Monday, July 26, 2010

SMM-поради щодо розкрутки груп: україномовність, як інструмент фільтрування нецільової аудиторії

В цьому пості я вирішив поділитися своїм досвідом в SMM сфері при розкрутці груп Вконтакті.Ось кілька практичних порад:

Робіть кілька груп для підтримки одного сайту

Якщо залучити велику кількість людей в малий період часу, то групу можуть заблокувати. Тому краще, щоб потихенько крутити кілька фан груп і при цьому направляти великий сумарний трафік на свій сайт.

Україномовність та фільтрування нецільової аудиторії

Зазвичай, з точки зору SEO україномовним ресурсам в порівнянні із російськомовними набагато важче нарощувати популярність. Причини: співвідношення величин аудиторій та те, що навіть багато україномовних українців шукають інформацію в мережі російською. На щастя динаміка росту україномовних запитів постійно зростає, тому на разі оптимальними є multy language (багатомовні) ресурси, які залучають трафік із запитів кількох мовних аудиторій.

Тепер щодо позитивного фактору при використанні української мови у розкрутці груп вконтакті, конекті, фейсбуці та інших соціальних мережах.

З одного боку ми ускладнимо завдання, бо вступати в групу будуть лише ті, хто як мінімум розуміє українську, але для певних ресурсів - це якраз буде цільова аудиторія. А якщо розкручувати російськомовну, то велика частина відвідувачів буде російська/білоруська/казахська і т.д. А нам важлива не просто кількість трафіку, а і його якість. Головна ціль - щоб відвідувач перетворився на покупця. Тому україномовність групи збільшить відсоток потенційних клієнтів, бо відмінусує російський трафік.

Але в такому випадку домовлятися потрібно не за кількість розісланих запрошень, а за досягнутий результат - за кількість користувачів, які приєднаються до групи, тому таке використання грошей буде більш раціональним.

До цього висновку я прийшов при роботі над сайтом, що продає золоті номери операторів  мобільного зв'язку України. Аудиторія сайту Вконтакте - надзвичайно велика і всім цим людям можна пропонувати свої послуги через розкрутку груп. Але в загальному цей трафік не якісний - левова частка адиторії - Росія. А сайт над яким я працюю надає послуги тільки в межах України. Тому фільтрування нецільової аудиторії таким способом є дієвим.

Мені можуть сказати, що можна запрошувати з таргетингом по країнам/містам, віку, статі і т.д. Але зараз велика кількість людей не вказує в анкетах всі ці параметри, або пише несправжні дані. Крім того розкрутка груп із таргетингом є набагато дорожчою послугою, ніж просте масове розсилання запрошень із багатьох аккаунтів.

Якщо вас цікавить як самому ефективно розкрутити групу вконтакті? То можете скористатися програмою ViKing Inviter
Читати далі...

Wednesday, July 21, 2010

Видалення верхньої панелі (top side-bar) Blogger'а

Якщо вам заважає (дратує або псує дизайн) верхня панель блогера, то її запросто можна прибрати. Рішення дуже просте.

Заходимо в панель управління і вибираємо меню Дизайн -> Редагувати HTML. В коді знаходимо стрічки схожі на ті, що подані нижче:



<b:skin><![CDATA[/*
-----------------------------------------------
......
----------------------------------------------- */

#navbar-iframe {display: none !important;}

/* Variable definitions
   ====================

Вам просто необхідно вставити ту стрічку, що виділена жовтим кольром, а далі зберегти шаблон Blogger'а.

Попереджаю - офіційні рекомендації blogger'а не вітають цю дію. Але на ділі про якісь конкретні санкції я  не чув. До того ж бачив багато блогів з високими показниками відвідуваності, PR... тобто успішних, які позбулися верхнього сайдбару  і все ок.

Але якщо ви захочете повернути верхню панель блогера, то просто видаліть цю стрічку.
Читати далі...

Tuesday, July 20, 2010

В майбутньому на нас чекає «пошук без пошуку» © Amit Singhal

Один із найпочесніших Google-експертів з пошуку Аміт Сингхал (Amit Singhal) в інтерв'ю виданню TechRadar передбачив майбутнє пошукових технологій. Він припустив, що «пошук без пошуку» буде брати участь у всій нашій життєдіяльності, повідомляє seonews.

Аміт Сингхал вважає, що незабаром коректна інформація буде надаватися нам в потрібний час і місце без необхідності здійснювати її пошук. У приклад співробітник Google привів цілком реальну вже сьогодні схему організації особистого часу за допомогою типових сервісів за типом «календаря», «Списку справ» та GPS-навігатора. Захотів собі, наприклад, біту для крікету, заніс у віртуальний тижневик - отримуєш повідомлення: «У вас є 45 хвилин вільного часу, і вам потрібно купити крікетного біту. Найближчий спортивний магазин знаходиться в 300 метрах від вас».

Також практичними з точки зору «пошуку без пошуку» можуть бути довідки на основі інформації з соціальних мереж, та й взагалі історія пошукових запитів кожного користувача. Вже зараз помітна активна інтеграція всіх соціальних сервісів. Як знати, може бути, що штучний інтелект, віртуальна реальність та інші кіберпанкові штуки вже не за горами.
Читати далі...

Saturday, July 17, 2010

Розкрутка груп Vkontakte. Курйоз. Spam.

Вконтакті прийшло запрошення в групу із назвою, в якій фактично був поміщений анекдот. Правда свого гумору вони, напевне, не помічають:

Одразу, нагадало одну кумедну ситуація із мого життя. Обговорювали куртку Черновецького за 140 тис. євро! Один мій знайомий висловив думку, що вона з людської шкіри. Потім додали, що щей з німців-блондинів (арійців), далі ще раз глянули на ціну і вирішили - шкіра виключно з німецької професури арійської зовнішносі :)

Так і тут. Лише слов'янське волосся :)

Цікаво цей хід при розкруці групи Вконтакті - ставка не велику кількість расистів чи там в технічному плані є якась фішка?

Якщо вас цікавить як самому ефективно розкрутити групу вконтакті? То можете скористатися програмою ViKing Inviter
Читати далі...

Friday, July 16, 2010

Як зробити динамічні meta-теги для Blogger'а

Одна з проблем, коли ви ведете веб-щоденик на платформі Blogger є дублювання мета тегів на всіх сторнінках.

Мета-теги важливі для пошукових систем і читачів. Колись опис сайту та ключові слова в мета тагах були визначальними в пошуковій оптимізаці сайтів. З часом їх важливість у формуванні СЕРП дуже зменшилася, фактично до нуля. Але і зараз їх не слід ігнорувати тому, що деякі пошукові системи, включаючи Гугла, виводять опис сайту в результатах пошуку з meta description. І якщо зробити її унікальною для кожної сторінки, то це підвищить клікабельність в органічній видачі Google.

Крім того по замовчуванню налаштування Blogger не передбачають фіксованого опису головної сторінки. При індексації Гугл автоматично підбирає опис сторінки, який не завжди читабельний і вдалий. Ми настроємо наш блог так, щоб для головної сторінки був статичний опис, а для всіх постів, щоб description  формувався автоматично - для кожної замітки свій унікальний на основі заголовку.

Ось найпростіший спосіб зробити динамічні мета-теги для блогу на Blogger.

Знайти цей html-код на початку шаблону:

<head>
<b:include data='blog' name='all-head-content'/>

<title><data:blog.pageTitle/></title>

<b:skin>

В ньому замінити цей рядок:

<title><data:blog.pageTitle/></title>

на блок нижче:

<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;index&quot;'>
<title><data:blog.pageTitle/></title>
<meta content='Все про пошукову оптимізацію (seo) та розкрутку сайтів (sem). Теорія і практика перевірена на особистому досвіді. Поради, новинки та аналітика.' name='description'/>
<meta content='Blog, сео, смо, пошукова оптимізація, розкрутка сайтів, он-лайн заробіток, internet marketing'
name='keywords'/>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> - <data:blog.title/></title>
<meta expr:content='data:blog.pageName + &quot; by &quot; +
data:blog.title' name='Description'/>
<meta expr:content='data:blog.pageName + &quot;, &quot; +
data:blog.title' name='Keywords'/>
</b:if>

Але тільки замініть meta description (опис сторінки) та meta keywords (ключові слова) на свої - такі, що будуть відповідати тематиці вашого блогу.

Далі збережіть шаблон.

Як бачите, Гугл парсить опис головної сторінки мого блогу саме з мета дескріпшин:


Ви можете моментально перевірити чи працює механізм динамічності meta description, не чекаючи на індексацію. Визвіть контекстне меню на сторінці вашого  блогу (клацніть правою кнопкою миші) -> виберіть "перегляд джерела сторінки", там ви повинні побачити опис і ключові слова. Якщо для головної сторінки та будь-якого посту інформація в мета  тегах відрізняється, то значить все працює.
Читати далі...

Thursday, July 15, 2010

Правила коментування DoFollow блогу seo-fight.blogspot.com

Перед коментуванням, будь-ласка, уважно прочитайте правила.

Основні правила:

1). Не пишіть оффтоп кометарів – тих, що не мають відношення до теми статті.
2). Не публікуйте беззмістовних коментів типу «хороший пост», «дякую за статтю», «тема чудово розкрита», «класний блог, пише ще» і т.д.
3). Спочатку прочитайте пост і після цього доповніть його в коментарі: висловіть критику, опишіть свої враження і т.д. Також можете навести деякі факти або чутки чи іншу інформацію, пов'язану із тим, що описано в статті.
4). Вказувати лінк потрібно тільки в полі «URL».
5). Коментарі, що не відповідають правилам 1-4 не будуть затвердженні.

Винятки із загальних правил

Що ДОЗВОЛЕНО при кометуванні мого блогу, але не на більшості DoFollow блогів:

1). Можете підписуватися не тільки адресами особистих блогів, а й сайтами, які ви розкручуєте.
2). В полі «ім’я» можете вказувати не тільки своїм ніком чи іменем, а й ключовим словом для розкрутки.
3). В тілі змістовного коментаря можна посилатися на статті що допомагають ширше розкрити тему посту.

Головний принцип обміну: Мені контент – вам ссилка!


Що вам дає коментування мого ресурсу?

Написавши мені коментар – ви отримуєте незакрите для індексації Google та Яndex посилання на свій сайт. Чим більше посилань – тим вищі будуть позиції у видачі пошукових систем.

Що мені дає ваше коментування мого блогу?

Додатковий трафік та новий контент. Детальніше в статті про переваги та недоліки dofollow блогів.

Як коментувати мій сео-блог з користю для свого сайту?

У формі для додавання коментарів виберіть Ім’я/URL.


У полі «Ім’я» впишіть ключове слово для розкрути сайту. А в пункті URL вкажіть адресу веб-сторінки, яку ви просуваєте.

Високих Вам позицій і багато трафіку!
Читати далі...

Tuesday, July 13, 2010

Переваги та недоліки dofollow блогу

В минулому пості ми говорили що таке DoFollow блоги та як перетворити свій блог на блогспоті так, щоб лінки в коментарях передавали вагу сайтам авторів. Тепер поговоримо про переваги та недоліки DoFollow руху.

Основні мінуси DoFollow блогу:

1). Можливе зменшення PR

Через лінки в коментарях відбувається витік PR вашого блогу і його значення може дещо впасти. Але враховуючи те, що з недавніх пір Google по іншому враховує nofollow, то і з блогів із закритою індексацією посилань вага просто відмінусується за кожен лінк, але при цьому передасться в нікуди, тобто, PR «самознищується»। У випадку, якщо ви, взагалі, не хочете втрачати вагу, то мусите заборонити лінки в коментарях.

2). Зменшення вартості посилань на біржах

Якщо ви монетизуєте свій блог через продаж ссилок на біржах (SAPE, LinkFeed), то перетворення блогу на DoFollow може погано вплинути на прибуток। У вас збільшиться кількість зовнішніх посилань на сторінці – це негативно впливає на формування ціни при продажі лінків.

3). Спам і низька якість контенту

Спамери можуть перетворити ваш ресурс в смітник, і нормальному читачеві буде нецікаво знаходитися на такому сайті. Вам доведеться затрачати немало часу на модерацію DoFollow блогу. Буває і таке, що з сотні коментарів тільки один – два цікаві і по темі, але не варто розчаровуватися. Нормальні читачі є завжди і їх кількість не залежить від поганих коментарів.

4). Заспамленість призводить до фільтрів і навіть бану в Google і Яndex

Одним з головних мінусів є засмічення блогу великою кількістю посилань. Можливість залишити лінк будь-якій людині і необмежена кількість вихідних зовнішніх посилань однозначно трактуються Гуглом і Яндексом як ресурс, не обов'язковий до знаходження в індексі. Простіше кажучи, якщо не приділяти належної уваги модерації, то є високий ризик отримати бан або фільтр в пошукових системах.

Основні плюси DoFollow блогів:

1). Додаткове залучення трафіку

Багато відвідувачів прийде на ваш сайт саме для того, щоб заробити ссилку. І те, що ваш блог є DoFollow буде ключовим в залученні цієї категорії користувачів.

2). Збільшення часу перебування користувача на сайті

Ставте жорсткі умови в правилах коментування. Тільки коментар, що має пряме відношення до статті має пройти модерацію. В такому випадку, поки відвідувач прочитає статтю та напише коментар, то пройде немало часу. А чим довше користувачі перебувають на сайті – тим краще для формування видачі гугла.

3). Створення нового контенту

Третім плюсом є створення нового контенту. Часто серед коментарів можна почути цікаві думки, а дискусії можуть бути цікавішими за саму статтю. В результаті ви отримуєте новий контент, який буде приносити трафік з ПС.

Також перевагою є те, що відвідувачі можуть дозволити собі більш живу мову в написанні коментарів, яка була б недоречною для автора блогу. Статистика запитів до Гугла свідчить, що при пошуці користувачі часто використовують сленг, суржик, роблять опечатки і т.д. А такі низькочастотні ключові слова, самі по собі, розсіюються по сайту при коментуванні.

4). Отримання додаткових посилань на свій DoFollow блог

Після того як ви перетворите свій NoFollow блог на Do, то на вас постійно будуть з’являтися нові лінки із постів зі списками DoFollow блогів.

SEO-висновки:

Легкість отримання зворотного посилання на свій сайт приваблює користувачів до написання коментаря, незважаючи на низьку ефективність цього лінка. З одного боку, блоги з DoFollow отримують велику кількість коментарів і стають популярними, а також не доведеться дорікати своїх читачів за рекламні посилання на їх сайти, тому що більшість із них діють за всіма законами справедливості і логіки: блогеру – контент, спам еру - лінк.
Читати далі...

Monday, July 12, 2010

Що таке DoFollow блог і як зробити його на Blogger’і

Така наука, як пошукова оптимізація сайтів (SEO) постійно постійно шукає способи як обманути містера Гугла, гаспадіна Яндекса та пані Мету :)

Оскільки, просто бути дружнім до пошукових систем замало для того, щоб попасти в топ, то оптимізатори знаходять шляхи, як залучити найбільше трафіку на свої сайти, одночасно не порушуючи правил, але і не слідуючи офіційним рекомендаціям.

Одним з прикладів вищеописаного є соціальний Інтернет рух DoFollow. Це своєрідна філософія в середовищі блогерів.

Що таке рух/філософія DoFollow?

DoFollow – це рух блогерів, які дозволяють іншим користувачам «рекламувати» свої ресурси через коментування. Відбувається обмін по формулі: блогеру – контент і трафік, юзеру – лінк на свій сайт в імені коментатора. Назва руху DoFollow пішла від одного із значень атрибуту тега посилання (HTML).

Така конструкція коду, на відміну від rel='nofollow', дозволяє передавати вагу (PR) та анкори посилань в алгоритмах пошукової системи Google.

Неписані правила коментування DoFollow блогів:

1.) Не пишіть кометарів, що не мають відношення до теми статті.

2.) Не публікуйте беззмістовних коментів типу «хороший пост», «дякую за статтю», «класний блог, пише ще» і т.д.

3.) Прочитайте статтю і після цього доповніть її, висловіть критику, опишіть свої враження і т.д. Можете навести деякі факти/чутки або іншу інформацію, пов'язану із тим, що описано в пості.

4.) Коментарі, що не відповідають правилам, будуть видалені, або не пройдуть модерацію.

Що дає кометування Do-Follow блогів оптимізатору?

Користувач пише змістовний кометар до статті на блозі. У підписі він вказує своє ім’я та сайт. Текст в полі «ім’я» буде анкором для посилання на сайт. Замість імені часто вказують ключові слова для просування.

В результаті, частина Пейдж Ренку сторінки перетікає на ваш ресурс, також ви передаєте «правильні» анкори.

Що дає блогеру перетворення свого ресурсу на DoFollow?

Google при ранжуванні враховує кількість користувачів і їхній час перебування на сайті. Коли ваш блог стане DoFollow, то відповідно трафік збільшиться за рахунок тих людей, які прийдуть, щоб з користю коментувати статті. Поки вони переглянуть пост та напишуть коментар пройде трохи часу, який покращить статистику, яка буде врахована пошуковими системами.

По замовчуванню налаштування блогу на .blogspot.com передбачають nofollow-посилання в кометарях. Тому природно виникає питання:

Як зробити свій блог на Blogger’і DoFollow?

Ось кілька простих кроків, щоб перетворити свій блог на DoFollow:

1. Увійти до свого профілю Blogger.
2. Перейти до Дизайн -> Змінити HTML -> Розширити шаблони елементів керування.
3. Знайти в коді всі rel='nofollow' та повидаляти їх.
5. Зберегти шаблон.

Тепер ваш блог став DoFollow - тільки нехай ваші читачі знають про це. Виведіть інформаційний блок, що повідомляє, що ви ділетесь Пейдж Ренком зі своїми відвідувачами :)
Читати далі...