Wednesday, September 30, 2009

Контекстна реклама та НЕ зовсім цільва аудиторія...

Те, що потік користувачів, на сайти з пошукових систем по запитам, що відповідають тематиці вашого ресурсу, є цільовою аудиторією відомо всім. Всі також знають, що ефективність контекстної реклами при такому "якісному" трафіку зростає. Начебто, людина на данний момент зацікавлена в цьому, то й неодмінно (або з високою ймовірністю) клікне по рекламному оголошенню.

Але на практиці, коли щось шукають і знаходять на вашому сайті саме те, що їм потрібно, то ніяка реклама вже виявляється не потрібною.

Точно така ж ситуація складається, коли контент сайту дуже цікавий. При цьому відвідувачі зосереджуються на змісті статті і більше нічого не бачать (включно з контекстною рекламою).

На одному із своїх сайтів я провів невеликий експеримент. Створив голосування і розіслав в соціальних мережах повідомлення "лінк_на_опитування - вирази свою думку!".

При цьому аудиторія була різношерстна і до тематики сайту абсолютно нецільова. Ефективність в adsense не очікувалась, але результат (в день голосування) виявився таким:

Покази сторінок - в 2-ва рази менша кількість за середньостатистичну;
КЕП сторінки - в 2-ва рази більший за середньостатистичний;
Сторінка eCPM - в 2-ва рази більша за середньостатистичну;
І основний показник:
Дохід - в 5-ть разів більший за середньостатистичний.

Ось так.

2 comments:

  1. З висновком чим цікавіша стаття тим менше кліків, мушу не погодитись. Так якийсь вплив є, але основа це місце де розташовані оголошення. Наприклад, мені цікаво читати твій блог, ну нічого не можу із собою зробити, доступно пишеш ;) і тому я дочитую статтю до кінця, і що я бачу в кінці? правильно посилання на іншу статтю і переходжу по ній, з точки зору збільшування показів це звичайно +, але реклами я взагалі не помічаю. А якби та було строка реклами стилізована під сайт то хто знає може і капнуло б тобі пару центів :)

    ReplyDelete
  2. Дякую, треба спробувати поставити рекламний блок в кінці статті ;)

    ReplyDelete