Monday, September 26, 2011

Співвідношення кількості кліків по різних позиціях у видачі (SERP)

Всі ми знаємо, що SEO, або краще сказати «на якому місці мій сайт в Google», є дуже важливим фактором. Але на скільки важливою є певна позиція? Більшість seo студій говорять про виведення сайту в топ 10. Перша десятка стала seo стандартом, свого роду іконою чи ГОСТом. Але ж, наприклад, 4-та та 9-та позиції принесуть абсолютне різне число трафіку. Тож важливо знати, що нам може дати та чи інша позиція. Це допоможе наперед розрахувати в які запити варто вкладати гроші, а в які – ні.

Є 3 основних дослідження, що можуть допомогти зрозуміти розподіл трафіку по позиціям SERP:

Eye Tracking експеримент Корнельського університету

В 2004 році в Корнельському університеті провели дослідження, щоб зрозуміти, як користувачі пошукових систем взаємодіють з результатами видачі. В експерименті прийняли участь 26 учасників, які зробили 397 запитів. Дослідження показало, що сайти з номером один в рейтингу Google отримують у середньому 56% всього пошукового трафіку.

Витік інформації з AOL в 2006 році

В 2006 році з AOL випадково просочилися інформація щодо 30 мільйонів пошукових запитів та більш ніж 600 000 користувачів AOL. Така кількість інформації більш ніж достатня для мінімізації статистичної похибки. Згідно цих даних, сайти, які були на першому місці в AOL отримували в середньому 42% всього пошукового трафіку. Менший показник, ніж в дослідженні Eye Tracking, але все-таки цифра немала.

На жаль, коли мова йде про технології та Інтернет, то дані з 2004 по 2006 рік сьогодні не є актуальними.

Останні дані щодо співвідношення переходів з різних позицій

Компанія BrandSoftech, яка займається маркетингом онлайн казино та продажем софту, провела своє дослідження. Було задіяно 63 гральних сайтів, які отримали 5 357 519 кліків з 29 327 різних ключових фраз введених в Google.

Ось їх результати.

Сторінка 1
Позиція переходи
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
38,19%
21,73%
11,94%
6,42%
5,35%
4,51%
3,77%
2,89%
1,61%
2,59%

Сторінка 2
Позиція переходи
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
0,66%
0,52%
0,48%
0,47%
0,39%
0,36%
0,34%
0,32%
0,30%
0,30%

Сторінка 3
Позиція переходи
31 0,12%

Сторінка 4
Позиція переходи
41 0,07%

Читати далі...

Friday, September 23, 2011

Facebook буде вести «історію вашого життя»

На конференції f8 Марк Цукерберг представив новий інтерфейс Facebook, який буде запущений протягом декількох наступних тижнів. Ідея полягає в тому, що всі ваші події, фото, відео і пости будуть розділені на періоди за допомогою «часової шкали» (Timeline), яка відображається праворуч від стіни.
Крім того, стане можливим відфільтрувати відображення потрібного контенту за типом, наприклад, відео, світлини і т.д. Буде можливим додати програми, лайки та інший контент на лінійку, щоб все виглядало менш хаотично, щоб можна було показувати «історію свого життя» так, як ви цього хочете.

Зараз фіча буде запущена для деяких вибраних користувачів, а для «простих смертних» - протягом кількох тижнів. Готуйтеся.



Як на мене, досить цікава фішка. Особливо, для тих хто буквально живе в соціалках. А вам подобається таке нововведення?

Читати далі...

Thursday, September 15, 2011

Росія видає сертифікати інтернет тролів

Все частіше піднімається питання щодо політичних проплачених коментаторів. Ці істоти загажують форуми і блоги, пишуть "правильні" коментарі на сайтах - роблять все для маніпуляції суспільною думкою.

сертифікат троля


Раніше ця тема була закритою і від наявності платних коментаторів всі відхрещувалися. Але Єдина Росія стала першою, хто почав видавати сертифікати інтернет тролів.

Якщо ви сидите на сайтах новин, то 100% в коментарях там будуть проплачені люди, які йдуть на сайт як на роботу. А якщо ресурс має велику популярність, то лише зачепіть одну з невдячних тем: мова, ЧФ, ОУН, УПА, Бандера, 9 травня... як одразу набіжить орда коментаторів.

Такі от справи. Це інформаційна війна, вона не припиняється, я бачу ці битви щодня. А вам доводилося вести "бої" з такими тролями?

фото: navalny.livejournal.com

Читати далі...

Підвищення CTR в Facebook та інших соціалках

Останнім часом, помітив різке збільшення переходів по лінках з моєї Facebook сторінки. Став аналізувати, що саме принесло цей ріст. І відповідь надзвичайно проста – зміна аватару.

Раніше, я читав на одному англомовному seo форумі як легально збільшити CTR в контекстній рекламі. Потрібно зробити дизайн таким, щоб там було зображення людини, погляд якої спрямований на блок з контекстною рекламою. Направляти увагу користувача стрілками заборонено правилами Google Adsense, а от з поглядами – все легально. Там наводилися детальні дослідження з тепловою мапою кліків, яка демонструвала ефективність цього методу. Все ніяк руки не дійдуть зробити щось подібне на одному зі своїх ресурсів.

CTR в Facebook

Тепер повернемося до соціалок.
 Якщо ваш аватар «дивиться» вправо, то він також спрямовує увагу на лінк, яким ви ділитеся з друзями. Таким чином ви стаєте помітнішими в стрічці новин і «заставляєте» клікнути по ньому користувача.

Довідка новачкам:
CTR - це відношення кількості кліків по рекламі (лінку) до її показів (фактично - переглядів). Тобто, підвищення CTR є підвищенням клікабельності вашої реклами.

Читати далі...

Tuesday, September 13, 2011

Google створила нову веб-орієнтовану мову програмування - Dart

Сьогодні сидів на i-programmer.info -  читав про html5 і випадково натрапив на цікаву новину в анонсах ІТ подій. На майбутній конференції GOTO, 10 жовтня цього року, компанія Google представить Dart - нову веб-орієнтовану мову програмування. З чуток, авторами новинки стали відомі розробники: Ларс Бак (Lars Bak) і Глад Браха (Glad Bracha).

Бак відомий своїми досягненнями в області об'єктно-орієнтованих віртуальних машин, у той час як Браха заробив свою репутацію в IT-сфері завдяки розробці мови Newspeak.

Експерти сходяться на думці, що ця презентація є ризикованим ходом з боку Google, оскільки на ринку вже існує чимало якісних веб-орієнтованих мов програмування. Але якщо згадати про Chrome, то спочатку теж було багато скептиків щодо нового браузера.А як ви думаєте? Чи має право на життя цей  Dart?

Читати далі...

Помилка bX-lk6kyq в блогері. Швидке і просте рішення

Error bX-lk6kyqНедавно в блогері (blogger.com) в мене виникла помилка bX-lk6kyq. Довго шукав по форумах і бачив лише одні теми-питання, на кшталт: "Error bX-lk6kyq. what happened and what should i do?" і купу коментів-відповідей типу: "me too, help me, plz", "how do I solve this problem?" і т.д.

Через цю помилку я довгий час не мав доступу до свого блогер-акаунту. Але на щастя в мене є фейсбук-друг американець, який є великим фанатом блогера. Він мені розказав як просто лікувати цей баг.

4 кроки по ліквідації помилки bX-lk6kyq:


1). Скопіювати і вставити в адресну стрічку браузера цю адресу http://draft.blogger.com/
2). Навпроти свого блогу у випадаючому меню натиснути кнопку "Налаштування".
3). Далі розді "Мова та форматування". Тут виберіть будь-яку іншу мову форматування.
4). Збережіть зміни і далі ведіть свій блог.

Усім англомовним це рішення піфдходить краще. Оскільки, можна вибрати 11 варіантів англійської (США, Британія, ПАР і т.д.), а в нас одна українська, тому рішення не безболісне, але це краще, ніж взагалі втратити доступ.
Читати далі...