Wednesday, November 28, 2012

SMM-айкідо, як обернути негатив на користь

Хочеться розглянути приклад реакції компанії на негатив в соцмережах котрий стався досить недавно в фейсбуці. Дехто Річард Нейлл, профіль якого не є надто інформативним, щоб стовідсотково вказувати що він не є ботом, восьмого жовтня написав на сторінці британського бренду виробника гігієнічних прокладок для жінок наступний текст:

Якщо коротко, то Річард жаліється компанії що вся їх реклама про «спеціальні дні» що приходять до дівчат і ті використовують продукцію бренду, а також в ці дні дівчата катається на конях і займаються різними екстремальними видами спорту є нічим іншим ніж брехнею. На сьогоднішній день пост зібрав більше 99 000 лайків та 4 547 коментарів. Сторінка Bodyform в фейсбуці має лише трохи більше 6 900 лайків.

Через 8 днів після допису компанія знімає відеовідповідь Річарду:



Котра набирає також більшу кількість лайків чим є фанів в Бодіформу в фейсбуці (9 157 лайків, 4 756 репостів та 893 коментаря). Тоді як стандартний допис на сторінці до жовтня цього року збирає з десяток лайків та коментарів. Ще додам декілька цифр, сторінку в фейсбуці Bodyform почала вести з 20 жовтня 2009 року, і до жовтня цього року мала лишень 3 005 фанів.



З графіка видно, що за тиждень з 14 по 20 жовтня сторінка отримала 2 521 нових фанів. Лайкання сторінки через вірусний ефект від поста Річарда, та відеовідповіді компанії тривав десь з 12 по 24 жовтня, тобто майже два тижня.

Сам відеоролик з відповіддю уявної CEO компанії Bodyform Каролін Вільямс набрав більше 3 мільйонів переглядів на ютюбі на сьогодні

Трохи скупа інформація в профілі Річарда, та достатньо швидка і на рівні відповідь компанії сіє сумніви про те що все це було придумано з самого початку, проте в будь-якому разі я вважаю цей випадок вартим обговорення розбору та наслідування. Як саркастично-негативний коментар можна перетворити собі на користь. Цікаво було б подивитисяскільки серед цих нових 4 000 лайків отриманих за два тижні є цільової аудиторії бренду.

2 comments:

  1. Поздравляю с Рождеством Христовым! В этот светлый праздник хочу пожелать мира и спокойствия в вашем доме, добра, взаимопонимания, достатка, любви, счастья, душевного равновесия, успехов во всех начинаниях, побольше радости, крепкого здоровья и всех благ! Пусть оправдываются все ожидания и сбудутся самые заветные мечты!
    Merry Christmas and a Happy New Year!

    ReplyDelete
  2. Мені здається, що такий маркетинговий крок був проведений в першу чергу для реклами і продажу продукції, а не розкрутки групи чи сайту... А це дещо різні речі (на мою думку) - тому що якийсь ГС не получить такої кількості реальних лайків і коментарів хоча б який цікавий був би цей пост чи коментар...

    ReplyDelete