Sunday, April 5, 2015

Чек-ліст по контекстній рекламі Google AdWords


  • Як мінімум, налаштовати 2 кампанії: пошукова та ремаркетинг (крім дуже гарячих ніш на зразок автоевакуаторів).
  • Налаштований правильний геотаргетинг і настройка "варіанти місць розташування ". Також не забудьте відключити окуповані міста сходу України. Бо якщо вимкнути всю Донецьку і Луганську області, то втратимо велику кількість потенційних клієнтів.
  • Мовний таргетинг. Для пошуку і ремаркетингу - "всі мови", для контекстно-медійної мережі - вибираємо тільки українську та російську.
  • Вибрана відповідна стратегія призначення ставок (для пошуку, контексту і ремаркетингу вона часто буває різна).
  • Денний бюджет виставлений так, щоб витрачатися за день максимум на 70-80%.
  • Метод показу - прискорений.
  • Для рекламних кампаній заходів, розпродажів та акцій виставлена ​​дата закінчення кампанії.
  • Додані всі розширення: адреси, телефони, доп. посилання, уточнення.
  • Час показу виставлено на той час, коли активна цільова аудиторія. Нічний трафік з 2:00 до 6:00 найчастіше краще відключати (крім доставки їжі і «пікантних» тематик).
  • Включено рівномірне чергування оголошень.
  • Для контекстно-медійної мережі і ремаркетингу виставлено обмеження на число показів на людину (найчастіше, 3-5 показів).
  • Підключені динамічні пошукові оголошення.
  • Ключові слова використовуються або з модифікатором широкої відповідності, або продубльованні в 2-х типах відповідності: в модифікаторі широкої відповідності та в точній відповідності.
  • У ключових словах з модифікатором широкої відповідності прибраний "+" перед необов'язковими прийменниками.
  • У кожній групі створено 2 релевантних, ключовим словам і цільовій сторінці, оголошення з різними заголовками/текстами.
  • Заголовок - повністю містить основне ключове слово групи (маску), текст містить хоча б 1 слово з маски.
  • У текстах оголошень написані ті тези, які важливі цільовій аудиторії, а не ті, які тішать самолюбство власника бізнесу.
  • В оголошеннях, по можливості, використовуються цифри, абревіатури, спецсимволи.
  • В кінці тексту оголошення - заклик до дії.
  • На запити ціни (ціна, вартість, скільки коштує і т.д.) в заголовку оголошення (або, якщо не вистачає місця, то в тексті) вказана ціна.
  • Посилання в оголошенні ведуть на максимально відповідну запитом цільову сторінку.
  • Зібрані мінус-слова у всіх уживаних словоформах. Тобто недостатньо мінус-слова "Київ", потрібно додати ще й "Києві".
  • Якщо сайт некоректно відображається на мобільних пристроях, покази на них відключені.
  • В контексті і ремаркетингу окремі типи таргетингу і їх комбінацій розбиті на різні групи.
  • У Google Analytics створено мінімум 3 списки ремаркетингу: звичайний (найчастіше на 30 днів), довгостроковий на 540 днів і список тих, які купили.
  • В контексті і ремаркетингу створені не тільки текстові, а й банерні оголошення. На кожен тип таргетингу - 2 групи. Одна з текстовими оголошеннями, інша - з банерами.
  • У контексті відключені покази в мобільних додатках, на сайтах з іграми, домашніми завданнями і рефератами.
  • Налаштоване відстеження переходів.
  • Акаунти AdWords і Analytics пов'язані в обидві сторони. Тобто до аккаунту Analytics прив'язаний обліковий запис AdWords. І навпаки, до аккаунту AdWords прив'язаний Analytics.

0 comments:

Post a Comment