Sunday, January 22, 2012

Атеїст заарештований за коментар у Facebook

Арешт атеїста поліцейськими фактично врятував його від нападу розлюченого натовпу. Держслужбовець Олександр Ан написав коментар у Facebook на сторінці, присвяченій атеїзму, що, на його думку, Бога немає.

Атеїзм визнаний в Індонезії поза законом, а схиляння до нього інших людей карається тюремним ув'язненням на термін до 5 років, проте прихильники Ана закликають до його звільнення.

джерело ВВС.

Читати далі...

Saturday, January 14, 2012

Tuesday, January 10, 2012

Google оштрафували за підказки в пошукових запитах

Претензія виникла у зв'язку з тим, що механізм автоматичних підказок, пропонував шукати компанію Lyonnaise de Garantie в поєднанні зі словом «шахрай» (escroc).

Суд вказав, що Гуглу слід здійснювати «людський контроль» над пропозиціями, що формуються в підказках. На його думку, додавання подібних слів може бути образливим для компанії. На момент написання замітки французька версія пошуковика виключила з варіантів автопідбору це образливе слово.

Google вказує на своєму сайті, що підказки формуються автоматично і не правляться вручну. Виняток з цього правила робиться для порнографії, жорстоких матеріалів, матеріалів, що розпалюють ненависть, і запитів, які використовуються для пошуку ресурсів, що порушують авторські права.

Google неодноразово потрапляв до уваги ЗМІ через подібні «помилки». Так, в 2010 році на запит «vatican» першим у списку пропозицій видавав сайт www.pedofilo.com. У тому ж році пошук по французькому вислову «trou du cul», що означає «дупа», виводив першим посилання на домашню сторінку Ніколя Саркозі.

Інші цікаві приклади пошукових бомб (запит – сайт перший у видачі):

  • «количество дебилов в россии» - Вконтакті;
  • «ацкий сотона» — сайт Лукашенка;
  • «капец стране» — сайт Юлії Тимошенко;
  • «miserable failure» («прикра помилка») — сайт Білого Дому;
  • «партия жуликов и воров» — http://er.ru/;
  • «бюро похорон» — МінЗдрав Росії (досі працює в гуглі);
А може ви знаєте інші приклади "пошукових бомб"? Поділіться ними в коментарях.

Промо: Где недорого отдохнуть в Крыму? Частный сектор - хороший сервис по низким ценам.

Читати далі...

Thursday, January 5, 2012

Хвороби через соціальні мережі - феномен «mixi-втоми»

В Японії найпопулярнішою соціальною мережею є не Фейсбук, і не Твітер.
mixi-втома Що в них теж всі сидять Вконтакті? Кому - на щастя, кому - на жаль, ні. Найпопулярнішою соціалкою в японців є mixi.jp

Розчарую маркетологів - пост не про SMM-похід на Японію, пост про хворобу :(

У середовищі користувачів mixi неодноразово було зафіксовано соціальне явище, яке згодом отримало назву «mixi-втоми». Воно полягає в тому, що молоді люди, надмірно захоплюються онлайн спілкуванням, починають відчувати втому від нього, поступово розривають всі контакти і, в кінцевому підсумку, видаляють свій профіль.

За словами Хідео Ямадзакі, старшого наукового співробітника дослідного інституту Номура, mixi є дуже потужним засобом спілкування, спонукає відповідати на всі нові коментарі. Поступово це переходить в залежність, і людина починає всіма силами стежити за новими записами і залишати свої коментарі до них якомога раніше.

З ростом числа друзів і спільнот, на які підписаний учасник, потік повідомлень збільшується, і, в кінцевому підсумку, людина фізично і морально не в змозі стежити за ними. У свою чергу, це викликає почуття знесиленими і поступове згасання інтересу до mixi.

В деяких моїх друзів щось схоже було з контактом? А у вас?

Читати далі...