Monday, July 26, 2010

SMM-поради щодо розкрутки груп: україномовність, як інструмент фільтрування нецільової аудиторії

В цьому пості я вирішив поділитися своїм досвідом в SMM сфері при розкрутці груп Вконтакті.Ось кілька практичних порад:

Робіть кілька груп для підтримки одного сайту

Якщо залучити велику кількість людей в малий період часу, то групу можуть заблокувати. Тому краще, щоб потихенько крутити кілька фан груп і при цьому направляти великий сумарний трафік на свій сайт.

Україномовність та фільтрування нецільової аудиторії

Зазвичай, з точки зору SEO україномовним ресурсам в порівнянні із російськомовними набагато важче нарощувати популярність. Причини: співвідношення величин аудиторій та те, що навіть багато україномовних українців шукають інформацію в мережі російською. На щастя динаміка росту україномовних запитів постійно зростає, тому на разі оптимальними є multy language (багатомовні) ресурси, які залучають трафік із запитів кількох мовних аудиторій.

Тепер щодо позитивного фактору при використанні української мови у розкрутці груп вконтакті, конекті, фейсбуці та інших соціальних мережах.

З одного боку ми ускладнимо завдання, бо вступати в групу будуть лише ті, хто як мінімум розуміє українську, але для певних ресурсів - це якраз буде цільова аудиторія. А якщо розкручувати російськомовну, то велика частина відвідувачів буде російська/білоруська/казахська і т.д. А нам важлива не просто кількість трафіку, а і його якість. Головна ціль - щоб відвідувач перетворився на покупця. Тому україномовність групи збільшить відсоток потенційних клієнтів, бо відмінусує російський трафік.

Але в такому випадку домовлятися потрібно не за кількість розісланих запрошень, а за досягнутий результат - за кількість користувачів, які приєднаються до групи, тому таке використання грошей буде більш раціональним.

До цього висновку я прийшов при роботі над сайтом, що продає золоті номери операторів  мобільного зв'язку України. Аудиторія сайту Вконтакте - надзвичайно велика і всім цим людям можна пропонувати свої послуги через розкрутку груп. Але в загальному цей трафік не якісний - левова частка адиторії - Росія. А сайт над яким я працюю надає послуги тільки в межах України. Тому фільтрування нецільової аудиторії таким способом є дієвим.

Мені можуть сказати, що можна запрошувати з таргетингом по країнам/містам, віку, статі і т.д. Але зараз велика кількість людей не вказує в анкетах всі ці параметри, або пише несправжні дані. Крім того розкрутка груп із таргетингом є набагато дорожчою послугою, ніж просте масове розсилання запрошень із багатьох аккаунтів.

Якщо вас цікавить як самому ефективно розкрутити групу вконтакті? То можете скористатися програмою ViKing Inviter

3 comments:

  1. Стаття дещо покращила пошукову справу, тепер знатиму що краще рідною українською мовою писати щоб заходила цільова аудиторія із України так як сайт який хочеться розкрутити в більшості саме україномовний. Дякую! Та думаю що статтю можна було б ще доповнити практичними прикладами, я як звичайний користувач для того повинен представити та можливо втілити цю ідею у життя на практиці. Тим більше що у багатьох може скластись таке враження наче йде спам, тут думаю треба більш деталізовано, доступніше розписати механізм який пропонується у цій статті! Це моя власна думка!

    ReplyDelete
  2. ВКонтакті, імхо, так само як ЖЖ не є в принцпипі своєму зручними для бізнес-активності. Найкращий інструментарій має Фейсбук.

    ReplyDelete
  3. 2 Ігор Свірин
    Але Фейсбук якраз програє по трафіку. ВКонтакті - це величезний монстр рунету та уанету.

    Якщо послуги надаються по всьому світу, то Фейсбуком ігнорувати не можна, якщо сайт живе з трафіку (читай з реклами), то ним теж ігнорувати не можна.

    ReplyDelete