Tuesday, October 2, 2012

Інколи, єдиний спосіб бути почутим - це перекричати всіх інших


Лондонське агентство DLKW Lowe зняло божевільний ролик для онлайн сервісу з продажу квитків Trainline. У рекламі показано, як сильно можуть засмутитися люди, дізнавшись як багато вони могли б заощадити грошей, купивши квиток на поїзд на сайті thetrainline.com. Збожеволілі пасажири ридають, обмотуються скотчем, б'ються подушками і творять інші безчинства :) Слоган: "Будьте розумними. Економте з thetrainline.com"

Мені особисто, це відео не дуже сподобалася, але я його публікую як ефективний зразок, який точно спрацює. В сучасному інформаційному потоці, серед всього рекламного шуму, інколи, можна виділитися лише перекричавши всіх інших.

0 comments:

Post a Comment