Monday, December 16, 2013

Розрутка в твітері. Програма Twitter Follower



Опишу програму для розрутки твітера Twitter Follower 1.0. Вона проста, ефективна і недорога.

Накрутка фоловерів в твіттері за допомогою програми  зводиться до двох етапів:

  1. Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу, щоб надати екаунту додаткову привабливість.
  2. Накрутка живих фоловерів по заданій темі, щоб надалі прорекламувати свій товар.

Все це саме можна робити і в ручну, але краще таку рутину перекидати на роботів. Інакше це займе багато власного часу, а ефективність буде дуже низька.
Перший етап
«Накрутка фоловерів за допомогою ботів і взаємного фолловінгу»

Відкриваємо Twitter Follower. У полі «Тема» вводимо одну з наступних тем:
# TweepTeam
# InstantFollow
# IFollowBack
# InstantFollowBack
# teamfollow
# teamfollowback
# IFB
# followme
# 500aday
# FF
# FollowAgain
# TFB
# 100ADAY
# followbacksquad
і тому подібні, які передбачають взаємний фоловінг.

Екаунти із зазначеними хештегом, як правило, стануть вашими фоловерами, якщо ви станете читати їх. Конверсія при фолловінгу за такими акаунтами становить у середньому 60%. Тобто зі ста зафоловлених - 60 стануть вашими читачами.
Після введення однієї з перерахованих вище тем тиснемо на кнопку «Включити» накрутку.

Чекаємо, коли число тих, хто відповість взаємністю стане хоча б 30 і переходимо до наступної теми

Потрібно врахувати , що взаємний фолловінг спрацьовує приблизно протягом доби.

При експерименті з 120 екаунтів, на які ми підписалися, 83 стали читати нас. Загальна конверсія при використанні програми Twitter Follower склала 69%. Трохи пізніше, при включеній накрутці, програма автоматично відпишеться від  цих екаунтів, і у вашому арсеналі залишаться тільки живі читачі.

Другий етап «Накрутка живих фоловерів по заданій темі»
Накрутка живих фоловерів відбувається за тим же принципом: ви фолловите екаунти по заданій темі, а вони фолловять ваш аккаунт у відповідь. Тільки «жива» людина попередньо подивиться на ваш ак. Цифри - кількість читачів - ми з вами вже накрутили на попередньому етапі, але живому читачеві також важливо, щоб у вас був цікавий для нього матеріал. Тоді він готовий підписатися на ваші публікації.

Конверсія по темі #seo склала 26%, це значно нижче ніж взаємний фолловінг, але потрібно враховувати, що це безпосередньо цільова аудиторія!

Прочитати детальніше та купити програму можна тут.

0 comments:

Post a Comment