Thursday, May 19, 2011

Провокації в тізерній рекламі та банерах

Часто, коли оплата реклами йде не за переходи, а за покази, то, щоб привернути увагу користувача і заставити його клікнути по банеру чи тізеру, вдаються до провокативних методів.

Раніше, я не був прихильником провокацій в рекламі, хоча знав про їх ефективність. Але тепер змінив свою думку.

Інколи можна гарно зіграти на зазомбованості свідомості та підсвідомості ідеологічними штампами. Ось приклад:
провокації в рекламі

Уявіть реакцію середньостатичного росіянина. Велика кількість матюків, та гарантований перехід по лінку.

А далі відкривається текст зовсім про інше:
"С приближением лета в Литве начинается традиционная "охота на русских" и тех, кто хоть в какой-то степени владеет русским языком. Как сообщает корреспондент ИА REGNUM сегодня, 11 апреля, литовские предприниматели, работающие в сфере туристического и курортно-оздоровительного бизнеса, окончательно перестали тешить себя надеждами на наплыв туристов и отдыхающих из Западной Европы и обратили свои взоры на привычные рынки: Россию, Белоруссию и отчасти Украину.
По данным департамента статистики Литвы, туристы из этих стран в минувшем году, хотя и составили чуть больше трети от всех посетивших Литву, зато принесли в ее бюджет примерно половину всех поступлений из этого сегмента бизнеса."
 Маєш ресурс про Львів? - Користуйся напрацьованою схемою! :)

Реклама: Качественный отдых в Крыму недорого - это реальность! Без посредников, без переплат. От 50 грн/сутки. Заходи на krim1.ru и узнай больше.

Читати далі...

Saturday, May 7, 2011

Голосовий пошук в Google – це просто чудо!

Хочу поділитися враженнями від тестування голосового пошуку в Google. Скажу зразу - це  неймовірно!

Просто кажеш, що хочеш знайти - і Google шукає. На разі, найкраще працює на англійській мові. Ще я помітив, що фрази з двох-трьох слів швидше обробляються, ніж одне слово. Наприклад, запити “american civil war” та “african-american” розпізналися в секунді, а от будь-яке одне слово грузиться дуже довго. А це свідчить, що алгоритми не просто перетворюють звуки в символи, а шукають логічні зв’язки для кращого розпізнавання мови. З сленгом система теж працює добре і вигук “hey, what’s up” розпізнався навіть з паузою, що відтворилася в комі. А от гостинний заклик “Welcome to Ukraine!” як я не вимовляв та Google не хотів мене розуміти :(

Потім, коли я зробив якийсь двадцятий чи тридцятий запит – Google зрозумів, що я граюся, і видав помилку, що, нібито, зв’язку з аудіо-сервером не має. Воно і зрозуміло - як всі почнуть так масово та активно тестити голосовий пошук, то жоден сервер не витримає.

Попередні налаштування голосового пошуку:

Завантажуємо та встановлюємо браузер Google Chrome. Далі скачуємо до нього пагін - Voice Search. Після цього в пошуковій системі Google.com (не .com.ua і не .ru) в кінці поля для введення запитів з’явиться піктограма голосового пошуку.
google voice search

Натискаєте на неї – та кажете те, що хочете знайти. Все.

Маленький FAQ по голосовому пошуку:

Що необхідно для голосового пошуку?

  1. Мікрофон;
  2. Браузер Google Chrome;
  3. Плагін Voice Search;
  4. Пошукова система Google.com (in English).

Як перейти на Google.com? Я вводжу цю адресу, а мене перекидає на Google.com.ua.

На сторінці буде посилання на Google.com (in English).

Де ще можна використовувати плагін Voice Search?

Voice Search за замовчуванням працює з Google, Wikipedia, YouTube, Bing, Yahoo та DuckDuckGo. Можна додавати інші пошукові системи.

Реклама:  Думаєш Крим дорожчий за Туреччину? Відпочинок в приватному пансіонаті в Піщаному приємно здивує цінами та рівнем сервісу.

Читати далі...