Любите ви, чи, навпаки ненавидите Microsoft (майкрософт), але, якщо хочете, щоб ваш сайт працював ефективно, то необхідно зайнятися сео оптимізацією під Bing.
Це стосується особливо розкрутки тих сайтів, що щось продають, або заробляють гроші на контекстній рекламі. Як видно із діаграми трафік з Bing і Yahoo – це «золота жила». Користувачі цих пошукових систем заходять в Інтернет не так часто, але клікають по рекламним оголошенням, купують товари, надсилають sms за платні сервіси дуже активно.
В той час, як в своїй більшості Google–аудиторія – це серфери, що зайняті пошуком цікавої/необхідної інформації, а далі вже невеликий відсоток тих, що хочуть щось купити, то ситуація з Bing (Бінг) – діаметрально протилежна. Якщо просувати сео блог, то на розкрутку в Bing і Yahoo не потрібно звертати дуже багато уваги, але якщо ви просуваєте Інтернет-магазин, то до оптимізації під ці пошукові системи необхідно ставитись надзвичайно серйозно.
Якщо ви займаєтесь електронною комерцією, то ви просто не можете ігнорувати цей новий пошуковик від Microsoft.
Тепер кілька слів про те, чим відрізняється пошукова оптимізація під Bing та Google.
Для початку можу порекомендувати он-лайн сео інструмент, що дозволить порівняти результати вашої роботи по оптимізації і розкрутці сайту в двох пошуковиках: http://www.bing-vs-google.com/.
Основна відмінність в алгоритмах видачі результату, яка поки що помічена світовим сео-ком’юніті – це те, що Google ігнорує тематику при врахуванні посилань на ваш сайт, а в Bing’у лінк на ваш ресурс підніме його у видачі тільки тоді, коли буде йти із сторінки схожої тематики. Ви скажете: «Ті ж алгоритми, що і в Яндекса, аналог тиц», але тематичний індекс «дзеркала рунету» впливає на видачу лише в Яндекс-каталозі, а не в ньому самому. І зверніть увагу на ключовий момент – Bing працює з тематикою сторінок, а не сайтів.
Приведемо приклад застосування в сео-розкрутці цієї особливості врахування якості лінків в Bing. Є форум про створення сайтів, в ньому є розділ «виставка сайтів». Ви хочете презентувати там свій, скажімо, музичний портал, але в обговоренні технічна сторона виконання не спровокувала гарячих дискусій, а от щодо самої музики почалися суперечки. Щодо відповідності стилів і виконавців, конкретного ставлення до певного гурту і т.д.
Тобто, прихований зміст цього обговорення на форумі, те що коментарі стали сео-текстом. Тепер тема сторінки НЕ створення сайтів, а – музика. В результаті, в Яндексі це посилання не додасть суттєвої ваги, а от для Bing’а воно стане якісним, бо йде із тематичної сторінки.
Всі інші засоби оптимізації і методи розкрути сайтів залишаються спільними для більшості пошукових систем. Не забудьте про вік домена (чим старший – тим краще), правильну внутрішню оптимізацію сторінок (оригінальність контенту, теги h для заголовків, унікальні title для сторінок, alt для зображень і т.д.)
Успіхів вам у розкрутці проектів!
0 comments:
Post a Comment