18 до 23 років зі знанням англійської мови.

Визначення цільової аудиторії

Визначення цільової аудиторії полягає у складанні зразкового портрета цільового відвідувача сайту.

Основні характеристики цільової аудиторії: стать, місце проживання, вік, сімейний стан, освіта, зайнятість, фінансовий статус, соціальний статус, а також спеціалізовані дані, важливі для специфіки сайту.

Для отримання даних, що становлять портрет цільового відвідувача, використовують різні способи збору інформації.

Способи збору інформації про аудиторію сайту:
• лог-аналізатор сервера і дані лічильника відвідувань, наприклад Google Analytics, Яндекс Метрика. Дозволяють вивчити всі дії користувачів на сайті і конкретизувати розподіл аудиторії сайту по регіонах, за часом та ін;
• опитування аудиторії сайту (анкетування унікальних відвідувачів з використанням опитувальної форми або реєстрації на сайті);
• системи аудиту і традиційні опитування дослідницьких компаній (агентств).

Важливим джерелом статистичної інформації про цільову аудиторію сайту є статистика запитів пошукових систем. Оцінити величину цільової аудиторії можна за кількістю пошукових запитів. Такі сервіси мають, наприклад, пошукові системи Google та Яндекс.

На основі даних, отриманих в результаті збору інформації, можна отримати зведені цифри і вивчити закономірності поведінки груп користувачів і оцінити ефективність рекламного впливу.

Характеристики портрета цільової аудиторії враховуються при розробці дизайну і структури, а також при внесенні коректувань в інформаційне наповнення сайту з метою залучення більшої кількості відвідувачів, які входять у коло цільової аудиторії.
Читати далі...

Saturday, December 25, 2010

Вірусний маркетинг від Гугл: ноутбук Google Cr-48 vs блендер



Як ви зрозуміли суть нових технологій від Google в збереженні вашої цінної інформації, яка буде зберігатися на сервері.
Читати далі...

Thursday, December 23, 2010

Будь ласка чи будь-ласка? Правило правопису.

Читаю багато україномовних блогів та форумів і мене просто шокує загальна безграмотність народу.

Люди, запам'ятайте - слово"будь ласка"  завжди пишеться окремо. Не треба ніяких дефісів.

Чомусь серед українців, неначе вірус, поширилася ця хибна форма написання. Слово "будь ласка" так часто зустрічається з помилкою, що люди звикають до цього і самі починають так писати.

Правило згідно українського правопису:

Усталене словосполучення (фразема) "будь ласка" в українській мові пишеться окремо і без дефіса та виділяється з обох боків комами.

Приклад:

Люди, будь ласка, пишіть грамотно!
Читати далі...

Tuesday, December 21, 2010

Вконтакті став відкритим для індексації пошуковиками

Ввів своє ім'я в гуглі і... що я бачу?

aсоціальна мережа Вконтакті індексується. Це ж скільки зайвої інформації пішло у видачу. Мільйони нецікавих анкет, тупих груп і дискусій.

Якщо адміністрація пішла на такий крок, то цілком можливо, що найближчим часом Вконтакті проведе внутрішню оптимізацію свого двіжка. Можливо урли стануть чистими, прибереться проблема з дублюванням тайтлів в дискусіях і т.д.

Перевірив скільки сторінок в індексі Яндекса: http://yandex.ua/yandsearch?numdoc=50&text=url%3Avkontakte.ru*+|+url%3Awww.vkontakte.ru*
 Відповідь:
Нашлось 24 тыс. ответов

Подивіться, що робиться в індексі Google:
http://www.google.com/search?&q=allinurl:vkontakte.ru//+site:vkontakte.ru
Ще більше, ніж в Яндексі.

Раніш групи Вконтакті самі були джерелом трафіку на сайт, а тепер вже пошукові системи стануть джерелом трафіка у відвідуванні груп. Висновок - в описі групи обов'язково вказуєм ключові слова. Також в записах в мікроблозі теж необхідно включати високочастотні кейворди. Раніше цим можна було нехтувати, але не після цих змін в індексуванні.
Читати далі...

Monday, December 20, 2010

Китайці приготували Twitter по-комуністичному

Китай запустив фінансований державою сервіс під назвою Red Microblog, дуже схожий на Twitter. Це перший крок місцевого уряду на шляху створення власної системи нових медіа.

Подібність з Twitter, у китайського сервісу мікроблогів обмежується лише поверхневими характеристиками. Перші пости, що з'явилися на сторінках ресурсу, сповнені слів на підтримку лінії партії, компліментів на адресу Мао, а також філософських викладок, яким місце скоріше на науковому семінарі, ніж у записах а-ля Twitter.

Наприклад:

«Той, хто пливе за течією, назавжди залишається гойдатися на хвилях; тільки той, хто пливе проти вітру, не побоюючись труднощів, може швидко досягти іншого берега».

Або:

«Я дійсно люблю слова вождя Мао Цзедуна:"Світ належить нам, нам слід працювати разом"».

Cервіс вже зіткнувся з технічними труднощами в перший день, коли не спрацювала система реєстрації нових учасників. Це явний недогляд з боку китайської влади, адже напевно «червоний» Twitter, як його вже прозвали в західних блогах, створений для того, щоб краще вивчити інтернет-користувачів і зрозуміти, як проводять в мережі свій вільний час добропорядні китайські громадяни. А без налагодженої системи реєстрації таке завдання майже нездійсненне.

За матеріалами: mashable.com
Читати далі...

Анонімайзер Firefox може спричинити конфлікт Mozilla з Google

Співтовариство Mozilla знову повідомляє про своє бачення анонімності користувачів в Мережі. Цілком можливо, що на початку 2011 року Firefox отримає кнопку «не відслідковувати». У всякому разі, так стверджує Гарі Ковакс, виконавчий директор Mozilla Corporation. Він стверджує також, що абсолютно згоден із багатьма користувачами, які вважають за необхідне тримати «сліди перебування» в Мережі під контролем.

В даний час співтовариство Mozilla стурбоване також методами онлайнових рекламних агентств і мереж, які правдами і неправдами намагаються отримати будь-яку інформацію про користувача, з тим, щоб надати рекламу, яка максимально відповідає інтересам більшості користувачів. Зрозуміло, в результаті подібних дій компанії отримують більше клієнтів, але взагалі кажучи, такі методи вже знаходяться на межі - ще трохи і все це можна буде назвати крадіжкою інформації.

Найгірше те, що користувач не може самостійно контролювати свої «сліди» в Інтернеті - поняття «анонімність в Інтернеті» стає все більш ефемерним.

Цікаво, що корпорація Microsoft вже додала функцію анонімності в нову версію свого браузера, так що тепер, за бажанням, можна приховати свої дії в Мережі від надмірно цікавих скриптів, встановлених на різних сайтах рекламниками.

Корпорація Google взагалі вважає, що перш, ніж створювати щось на зразок кнопки «не відслідковувати», необхідно визначити список дозволених дій, які може виконувати скрипт, що відслідковує дії користувача в Мережі.

Ковакс вважає, що подібні з'ясування можуть затягнутися на довгий час, тому простіше надати функцію анонімності тим користувачам, які її потребують. У принципі, Google можна зрозуміти - адже ця компанія є власником найбільшої мережі контекстної реклами (AdSense), яка теж вміє «стежити» за користувачами, з тим, щоб надати максимально релевантну інформацію в рекламних блоках.

Керівник Mozilla Corp. все-таки вважає, що надання якої б там не було інформації користувачеві, тим більше, якщо мова йде про рекламу, не повинно бути наслідком відстеження дій користувача в Мережі.

До речі, Ковакс зробив цікаву заяву. Справа в тому, що команда Mozilla не вважає Chrome повністю відкритим браузером. «Навряд чи Google буде працювати на шкоду своїм інтересам і, приміром, зовсім перестане відстежувати дії користувачів в мережі. Chrome в першу чергу створений для досягнення певних бізнес-цілей », - стверджує Гарі Ковакс.

Читати далі...

Monday, December 6, 2010

Плагіат та перевірка текстів і зображень на унікальність

Плагіат - основа кожної літератури, за винятком самої першої,
про яку, втім, нічого не відомо.
Жюль Жирарден

Що таке плагіат?

Плагіат - це умисне привласнення авторства чужого твору науки або мистецтва чи винаходу. Плагіат може бути порушенням авторсько-правового законодавства і патентного законодавства і в якості цього може спричинити за собою юридичну відповідальність.

Плагіат - це не те що ви вкрали, а те що ви не зуміли привласнити.
інтнернет народна мудрість
Найбільш часто плагіат виражається у публікації під своїм ім'ям чужого твору або ідей, а також у запозиченні фрагментів чужих творів без зазначення джерела запозичення.

Різниця плагіату і піратства

плагіатОбов'язкова ознака плагіату - це присвоєння авторства. А от неправомірне використання, опублікування, копіювання творів, що охороняються авторським правом, саме по собі не є плагіатом, а іншим видом порушення авторського права - піратством.

Піратство стає плагіатом при неправомірному використанні результатів інтелектуальної праці і присвоєнні авторства.

В цифрову епоху піратство набуло вкрай великих масштабів. Інтернет став зручним середовищем для використання плодів чужої праці. І тема боротьби із піратством – дуже широка, їй можна присвятити цілий великий сайт, наша сьогоднішня стаття більш конкретна – це огляд Інтернет сервісів для аналізу текстів та зображень на унікальність.

У студентів та викладачів, власників сайтів та копірайтерів виникає необхідність перевірити, чи є унікальними дисертації, дипломи, курсові роботи, реферати, тексти на певному сайті і т.д. Для перевірки тексту або сайту на унікальність у мережі Інтернет існує ряд сервісів. Нижче наводиться список найкращих сервісів, де в мережі Інтернет можна перевірити текст на плагіат.

Інтернет - сервіси для пошуку плагіату


Без плагіату рідкісні збіги.
Георгій Александров

З двох однакових фраз, одна - крадена. Або обидві.
Ігор Карпов

CopyScape – найкращий веб-сервіс боротьби з плагіатом

CopyScape.com - чудовий сервіс для перевірки на унікальність матеріалів на будь-якій мові. Незручність полягає в тому, що необхідно вводити адресу сайту, на якому вже повинен бути викладений текст на перевірку. З іншого боку, при покупці сайту, можна визначити, чи є даний сайт сплогом, клоном іншого сайту або ж це унікальний ресурс.

У безкоштовній версії можна скористатися пошуком лише 10 разів. При покупці преміум акаунта є доступ до додаткових можливостей по виявленню дублікатів контенту, клонів сайту та боротьби з плагіатом.

Istio.com – найзручніший сервіс аналізу текстів

Є зручним для використання копірайтерам і тим, хто замовляє їх статті. За результатами аналізу можна переглядати довжину тексту, найбільш часто вживані слова (ключовики для просування) та інші корисні параметри. Додатковою функцією аналізатора є перевірка тексту на унікальність. При вствці скопійованої із мережі статті, Istio покаже список сайтів, на яких можна знайти подібний контент.

Google

Перевірити текст на унікальність можна просто в будь-якій пошуковій системі. Найкраще підійде Google. Для цього копіюємо потрібну частину тексту і вставляємо його в поле пошуку в подвійних лапках. Зразок: “ваш текст для перевірки на плагіат”. І отримуємо список сайтів, де зустрічається точний збіг із цим текстом.

Яндекс і Мету в цьому випадку я не рекомендую, бо в індексі цих пошукових систем значно менше сторінок. Крім цього, гугл є універсальним щодо мов.

Антиплагіат – найкращий друг викладача і вчителя


AntiPlagiat.ru - Пропонує послуги з перевірки текстових документів на наявність запозичень із загальнодоступних джерел мережі. Сервіс Антиплагіат використовує унікальні в своєму роді алгоритми, створені російськими науковцями.

Антиплагіат можна використовувати для фільтрації робіт студентів-двієчників, що скачують з Інтернету реферати, курсові та дипломи. Але цей сервіс не завжди виправдовує довіру SEO фахівців, що бажають перевірити текст статті, замовленої у копірайтера.

AntiPlagiat.ru шукає плагіат, не тільки по своїх алгоритмах, але і по своєму індексу, і як наслідок більше половини неунікальних текстів він не знаходить. Але він дійсно хороший для перевірки скопійованих з інтернету рефератів (для чого і був створений), та не для вебмайстра, що купує статті і не для копірайтера, що робить їх рерайт.

Перевірити реферат на плагіат можна за наступною адресою:
http://www.antiplagiat.ru/QuickCheck.aspx

Рерайт і плагіат


плагіат
Правда, зроблю невелику примі точку: тексти аналізуються на плагіат з точки зору робота. Тобто, якщо зробити рерайт статті (переписати її так, щоб зміст не змінився, а лише форма), то данні сервіси покажуть, що стаття унікальна. Для цього вони і в першу чергу призначені, щоб перевіряти матеріали для публікації на свій сайт. Але, з точки зору людини, плагіат залишиться плагіатом.

Не грайтеся із чорним сео


Автор плагіату намагався внести в текст щось своє, і це сильно зашкодило оригіналу. 
Валентин Доміль

Ще одна порада тим, хто замовляє тексти для своїх сайтів. Деякі недобросовісні копірайтери можуть видавати за свою статтю, вкрадений текст, в якому в більшості слів одна буква заміняється з кириличної на латинську. Ви не помічаєте різниці в написанні слів «сайт» та «сaйт»? А вона є. І в першому випадку виділена буква «а» українська, в другому – англійська. Текст, що зіпсований таким способом буде видаватися сервісами для пошуку плагіату, як унікальний. Але насправді він принесе тільки шкоду вашому сайту. Пошукові системи (особливо Яндекс) аналізують якість сторінки не тільки виходячи з унікальності тексту, густини ключових слів і т.д. Дуже важливим фактором є відсутність граматичних помилок. І якщо позамінювати де-не-де кириличні букви на латиницю, то це, звичайно, зробить текст унікальним, але з точки зору машини – з великою кількістю граматичних помилок. Особливо великої шкоди принесе таке «хірургічне втручання» в ключові слова, які важливі для пошуку. В результаті вищеописаних дій ваші сторінки будуть ранжуватися у видачі Goolge нижче, а в Яндекс скоріше за все застосує АГС-17 і в результаті в індексі буде лише кілька сторінок. Тому, перевіряйте тексти на орфографію у Ворді, або інших програмах. Не дозвольте вас надурити і самі не грайтеся із чорним сео.

TinEye.com – пошук вкрадених зображень

Пошукова систему зображень TinEye.com - вірний помічник фотографів, ілюстраторів, дизайнерів та всіх хто вивішує свій графічний контент в мережі.

Про алгоритм роботи TinEye можна почитати у моїй статті про пошукову систему зображень.

При роботі із сервісом, ви просто вказуєте адресу зображення в інтернеті, або завантажуєте файл і TinEye знаходить точні і змінені копії зображень, у тому числі ті, які були обрізані, скориговані за кольором, змінені за розміром або нахилені, доповнені новими об’єктами і т.д.

Приємної роботи, надіюсь цей огляд стане корисним вам.
Читати далі...

Sunday, December 5, 2010

Німецькі правозахисники подали в суд на Facebook

Федеральний союз захисту прав споживачів Німеччини (Verbraucherzentrale Bundesverband, vzbv) подав позов до земельного суду Берліна проти американської соціальної мережі Facebook. Причиною подачі позову стало те, що компанія проігнорувала попередження vzbv з закликом привести свої сервіси у відповідність зі стандартами ЄС у питанні захисту персональних даних.

На думку позивачів, деякі пункти загальних умов укладання угоди з користувачем соціальної мережі і умови захисту персональних даних, суперечать діючим у країні стандартам захисту прав споживачів, повідомляє портал Spiegel Online.

Найбільше занепокоєння у членів проекту vzbv «Права споживачів у цифровому світі» викликає сервіс «пошуку друзів» на Facebook. Як відомо, ця функція спонукає користувачів допустити мережу до всієї своєї особистої бази даних. Зокрема, мова йде про те, що за допомогою зазначеного сервісу Facebook отримує адреси і тих, хто членом спільноти не є і відправляє їм листи із закликом зареєструватися в мережі.

Також в союзі розкритикували практику Facebook надання доступу третім сторонам не тільки до профілів одного користувачі, але і всіх його друзів. Зокрема, той, хто грає в гру на Facebook, повинен знати, що додаток збирає не тільки його особисту інформацію, а й дані всіх друзів цього користувача, каже керівник проекту Carola Elbrecht.

Негативні відгуки з боку захисників прав споживачів викликає також той факт, що про всі зміни в умовах угоди з користувачем соціальна мережа інформує лише тих, хто є шанувальником так званої сторінки управління сайту Facebook.

Варто відзначити, що vzbv - не єдина німецька організація, яка подала позов до суду на Facebook. Те ж кілька місяців тому зробив і гамбурзький уповноважені із захисту персональний даних Johannes Caspar. На його думку, соціальна мережа використовує особисті дані своїх користувачів «неприпустимими способами».

Усього в соціальній мережі Facebook загерістріровано близько 9300 тисяч повнолітніх німців.

Як повідомлялося, кількість активних українських користувачів Facebook вже більше 900 тис. Всього ж у мережі понад 500 мільйонів зареєстрованих читачів, а понад 250 мільйонів з них користуються сервісом щодня, як заявив засновник і власник Facebook Марк Цукерберг.

Читати далі...