Saturday, October 31, 2009

Штраф у 800 мільйонів доларів за розсилання spam'у в Facebook

Таке рішення ухвалив американський суд за позовом соціальної мережі "Facebook". Засуджений житель Каліфорнії, який поширював в інтернеті рекламні та шахрайські повідомлення.
У компанії "Facebook" не розраховують отримати від злочинця ці гроші, тому що у нього просто немає такої суми, але сподіваються, що судове рішення стане гарним застереженням для інших спамерів.
Читати далі...

Thursday, October 29, 2009

Ігор Ашманов: Яндекс і Google постійно змінюються, ділячи перше і друге місце

Відомий сео-гуру Ігор Ашманов в російській телепрограмі Вісті розповідає про інтернет-торгівлю, монетизацію соціальних мереж, стартапи, конкуренцію в пошукових системах і так далі.



Як на мене, його погляд на Інтернет трохи суб'єктивний, а метеріал викладається в дуже загальних рисах. Але я раджу обов'язково переглянути це відео. На будь які речі потрібно дивитись під різним кутом зору. На інтернет-маркетинг та сео теж: і глобально, і регіонально.
Читати далі...

Friday, October 23, 2009

Нова книга Drupal 6 Search Engine Optimization


Ви користуєтесь Drupal 6? Ви хочете збільшити трафік на свій сайт? Тоді ця книга для вас!

З цією книгою та базовими знаннями Drupal 6 (як увійти в систему, створювати контент і встановлювати модулі) - ви зможете побудувати повністю оптимізований під пошукові системи веб-сайт.

Кожен розділ дає просту інструкцію і розказує крок за кроком, як налаштувати в Drupal сео- модулі,  як оптимізовувати під пошукові системи сам вміст, тобто все, що необхідно для збільшення трафіку на ваш сайт. Ви починаєте з огляду друпал-модулів та сео-інструментів, які вам слід використовувати для оптимізації вашого сайту, як налаштувати Google Analytics і так далі.

Кожна наступна глава містить докладні інструкції з реалізації цих можливостей в Друпалі. У наступних розділах охоплюються такі теми, як організація сайту, A / B тестування та автоматичне надання тегів контенту – все, щоб максимально оптимізувати сайт та збільшити рівень конверсії вашого веб-ресурсу.

Коли ви дочитаєте книгу, то автор запевняє, що ваш сайт повинен зайняти хороше місце в пошукових системах. Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від інвестицій у ваш Drupal 6 веб-сайт і отримати значну перевагу перед конкурентами, які не використовують Drupal, то ця книга для вас.

Загальна інформація про книгу:
Назва: Drupal 6 Search Engine Optimization
Автор: Benjamin Finklea
Видавництво: Packt 
ISBN: 9781847198228
Рік: 2009
Сторінок: 240
Мова: Англійська

І тепер корисна інформація тим, хто не буде скачувати Drupal 6 SEO  тут, а хоче дійсно її купити. Для покупки Drupal 6 Search Engine Optimization зі знижкою в 15%, відвідайте www.packtpub.com/drupal-6-search-engine-optimization-seo/book і введіть код DrupalSEO15 (з урахуванням регістру). Packt Publishing дає знижку користувачам офіційного сайту Друпал.


Читати далі...

Thursday, October 22, 2009

А скільки коштує сайт? :)

Трохи гумору. Розмова в соцільній мережі:

seo-girl: а як формуються ціни на розробку сайту?

seo-boy: є коефіцієнт названий іменем видатного італійського веб-дизайнера Zistelli (Зістелі). береш ціну авто замовника сайту і множиш її на цей коефіцієнт :)

seo-girl: і це ти постійно так робиш? ))))))

seo-boy: ні. не постійно. в деяких замовників машини нема. в цьому випадку ціна на замовлення просто дорівнює величині взятій зі стелі :)

Звичайно це все анекдот і ціна на замовлення, пов'язані з послугами веб-студії (і не важливо це розробка, чи розкрутка сайту), формується із суми затраченого часу спеціаліста відповідної кваліфікації.

Тобто, час роботи над сайтом множиться на ціну роботи спеціаліста (залежить від його рівня).
Читати далі...

Monday, October 19, 2009

Формування видачі з допомогою robots.txt від Мета Катса

На цьому відео Мет Катс ясно і чітко описує про те, як з допомогою файлу robots.txt можна формувати гарну видачу в Google.



Відео відповідає на такі сео-питання, як:
  • Чому URL відображається в Google, коли я заблокував його у файлі robots.txt?
  • Як зробити, щоб урли зникли з індексу (відповідно і видачі) Google?

Читати далі...

Saturday, October 17, 2009

Нова пошукова система зображень TinEye

Канадська компанія Idee Inc. тестує пошукову систему зображень TinEye, яка обіцяє стати вірним помічником фотографів, ілюстраторів, дизайнерів та всіх правовласників, що боряться з порушеннями копірайту і крадіжкою своєї "власності".

Можливості пошуковика вражають: він розпізнає зображення будь-якої складності, при чому шукає навіть на сторінках соціальних мереж (хоча я перевіряв для пошуку фейків на Вконтакті.ру - не діє).

Навряд чи TinEye буде існувати, як окремий проект і, швидше за все, буде куплений кимось з великих гравців пошукового ринку.

З огляду на схильність Google купувати різні цікаві та перспективні проекти (youtube ($1,65 млд), wiki, reCAPTCHA, FeedBurner ($100 млн), On2 ($106.5 млн), DoubleClick ($3,1 млд), Writely.com, Begun ($140 млн)), можна передбачити, що це буде саме він.

Як працює TinEye?
При завантаженні зображення, що підлягає пошуку, TinEye створює унікальний і компактний цифровий опис, наче його "відбитків пальців", а потім порівнює ці відбитки з іншими зображеннями в індексі, щоб отримати результати. З TinEye можна знайти, навіть частковий збіг в зображенні.

Є багато застосувань пошукової системи TinEye, деякі з них:
  1. Взнати оригінал зображення, або одержати більш докладну інформацію про нього;
  2. Відслідковувати появу певного зображення онлайн;
  3. Знайти версію зображення з більш високою роздільною здатністю;
  4. Пошук веб-сторінок, які використовують зображення, яке ви створили;
  5. Пошук відредагованих зображень.
TinEye знаходить точні і змінені копії зображень, у тому числі ті, які були кадровані (обрізані), скориговані за кольором, змінені за розміром, сильно відредаговані або злегка нахилені.

Мій експеримент з пошуку копій зображень. Я ввів урл зображення герба Нетішина. І ось результат:
Вивелися герби інших міст, які базуються на іспанському щиті :)

Відео-інструкія як шукати зображення


Читати далі...

Серія вебінарів по програмі AdSense від Google

Починаючи з 28 жовтня компанія Google організовує серію вебінарів по використанню програми AdSense.
Як приєднатися до Веб-семінару? Дивіться відео-ролик:



На першому он-лайн семінарі можна буде дізнатися, як збільшити доходи від програми Google AdSense. Будуть надані практичні поради та рекомендації щодо оптимізації AdSense.

2-й вебінар буде присвячений використанню пошукового вікна Google на вашому сайті, як спосіб поліпшити функціональність ресурсу та отримати додаткове джерело доходів.

3-й. Огляд роботи з обліковим записом AdSense - жива демонстрація: від створення рекламного коду до зміни платіжної інформації.

І останній - на тему: "Правила програми AdSense. Практичні поради та рекомендації".

Реєструйтесь, приймайте участь, навчайтесь. Я вже зареєструвався :)
Читати далі...

Wednesday, October 14, 2009

Розкрутка сайту (Пошукова оптимізація) під Bing або сео-бій на новому ринзі

Любите ви, чи, навпаки ненавидите Microsoft (майкрософт), але, якщо хочете, щоб ваш сайт працював ефективно, то необхідно зайнятися сео оптимізацією під Bing.




Це стосується особливо розкрутки тих сайтів, що щось продають, або заробляють гроші на контекстній рекламі. Як видно із діаграми трафік з Bing і Yahoo – це «золота жила». Користувачі цих пошукових систем заходять в Інтернет не так часто, але клікають по рекламним оголошенням, купують товари, надсилають sms за платні сервіси дуже активно.

В той час, як в своїй більшості Google–аудиторія – це серфери, що зайняті пошуком цікавої/необхідної інформації, а далі вже невеликий відсоток тих, що хочуть щось купити, то ситуація з Bing (Бінг) – діаметрально протилежна. Якщо просувати сео блог, то на розкрутку в Bing і Yahoo не потрібно звертати дуже багато уваги, але якщо ви просуваєте Інтернет-магазин, то до оптимізації під ці пошукові системи необхідно ставитись надзвичайно серйозно.

Якщо ви займаєтесь електронною  комерцією, то ви просто не можете ігнорувати цей новий пошуковик від Microsoft.

Тепер кілька слів про те, чим відрізняється пошукова оптимізація під Bing та Google.

Для початку можу порекомендувати он-лайн сео інструмент, що дозволить порівняти результати вашої роботи по оптимізації і розкрутці сайту в двох пошуковиках: http://www.bing-vs-google.com/.

Основна відмінність в алгоритмах видачі результату, яка поки що помічена світовим сео-ком’юніті – це те, що Google ігнорує тематику при врахуванні посилань на ваш сайт, а в Bing’у лінк на ваш ресурс підніме його у видачі тільки тоді, коли буде йти із сторінки схожої тематики. Ви скажете: «Ті ж алгоритми, що і в Яндекса,  аналог тиц», але тематичний індекс «дзеркала рунету» впливає на видачу лише в Яндекс-каталозі, а не в ньому самому. І зверніть увагу на ключовий момент – Bing працює з тематикою сторінок, а не сайтів.

Приведемо приклад застосування в сео-розкрутці цієї особливості врахування якості лінків в Bing. Є форум про створення сайтів, в ньому є розділ «виставка сайтів». Ви хочете презентувати там свій, скажімо, музичний портал, але в обговоренні технічна сторона виконання не спровокувала гарячих дискусій, а от щодо самої музики почалися суперечки. Щодо відповідності стилів і виконавців, конкретного ставлення до певного гурту і т.д.

Тобто, прихований зміст цього обговорення на форумі, те що коментарі стали сео-текстом. Тепер тема сторінки НЕ створення сайтів, а – музика. В результаті, в Яндексі це посилання не додасть суттєвої ваги, а от для Bing’а воно стане якісним, бо йде із тематичної сторінки.

Всі інші засоби оптимізації і методи розкрути сайтів залишаються спільними для більшості пошукових систем. Не забудьте про вік домена (чим старший – тим краще), правильну внутрішню оптимізацію сторінок (оригінальність контенту, теги h для заголовків, унікальні title для сторінок, alt для зображень і т.д.)

Успіхів вам у розкрутці проектів!

Читати далі...

Wednesday, October 7, 2009

Новинка! Теми для Google Chrome!

Хороша новина для всіх любителів браузера Google Chrome (гугл хром) - тепер ви можете вибрати одну із тем дизайну і встановити її. Відповідно зовнішній вигляд зміниться в тому чи іншому стилі.

Галерея тем досить багата, але більшість дизайнів від художників надто засмічені і неюзабельні. Мені більше сподобались теми від самого гугла.

Тим, що одразу побачили, що там є непряма реклама і лінки на сторнні ресурси. Я одразу подумав, що тему зробити може кожен і, якщо вона зроблена по стандартам, то після модерації її опублікують в вищеописаній галереї. Але як сказано на офіційному блозі Хрома: "We invited leading artists, architects, musicians, illustrators, filmmakers and fashion and interior designers from across the globe to create artwork for an unusual canvas: the modern web browser."

Перекладаю: "Ми запросили провідних художників, архітекторів, музикантів, ілюстраторів, кінорежисерів, модельєрів та дизайнерів з усього світу, щоб створити картини на незвичному полотні: сучасному веб-браузері."

Отже, трафік на ваші дизайнерські сайти з галереї тем, поки що здобути не вийде. Але є варіант створювати свої  теми і розміщувати на своїх ресурсах. Буде потрібний користувачу контент, хтось буде його радити - будуть і лінки, а головне - трафік.
Читати далі...

Tuesday, October 6, 2009

Оптимізація структури сайту. Називаємо блоки «правильними» іменами.

При побудові сайту додаткового ефекту в сео може надати використання ключових слів у назвах блоків.

Наприклад, на ресурсі, що продає запчастини, блок із статистикою я назвав "Авто-рейтинги", на сайті турфірми - "туристичні рейтинги", на блозі про розкрутку - "сео-статистика".

А на регіональному порталі міста, замість "хмарка тегів" - "нетішинські теми".

Просто включайте фантазію і знаходьте точку дотику між функціоналом, що здійснює певний блок та потрібним ключовим словом.

Читати далі...