Йдемо далі. Дивимося куди людей направляють - на сторінку у фейсбуці. Таке враження, що FB обраний як найбільш незручна платформа для розгортання агітації про дешеву ковбасу, бо тут представлена найменша частка цільової аудиторії КПУ. Основна маса українського FB - це ліберальна молодь, яку з допомогою сканів старого агітпропу неможливо переконати проголосувати за комуністів. Якщо ж брати до уваги невелику кількість людей з більш радикальними поглядами, чи то лівими, чи правими, то все одно вони дружньо ненавидять совок. Анархісти, приміром, не визнають систему СРСР, як соціалістичну і називають її державною бюрократією, або державним капіталізмом. Поглянемо, що ж пише народ на стіні сторінки:
Якби я хотів розкрутити КПУ в соціалках, то вибрав би більш пролетарські мережі: Однокласники та ВК. Там і користувачів більше і тих, хто думають - менше :) Там їхня цільова аудиторія. Більше того - її там легше визначити. Набираємо в пошуку по спільнотах: СССР, Сталин, комунизм, хліб по 14 копійок :) Настальгуючих за совком знайти легко, залишиться задача - переконати, що КПУ - тру-комуністи, без палаців та дорогих машин.
Закінчу анекдом:
Пєтя Симоненко показує мамі будинок.
- Ось тут у мене басейн, тут сауна, тут кабінет особистий, зимовий сад.
- Я оце синку за одне переживаю. Щоб не прийшли кляті комуняки і це все не відібрали.
Соціальна реклама: Не вірте в комуністичні байки, краще почитайте якусь українську народну казку. Більше буде користі :)
В КПУ хтось гарно пиляє виборчий бюджет. На Радіо Рокс теж тільки їхня реклама - хоча там їхньої цільової аудиторії очевидно найменше.
ReplyDelete