Sunday, July 17, 2016

SMM у Facebook: коли треба створювати групу, а коли сторінку

Група VS Сторінка.

На фейсбуці є можливість створити групи чи сторінки. Але перед тим, як тиснути кнопку "створити", задумайтесь, чого ви хочете досягти!

Ви маєте магазин, пишете новини Полтавщини, публікуєте картини кубізму, пропонуєте якісь послуги, хочете розказувати про життя жуків, Ані Лорак чи роздуми про літературу 15-го століття. Вітаю! Вам потрібна сторінка! Сторінка - це журнал, читачі підписуються і читають, лайкають, поширюють і коментують. Всі щасливі!

Є можливість вести сторінку кільком авторам, мати різні рівні доступу до адмінування. Також можна спостерігати в налаштуваннях сторінки кількість відвідувачів, лайків, всі ці милі графіки і діаграмки.

На сторінку можна запросити людину без насильного додавання.

Група потрібна лише у випадку, якщо ви на 100% впевнені, що є досить багато людей, які хочуть щось сказати з певної теми. Ідеальний приклад групи Ілюстрактор - там є купа ілюстраторів, які постять картинки, посилання, поради і питання.

Коли ви додаєте когось до групи, ви пропонуєте йому співучасть. Ви пропонуєте йому говорити в вашій групі. Повірте, більшість людей не мають наміру створювати контент про життя Полтавщини, тури в Африку, дизайнерські прикраси, заняття з медитації і розширення свідомості та літературу 15-го століття. І це нормально!

У групу учасники додаються насильно, їм приходять сповіщення про нові пости, що не завжди доречно і дуже часто дратує.

99% груп в які мене додають - мене не стосуються. 80% таких груп на мою думку мали б бути сторінками.

Я розумію, що для багатьох пишу очевидні речі. Але, мені здається, що цієї інформації дуже бракує в нашій ноосфері. Не перетворюйтесь на спамерів, друзі.
Піс енд лав!
(с) Marysya Rudska

0 comments:

Post a Comment