Friday, November 27, 2009

SEO для Google - нові прийоми бою

В сео оптимізації під Google (як і під інші пошукові системи) ніколи не було правил, універсальних формул і т.д. Але завжди були і залишаються принципи, які дають змогу підвищити рейтинг вашого сайту в SERP.

Зараз все більшої актуальності при формуванні видачі набувають такі параметри, як швидкість завантаження сайту та час перебування користувача на сторінці.

Щодо першого параметра, то потрібно мати якісний хостинг, хороший шаблон-дизайну, грамотно налаштований фунуціонал. Це вже інша тема, до того ж не одна.

А от що я помітив, як дехто підвищує час перебування користувача на сайті. Наприклад, є блог про SEO та SMO, всі статті там досить короткі, але в кінці кожного посту кидається гумуристичне відео, підписане, як тайм-брейк.

Так і затримуються серфери довше на вашій сторінці, а результаті Google ранжує її вище.


В цьому пості я зроблю так саме.

Тайм-брейк:


Читати далі...

Saturday, November 14, 2009

В контактах пишіть mail з @!

Сьогодні аналізував бази із пошукових запитів, що назбирались за пару місяців в Google Analytics по різним сайтам. І виявилось, що по запиту з мейлом, вказаним в розділі "Контакти", прийходить не мало відвідувачів.

Це значить, що число ламерів надзвичайно велике.

Як це відбувається?
Ламер бере візитку, дивиться, що там написано info@site.com і вводить це в адресну стрічку браузера. В результаті його перекидає в пошуковик і якщо у розділі "контакти" так і було написано (info@site.com, а не info (at) site (dot) com, або взагалі картинкою), то ви не втрачаєте цю частину трафіку.

Якщо ви боїтесь, що спам-робот прогуляється по вашому сайту і доповнить вашим мейлом свою базу розсилки, то для боротьби зі спамом в електронній пошті є інші дієві засоби, а от трафік є важливим в будь-якому випадку.

Особливо актуальною є ця тема у випадку, коли підприєство вже працює давно, електронною поштою із партнерами та клієнтами користується теж уже довгий час і контактів після розробки сайту міняти не бажає. Тоді назва сайту та імейл не мають нічого спільного.
Читати далі...

Sunday, November 8, 2009

А Google виявляється розумніший, ніж я думав :)



Співставлення кея "україн" та тексту в домені "ua". Цікаво. Можна враховувати при оптимізації.
Читати далі...