Friday, September 26, 2014

5 правил створення ефективної афіші від Братів Капранових

П'ять правил створення ефективної афіші, анонсу чи оголошення про подію.
Розроблено нами за результатами тривалого спостереження у Фейсбуку.

1. Вкажіть дату події. На помітному місці та великими літерами. Число, місяць і бажано день тижня. Ви не повірите, скільки оголошень не мають дати або зашифровують її так, що не зрозуміти.
2. Вкажіть час події. Одразу біля дати. Це зручно і просто, але чомусь часто забувається.
3. Вкажіть місце події. Назву закладу, вулицю і номер дому, а якщо оголошення у інтернеті - то ще й місто. Адреса і місто - ахілесова п'ята більшості оголошень. "Сьогодні" та "зовсім поруч" - цього не досить.
4. Зазначте умови участі - безкоштовно чи за гроші, як зарезервувати місця, як купити квитки, зареєструватися тощо, в інтернеті обов'язково лінк. Бажано, щоб процеси реєстрації та замовлення були якнайпростішими.
5. Ну і нарешті, з оголошення потенційний глядач повинен зрозуміти, що буде відбуватися. Тобто жанр, учасники тощо. Цей пункт виконати найскладніше, але завжди перевіряйте своє оголошення на людях, які взагалі не в курсі - якщо вони зрозуміють, значить можна розміщати.

Звісно, дотримання цих правил не гарантує повних залів, але недотримання хоч би одного з них сприяє залам порожнім. Бог на поміч!

1 comment:

  1. 5 правил створення ефективної афіші від Братів Очевидність

    ReplyDelete