Ця вірусна реклама для інтернет-магазину, зроблена ще рік тому, знову набула актуальності. Якщо подивитися на статистику переглядів, то графік зразу стрімко ріс, потім стабілізувався, а далі знову підйом, який по часу співпадає з протестами на Євромайдані. Крім того, ми можемо оцінити ефективність вірусу - 368 тисяч переглядів. Якщо врахувати, що перегляди з VK ютуб не враховує, то реальна статистика, певно, перевалює за півмільйона.
Стосовно самого відео, я можу сказати лише одне, на даний момент, це найкрутіша українська вірусна реклама.
Читати далі...
Sunday, December 29, 2013
Thursday, December 26, 2013
Як перемогти проплачених інтернет-тролів
ВАЖЛИВО! У мене є знайома, яка працювала інтернет-тролем. Я трохи розпитував про цю цікаву роботу - дають список ресурсів, "вводну", керівник "загону" по скайпу координує зусилля. Гідна попостова оплата, обмін досвідом, повний dedication. Я зараз бачу, що в бій кинуті всі сили - як з сторони ПР, так і від "братньої" Росії. І цю інтернет-битву ми програємо. Принцип простий - якщо людина читає новину, а під нею бачить 10+ коментів, у якому біле називається чорним, сприйняття зміщується. Саме ці коменти частково призводять до нерішучості і кривого сприйняття подій людьми, що формують свою думку "з інтернету". Що ж робити? Під кожною публікацією на "новинних" сайтах, що попадається на очі - ПИШІТЬ ОДИН КОМЕНТ, пару слів з своїм щирим ставленням до новини. НЕ ЧИТАЙТЕ ІНШІ КОМЕНТИ І НЕ ВІДПОВІДАЙТЕ НА НИХ! Це абсолютно провальна тактика, перевірено десятки разів. Пам'ятайте, що тролів неможливо у чомусь переконати, позиція у них прописана зверху. А з гімном змішають якісно, так у цьому у них колосальний досвід і діють вони групою. На тролів викидують тонни грошей, але нас багато, набагато більше! Разом ми зможемо переламати ситуацію! (c) Жанна Сиворотка
Друзі, давайте максимально поширимо цю інформацію.
Читати далі...
Labels:
блогосфера,
інформаційні війни,
контроль інтернету,
пропаганда,
тролі,
цензура
Friday, December 20, 2013
Скільки коштує PR-кампанія проти Євромайдану?
У перших числах грудня в інтернеті стартувала активна кампанія з просування сайту «Ми за мир» і однойменних сторінок у соцмережах, де користувачів закликали утриматися від протестів на Євромайдані.
Приблизно тоді ж з'явилася кампанія з просування блогів і статей, де стверджувалося, що протести зрежисовані олігархами, які борються за владу, що на Майдані легко підхопити туберкульоз і т.д.
Банери розміщувалися на багатьох новинних сайтах, включаючи недавно прибраний Сім’єю до рук korrespondent, а також Vlasti.net.
Кампанія «Ми за мир» виявилася настільки масштабною, що увійшла в топ-10 в українському інтернеті.
За підрахунками дослідницької компанії Factum Group Ukraine, її охоплення досягло 4,8 млн користувачів, а на її частку припало 0,76 % всієї реклами в українській мережі.
Просування блогів і статей було трохи менш помітним, але також досить масштабним. Аудиторія цієї кампанії могла досягти приблизно 3,2 млн українців, стверджує Іван Дубинський, гендиректор Factum Group Ukraine.
В результаті бюджет кампанії « Ми за мир» склав близько 800 тис. грн за два тижні, підрахували в агентствах. Вартість просування блогів - ще близько 100 тис. грн, стверджує на правах анонімності менеджер одного з найбільших рекламних холдингів.
При цьому обидві рекламні кампанії проводилися за цінами в кілька разів дорожчими від середньоринкових - від 2 до 3 грн за клік, тоді як зазвичай це коштує близько 1 грн за клік, каже гендиректор агентства інтернет-реклами UaMaster Євген Шевченко.
Чому так дорого? Схоже, організаторам кампанії було вкрай важливо зробити її масовою і провести її в той момент, коли користувачі активно обговорюють протести на Євромайдані, припускає керівник порталу Work.ua Артур Міхно.
«Впадає в вічі нераціональне використання бюджету. Виконавці виставили максимальну ціну за клік. Схоже, стояло завдання дати максимальне охоплення, і гроші не мали значення» , - вважає керівник одного з агентств.
Для порівняння, зазвичай онлайн-кампанії навіть топових брендів обходиться в 100-200 тис. грн на тиждень. Наприклад , нещодавня кампанія Сomfy мала схоже охоплення аудиторії , кажуть у Factum Group Ukraine. Вартість кліка в ній склала близько 1 грн, а вся кампанія обійшлася бренду мінімум у 4 рази дешевше, стверджують в одному з агентств.
Кампанія «Ми за мир » вирішила не обмежуватись інтернетом. Цю рекламу розміщували також у пресі, на радіо й зовнішніх носіях. «За своїм розмахом кампанія дуже схожа на активність руху «Український Вибір» Віктора Медведчука», - зазначає керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.
У Києві зовнішня реклама « Ми за мир» з'явилася 5 грудня і включала від 100 до 150 достатньо якісних площ. «Масштаб кампанії як мінімум у два рази перевищує активність будь-якого з топових комерційних брендів. Думаю, загальний бюджет міг становити від 350 тисяч гривень на місяць» , - каже Артем Біденко. Таким чином, загальний медіабюджет цих компаній за два тижні склав більше 1 млн грн.
Нагадаємо, що на початку грудня середня вартість кліка за день в Google Adsense зросла майже в 2 рази, приблизно з 11-12 до 22 центів. Такий різкий стрибок цін експерти пояснили активізацією антимайданівської PR-компанії.
Читати далі...
Labels:
Facebook,
smm,
Twitter,
vkontakte,
інформаційні війни,
контекстна реклама,
пропаганда
Monday, December 16, 2013
Розрутка в твітері. Програма Twitter Follower
Опишу програму для розрутки твітера Twitter Follower 1.0. Вона проста, ефективна і недорога.
Накрутка фоловерів в твіттері за допомогою програми зводиться до двох етапів:
- Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу, щоб надати екаунту додаткову привабливість.
- Накрутка живих фоловерів по заданій темі, щоб надалі прорекламувати свій товар.
Все це саме можна робити і в ручну, але краще таку рутину перекидати на роботів. Інакше це займе багато власного часу, а ефективність буде дуже низька.
Перший етап
«Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу»
Відкриваємо Twitter Follower. У полі «Тема» вводимо одну з наступних тем:
# TweepTeam
# InstantFollow
# IFollowBack
# InstantFollowBack
# teamfollow
# teamfollowback
# IFB
# followme
# 500aday
# FF
# FollowAgain
# TFB
# 100ADAY
# followbacksquad
і тому подібні, які передбачають взаємний фоловінг.
Екаунти із зазначеними хештегом, як правило, стануть вашими фоловерами, якщо ви станете читати їх. Конверсія при фолловінгу за такими акаунтами становить у середньому 60%. Тобто зі ста зафоловлених - 60 стануть вашими читачами.
Після введення однієї з перерахованих вище тем тиснемо на кнопку «Включити» накрутку.
Чекаємо, коли число тих, хто відповість взаємністю стане хоча б 30 і переходимо до наступної теми
Потрібно врахувати , що взаємний фолловінг спрацьовує приблизно протягом доби.
При експерименті з 120 екаунтів, на які ми підписалися, 83 стали читати нас. Загальна конверсія при використанні програми Twitter Follower склала 69%. Трохи пізніше, при включеній накрутці, програма автоматично відпишеться від цих екаунтів, і у вашому арсеналі залишаться тільки живі читачі.
Другий етап «Накрутка живих фоловерів по заданій темі»
Накрутка живих фоловерів відбувається за тим же принципом: ви фолловите екаунти по заданій темі, а вони фолловять ваш аккаунт у відповідь. Тільки «жива» людина попередньо подивиться на ваш ак. Цифри - кількість читачів - ми з вами вже накрутили на попередньому етапі, але живому читачеві також важливо, щоб у вас був цікавий для нього матеріал. Тоді він готовий підписатися на ваші публікації.
Конверсія по темі #seo склала 26%, це значно нижче ніж взаємний фолловінг, але потрібно враховувати, що це безпосередньо цільова аудиторія!
Прочитати детальніше та купити програму можна тут.
Читати далі...
Labels:
smm,
Twitter,
блогосфера,
мікроблог,
просування,
софт
Wednesday, December 4, 2013
Відкрита реєстрація доменів .УКР без торгових марок для юридичних осіб
Сьогодні відкривається реєстрація доменів .УКР для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, наявність торгової марки НЕ обов'язкова!
Зареєструвати можна доменне ім'я, що збігається з повною або скороченою назвою організації, без зазначення назв організаційно-правових форм. У разі, якщо останнє слово в назві організації - "Україна" (в будь-якому відмінку), то це слово може бути відсутнім в імені домену. Наприклад, ТОВ "Хостинг Україна" має можливість зареєструвати такі імена, як: хостинг-украина.укр, хостинг.укр та хостiнг.укр.
Подати заявку на реєстрацію домену УКР. Відкрита також реєстрація назв об'єктів інтелектуальної власності: патентів на промислові зразки, винаходів і корисних моделей, об'єктів авторського та суміжних прав (у тому числі, назв літературних творів, пісень, фільмів). Складна назва патенту може бути скороченою, якщо опис містить у собі чітко віддільні назву продукту (наприклад , для патенту "ІГРАШКА М'ЯКОНАБИВНА «ЗАЙЧИК»" можна зареєструвати доменне ім'я зайчик.укр). Зареєстровані в якості промислових зразків етикетки (а також чітко помітні слогани на них), упаковки, емблеми, логотипи теж можуть бути використані для реєстрації домену УКР.
Ну і, звичайно, є раніше доступна реєстрація доменів для власників торговельних марок.
Нагадуємо, що в назві домену можуть використовуватися тільки літери українського та російського алфавіту, цифри і дефіс (використання знаків латиниці не допускається).
Подати заявку на реєстрацію домену УКР.
Читати далі...
Зареєструвати можна доменне ім'я, що збігається з повною або скороченою назвою організації, без зазначення назв організаційно-правових форм. У разі, якщо останнє слово в назві організації - "Україна" (в будь-якому відмінку), то це слово може бути відсутнім в імені домену. Наприклад, ТОВ "Хостинг Україна" має можливість зареєструвати такі імена, як: хостинг-украина.укр, хостинг.укр та хостiнг.укр.
Подати заявку на реєстрацію домену УКР. Відкрита також реєстрація назв об'єктів інтелектуальної власності: патентів на промислові зразки, винаходів і корисних моделей, об'єктів авторського та суміжних прав (у тому числі, назв літературних творів, пісень, фільмів). Складна назва патенту може бути скороченою, якщо опис містить у собі чітко віддільні назву продукту (наприклад , для патенту "ІГРАШКА М'ЯКОНАБИВНА «ЗАЙЧИК»" можна зареєструвати доменне ім'я зайчик.укр). Зареєстровані в якості промислових зразків етикетки (а також чітко помітні слогани на них), упаковки, емблеми, логотипи теж можуть бути використані для реєстрації домену УКР.
Ну і, звичайно, є раніше доступна реєстрація доменів для власників торговельних марок.
Нагадуємо, що в назві домену можуть використовуватися тільки літери українського та російського алфавіту, цифри і дефіс (використання знаків латиниці не допускається).
Подати заявку на реєстрацію домену УКР.
Читати далі...
Labels:
.укр,
домен,
українська мова
Subscribe to:
Posts (Atom)