Monday, July 30, 2012

Упаковка та SMM


Вчора їздили на пікнік і друг купив ковбаси в такій от SMM-тарі :)

Ось це я вважаю дійсно гарним поєднанням турботи про клієнта (натуральний пакет, дається в подарунок) та маркетингу в соціальних мережах. Радий, що деякі бренди починають залучати гроші в нестандартні види реклами.
Читати далі...

Saturday, July 14, 2012

Онлайн казки від комуністів :)

Не знаю як вас, а мене недавно почала переслідувати передвиборча реклама КПУ. Не знаю хто взявся за їхнє промо, але обрана стратегія вкрай невдала. Подивіться звідки наганяється трафік - з найбільш дорогого джерела - контекстної реклами AdWords. Де платити доводиться за кожен клік по банеру. Є ж десятки інших дешевших способів розкрутки, але вибрали найдорожчий, найлегший і такий, що приносить найшвидший результат. Якось це надто по-буржуйськи, значить є нетрудові доходи :)
реклама кпу реклама кпу
Йдемо далі. Дивимося куди людей направляють - на сторінку у фейсбуці. Таке враження, що FB обраний як найбільш незручна платформа для розгортання агітації про дешеву ковбасу, бо тут представлена найменша частка цільової аудиторії КПУ. Основна маса українського FB - це ліберальна молодь, яку з допомогою сканів старого агітпропу неможливо переконати проголосувати за комуністів. Якщо ж брати до уваги невелику кількість людей з більш радикальними поглядами, чи то лівими, чи правими, то все одно вони дружньо ненавидять совок. Анархісти, приміром, не визнають систему СРСР, як соціалістичну і називають її державною бюрократією, або державним капіталізмом. Поглянемо, що ж пише народ на стіні сторінки:


Якби я хотів розкрутити КПУ в соціалках, то вибрав би більш пролетарські мережі: Однокласники та ВК. Там і користувачів більше і тих, хто думають - менше :) Там їхня цільова аудиторія. Більше того - її там легше визначити. Набираємо в пошуку по спільнотах: СССР, Сталин, комунизм, хліб по 14 копійок :) Настальгуючих за совком знайти легко, залишиться задача - переконати, що КПУ - тру-комуністи, без палаців та дорогих машин.

Закінчу анекдом:
Пєтя Симоненко показує мамі будинок.
- Ось тут у мене басейн, тут сауна, тут кабінет особистий, зимовий сад.
- Я оце синку за одне переживаю. Щоб не прийшли кляті комуняки і це все не відібрали.

Соціальна реклама: Не вірте в комуністичні байки, краще почитайте якусь українську народну казку. Більше буде користі :)

Читати далі...

Thursday, July 5, 2012

Як розвивати україномовний інтернет? Мова і бізнес


Як розвивати україномовний інтернет?

Українці, підтримуйте своє! Навіть якщо ви не активний користувач і не ведете блог або не створюєте статті на Вікіпедії, все одно ви можете допомогти розвитку україномовного інтернету. Спілкуйтеся в соціалках рідною мовою, шукайте україномовні запити в інтернеті, будьте українцем не лише вдома, а й на вулиці і в мережі.

Наприклад, якщо ви будете шукати в Гуглі українською, то своїми діями збільшите попит на певні запити. Веб-майстри відреагують миттю, вони аналізують статистику і в більшості пишуть про те, що цікавить велику кількість людей. Буде більшим попит – зросте пропозиція. І кількість, неодмінно, буде переходити в якість. В конкуренції за ваш трафік блогери та власники сайтів будуть критичніше ставитися до своєї роботи, щоб при оцінці якості, саме їх ресурс вибрали не тільки пошукові роботи, а й люди.

Мова і бізнес

Важливо зрозуміти одне - більшість сайтів створюється для заробітку грошей. Наприклад, певна фірма виробляє відцентрові насоси. Для їх продажу через інтернет вона створила сайт і буде оптимізовувати його зміст так, щоб бути першим в Гуглі по цільовим запитам. Але запит "насосы центробежные" в Україні щомісяця в середньому шукає 2900 чоловік (та 40500 по всьому світу), а от "відцентрові насоси" - лише 210 по Україні (та 260 по всьому світу). Фірму цікавить лише одне - як продати як найбільше продукції, тому 99%, що сайт вона замовить російською. І в цьому вині всі ми, бо часто шукаємо інформацію в інтернеті чужими мовами. Нема попиту - не з'явиться пропозиція...
Ми маємо розірвати це замкнуте коло. Все у наших руках.
Читати далі...