Thursday, March 22, 2012

Міф про недосяжну ціну вірусного маркетингу

Нещодавно мав суперечку щодо поширеного міфу, що вірусний маркетинг - не може бути дешевим задоволенням. Загалом, воно так і є, але я можу навести приклад, коли для створення успішного вірусу треба лише фантазію, принтер і фотоапарат:



Ми точно не можемо сказати, чи причетні маркетологи "Розетки" до створення і поширення цієї фотографії, але як би там не було, вірусна картинка успішно гуляє тенетами вже не перший рік і робить рекламу інтернет магазину.

Реклама: Скоро настане гаряча пора пляжного відпочинку в Криму! Запрошуємо в приватний пансіонат з доступними цінами і високим рівнем сервісу.

1 comment:

  1. Ахаха..., а так жизнєно починалося))
    Ну не всі такі твори можуть писати.

    ReplyDelete