Saturday, January 2, 2010

Внутрішня seo оптимізація сайту: робимо правильний футер

Сьогодні трохи поговоримо про оптимізацію футера. Правильно побудована, з точки зору сео, нижня частина сайту дозволить збільшити цільовий трафік, примножити прибуток із контекстної реклами та підвищити юзабіліті для відвідувачів.

Розділимо необхідні сео-заходи по цілях.

Монетизація:
  • Розмістіть в футері сайту блок ссилок від AdSense. Коли користувач дочитає статтю до кінця, то велика ймовірність, що він натисне по рекламі.
Підвищити зручність користування (юзабіліті):
  • Продублюйте в футер головне меню сайту, або основні пункти.
  • Розмістіть контактну інформацію внизу сайту, нехай схема доїзду, всі мобільні та домашні телефони, факси… будуть на окремій сторінці «Контакти». А один телефончик, адреса та посилання на форму зворотнього зв’язку не будуть зайвими в футері.
  • Якщо ваш сайт вже старенький, поставте роки його існування біля знаку і напису копірайту, це викликає довіру у користувача і він довше на ньому затримається (напр. Copyright © 2007-2010).
Приріст потоку користувачів з пошукових систем:
  • Розмістіть в футері внутрішні посилання з «правильними анкорами». Не розміщуйте внизу сайту зовнішніх посилань – вони ідентифікуються пошуковими системами як платні, тому в кращому випадку вони лише не передадуть ваги цим сторінкам, в гіршому постраждає рейтинг вашого власного сайту.
  • Складіть короткий текст, що міститиме ключові слова, але щоб не попасти під фільтри пошуковиків, особливо Яндекса, то не зводьте це до банального перелічення високочастотних кеїв, включіть фантазію, розбавте їх текстом зрозумілим і потрібним людині. Гарний приклад реалізації цього пункту є в футері сайту Українського Бізнес Ресурсу: сео в футері Оригінальне застосування цього принципу внутрішньої оптимізації сайту ІЦ Полісся:сео і перекладиВоно доречне, коли користувачі не можуть знайти достатню кількість інформації певної тематики на своїй (або зрозумілій їм) мові і будуть користуватися он-лайн перекладачами.
  • Ще один сео-метод, що дозволяє привести на сайт цільову аудиторію, у випадку, якщо сайт є регіональним – це, знову ж таки, введення у футер адреси, або хоча б назви міста. Потім, в звітах по статистиці відвідування, ви помітите багато пошукових запитів, по яких перейшли на ваш сайт, що утворились по формулі: [назва міста] [слово/фраза з контенту].
  • Що стосується СМО, то розміщення зовнішніх посилань в футері на ваш Twitter, фан-групи (Vkontakte, Facebook, Conect), канал (YouTube) є винятком до заборони описаної вище. Пейдж ренк та анкори передавати цим сторінкам не потрібно, а пошукові системи самі здогадаються, що Facebook не купує посилань на Sape.ru :)

Читати далі...

Friday, January 1, 2010

Google програв справу про доменне ім'я

На сайті ІнтерМедіаКонсалтинг знайшов цікаву новину по доменних війнах.

Канадська компанія, яка володіє веб-сервісом Groovle.com, виграла справу проти гіганта-пошуковика Google.

В Google стверджували, що доменне ім'я, що використовується компанією 207 Media дуже схоже на його власне, але посередники із Національного арбітражного форуму з цим не погодилися.

У скарзі Google висловили прохання до суддів про передачу цього доменного імені їм від 207 Media.

Але троє суддів, призначених форумом, відмовили в проханні. Вони відзначили, що доменне ім'я не досить схоже, щоб заплутати користувачів.

Новина, одразу наштовхнула на два висновки:
  1. На Заході закони виконуються, навіть проти волі сильних світу сього.
  2. Почни судитись із Google і отримаєш велику купу посилань на себе :)
Далі я зайшов з цікавості, що ж то за чудосервіс такий. Найсмішнішим виявилось те, Groovle працює із інтеграцією пошуку від Google через відкриті API.

Groovle просто дозволяє зробити, щось накшталт власної сторінки iGoogle, але швидше, простіше і при цьому є більша свобода дій.
GroovleНа головній стотрінці є короткий опис сервісу, приклади популярних сторінок та механізм завантаження власного фонового зображення.
Groovle
Я додав свій оцифрований портрет зроблений подругою-художницею. Є три варіанти заливки фону, точно, як у Віндовз в налаштуваннях десктопу. Для захисту від ботів стоїть капча.
GroovleДалі ми отримуємо щось схоже на це, саме поле для пошуку можна перетягувати куди заманеться. Я змістив його з центру ближче до правого верхнього кута.

Groovle-contextА ось і останній скрін, що демострує монетизацію сайту через AdSense для пошуку. Червоними лініями я виділив рекламні оголошення гугла, доходом з яких він поділиться із грувлом.

Висновок №3 - гугл судиться із тим, хто йому не подобається, але припиняти партнертські програми, що приносять прибуток теж не спішить, хоча у правилах партнерки чітко сказано, що гугл може припинити роботу із вебмайстром без роз'яснення причин.

Читати далі...