Thursday, February 11, 2016

Майстер-клас із заголовків для соцмереж від Gazeta.ua


Майстер-клас із заголовків для соцмереж від Gazeta.ua:

"Знайомий попросив виробників Audi українізувати машину. Ті відмовилися. Він продав Audi, а на ті гроші придбав Toyota" 

1. "Знайомий попросив" - коли в стрічці Facebook бачиш такий початок, підсвідомо здається, що йдеться про знайомого твого знайомого, що поширив цю новину. А про знайомих завжди читати цікаво.

2. В заголовку розказана ціла історія. Повністю. Хоча в статті розповідається про людину, про те, чим вона займається, і там багато розповідей - в заголовок винесена одна конкретна історія - яка зачіпає. І хочеться почитати деталі.

3. Заголовок має таку довжину, що для того, аби дочитати, чим же закінчилась історія, потрібно перейти за посиланням. Цікаво же, що сталось після того, як він продав Ауді. Як наслідок - 5,7 тисяч лайків, маса поширень. Такий от майстер-клас.

Ось сама історія.
Автор - Роман Голубовський.

0 comments:

Post a Comment