Sunday, December 29, 2013

Янукович і Йолка - як вірус для інтернет-магазину

Ця вірусна реклама для інтернет-магазину, зроблена ще рік тому, знову набула актуальності. Якщо подивитися на статистику переглядів, то графік зразу стрімко ріс, потім стабілізувався, а далі знову підйом, який по часу співпадає з протестами на Євромайдані. Крім того, ми можемо оцінити ефективність вірусу - 368 тисяч переглядів. Якщо врахувати, що перегляди з VK ютуб не враховує, то реальна статистика, певно, перевалює за півмільйона. Стосовно самого відео, я можу сказати лише одне, на даний момент, це найкрутіша українська вірусна реклама.
Читати далі...

Thursday, December 26, 2013

Як перемогти проплачених інтернет-тролів



ВАЖЛИВО! У мене є знайома, яка працювала інтернет-тролем. Я трохи розпитував про цю цікаву роботу - дають список ресурсів, "вводну", керівник "загону" по скайпу координує зусилля. Гідна попостова оплата, обмін досвідом, повний dedication. Я зараз бачу, що в бій кинуті всі сили - як з сторони ПР, так і від "братньої" Росії. І цю інтернет-битву ми програємо. Принцип простий - якщо людина читає новину, а під нею бачить 10+ коментів, у якому біле називається чорним, сприйняття зміщується. Саме ці коменти частково призводять до нерішучості і кривого сприйняття подій людьми, що формують свою думку "з інтернету". Що ж робити? Під кожною публікацією на "новинних" сайтах, що попадається на очі - ПИШІТЬ ОДИН КОМЕНТ, пару слів з своїм щирим ставленням до новини. НЕ ЧИТАЙТЕ ІНШІ КОМЕНТИ І НЕ ВІДПОВІДАЙТЕ НА НИХ! Це абсолютно провальна тактика, перевірено десятки разів. Пам'ятайте, що тролів неможливо у чомусь переконати, позиція у них прописана зверху. А з гімном змішають якісно, так у цьому у них колосальний досвід і діють вони групою. На тролів викидують тонни грошей, але нас багато, набагато більше! Разом ми зможемо переламати ситуацію! (c) Жанна Сиворотка

Друзі, давайте максимально поширимо цю інформацію.
Читати далі...

Friday, December 20, 2013

Скільки коштує PR-кампанія проти Євромайдану?

Я вже раніше писав про бездумне і необережне витрачання грошей владою в інформаційній війні проти Євромайдану. Ось знайшов систематизоване дослідження, де висловленні думки багатьох експертів у сфері медіа та маркетингу. На акцію «Ми за мир» і просування блогів проти Євромайдану витратили понад мільйон гривень в інтернеті, зовнішній рекламі і на радіо пишуть Тести з посиланням на дослідження Інсайдеру.

У перших числах грудня в інтернеті стартувала активна кампанія з просування сайту «Ми за мир» і однойменних сторінок у соцмережах, де користувачів закликали утриматися від протестів на Євромайдані.

Приблизно тоді ж з'явилася кампанія з просування блогів і статей, де стверджувалося, що протести зрежисовані олігархами, які борються за владу, що на Майдані легко підхопити туберкульоз і т.д.

Банери розміщувалися на багатьох новинних сайтах, включаючи недавно прибраний Сім’єю до рук korrespondent, а також Vlasti.net.

Кампанія «Ми за мир» виявилася настільки масштабною, що увійшла в топ-10 в українському інтернеті.

За підрахунками дослідницької компанії Factum Group Ukraine, її охоплення досягло 4,8 млн користувачів, а на її частку припало 0,76 % всієї реклами в українській мережі.

Просування блогів і статей було трохи менш помітним, але також досить масштабним. Аудиторія цієї кампанії могла досягти приблизно 3,2 млн українців, стверджує Іван Дубинський, гендиректор Factum Group Ukraine.

В результаті бюджет кампанії « Ми за мир» склав близько 800 тис. грн за два тижні, підрахували в агентствах. Вартість просування блогів - ще близько 100 тис. грн, стверджує на правах анонімності менеджер одного з найбільших рекламних холдингів.

При цьому обидві рекламні кампанії проводилися за цінами в кілька разів дорожчими від середньоринкових - від 2 до 3 грн за клік, тоді як зазвичай це коштує близько 1 грн за клік, каже гендиректор агентства інтернет-реклами UaMaster Євген Шевченко.

Чому так дорого? Схоже, організаторам кампанії було вкрай важливо зробити її масовою і провести її в той момент, коли користувачі активно обговорюють протести на Євромайдані, припускає керівник порталу Work.ua Артур Міхно.

«Впадає в вічі нераціональне використання бюджету. Виконавці виставили максимальну ціну за клік. Схоже, стояло завдання дати максимальне охоплення, і гроші не мали значення» , - вважає керівник одного з агентств.

Для порівняння, зазвичай онлайн-кампанії навіть топових брендів обходиться в 100-200 тис. грн на тиждень. Наприклад , нещодавня кампанія Сomfy мала схоже охоплення аудиторії , кажуть у Factum Group Ukraine. Вартість кліка в ній склала близько 1 грн, а вся кампанія обійшлася бренду мінімум у 4 рази дешевше, стверджують в одному з агентств.

Кампанія «Ми за мир » вирішила не обмежуватись інтернетом. Цю рекламу розміщували також у пресі, на радіо й зовнішніх носіях. «За своїм розмахом кампанія дуже схожа на активність руху «Український Вибір» Віктора Медведчука», - зазначає керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.

У Києві зовнішня реклама « Ми за мир» з'явилася 5 грудня і включала від 100 до 150 достатньо якісних площ. «Масштаб кампанії як мінімум у два рази перевищує активність будь-якого з топових комерційних брендів. Думаю, загальний бюджет міг становити від 350 тисяч гривень на місяць» , - каже Артем Біденко. Таким чином, загальний медіабюджет цих компаній за два тижні склав більше 1 млн грн.

Нагадаємо, що на початку грудня середня вартість кліка за день в Google Adsense зросла майже в 2 рази, приблизно з 11-12 до 22 центів. Такий різкий стрибок цін експерти пояснили активізацією антимайданівської PR-компанії.

Читати далі...

Monday, December 16, 2013

Розрутка в твітері. Програма Twitter Follower



Опишу програму для розрутки твітера Twitter Follower 1.0. Вона проста, ефективна і недорога.

Накрутка фоловерів в твіттері за допомогою програми  зводиться до двох етапів:

  1. Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу, щоб надати екаунту додаткову привабливість.
  2. Накрутка живих фоловерів по заданій темі, щоб надалі прорекламувати свій товар.

Все це саме можна робити і в ручну, але краще таку рутину перекидати на роботів. Інакше це займе багато власного часу, а ефективність буде дуже низька.
Перший етап
«Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу»

Відкриваємо Twitter Follower. У полі «Тема» вводимо одну з наступних тем:
# TweepTeam
# InstantFollow
# IFollowBack
# InstantFollowBack
# teamfollow
# teamfollowback
# IFB
# followme
# 500aday
# FF
# FollowAgain
# TFB
# 100ADAY
# followbacksquad
і тому подібні, які передбачають взаємний фоловінг.

Екаунти із зазначеними хештегом, як правило, стануть вашими фоловерами, якщо ви станете читати їх. Конверсія при фолловінгу за такими акаунтами становить у середньому 60%. Тобто зі ста зафоловлених - 60 стануть вашими читачами.
Після введення однієї з перерахованих вище тем тиснемо на кнопку «Включити» накрутку.

Чекаємо, коли число тих, хто відповість взаємністю стане хоча б 30 і переходимо до наступної теми

Потрібно врахувати , що взаємний фолловінг спрацьовує приблизно протягом доби.

При експерименті з 120 екаунтів, на які ми підписалися, 83 стали читати нас. Загальна конверсія при використанні програми Twitter Follower склала 69%. Трохи пізніше, при включеній накрутці, програма автоматично відпишеться від  цих екаунтів, і у вашому арсеналі залишаться тільки живі читачі.

Другий етап «Накрутка живих фоловерів по заданій темі»
Накрутка живих фоловерів відбувається за тим же принципом: ви фолловите екаунти по заданій темі, а вони фолловять ваш аккаунт у відповідь. Тільки «жива» людина попередньо подивиться на ваш ак. Цифри - кількість читачів - ми з вами вже накрутили на попередньому етапі, але живому читачеві також важливо, щоб у вас був цікавий для нього матеріал. Тоді він готовий підписатися на ваші публікації.

Конверсія по темі #seo склала 26%, це значно нижче ніж взаємний фолловінг, але потрібно враховувати, що це безпосередньо цільова аудиторія!

Прочитати детальніше та купити програму можна тут.

Читати далі...

Wednesday, December 4, 2013

Відкрита реєстрація доменів .УКР без торгових марок для юридичних осіб

Сьогодні відкривається реєстрація доменів .УКР для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, наявність торгової марки НЕ обов'язкова!

Зареєструвати можна доменне ім'я, що збігається з повною або скороченою назвою організації, без зазначення назв організаційно-правових форм. У разі, якщо останнє слово в назві організації - "Україна" (в будь-якому відмінку), то це слово може бути відсутнім в імені домену. Наприклад, ТОВ "Хостинг Україна" має можливість зареєструвати такі імена, як: хостинг-украина.укр, хостинг.укр та хостiнг.укр.

Подати заявку на реєстрацію домену УКР. Відкрита також реєстрація назв об'єктів інтелектуальної власності: патентів на промислові зразки, винаходів і корисних моделей, об'єктів авторського та суміжних прав (у тому числі, назв літературних творів, пісень, фільмів). Складна назва патенту може бути скороченою, якщо опис містить у собі чітко віддільні назву продукту (наприклад , для патенту "ІГРАШКА М'ЯКОНАБИВНА «ЗАЙЧИК»" можна зареєструвати доменне ім'я зайчик.укр). Зареєстровані в якості промислових зразків етикетки (а також чітко помітні слогани на них), упаковки, емблеми, логотипи теж можуть бути використані для реєстрації домену УКР.

Ну і, звичайно, є раніше доступна реєстрація доменів для власників торговельних марок.

Нагадуємо, що в назві домену можуть використовуватися тільки літери українського та російського алфавіту, цифри і дефіс (використання знаків латиниці не допускається).

Подати заявку на реєстрацію домену УКР.

Читати далі...