Friday, December 16, 2011

Реклама на фоні сайту - брендована підкладка


Однією з останніх тенденцій в сфері інтернет-маркетингу є брендовані підкладки на фоні сайтів. Такий вид реклами є потужним способом заявити про себе на всю площу браузера. Гігантське зображення продукту або послуги, чи велике лого може повторюватися по всій ширині і висоті екрана навколо основного блоку.

Вперше, я побачив брендовану підкладку на zaxid.net. Ідея мені сподобалася, але реклама алкоголю трохи зіпсувала загальне враження , хоча, визнаю - це мій суб’єктивізм.

Але, загалом, якась дурна закономірність - вся фонова реклама на українських сайтах - це реклама бухла, тому тут в якості прикладу (прінтскрін зліва) російський сайт, який рекламує парфуми.

Ефективність релами на фонах сайтів

Зрозуміло, що брендована підкладка - це ексклюзивний вид реклами. Якщо порівняти підкладку зі звичайним банером - то це просто небо і земля, в блозі може бути кілька банерів, кожен з яких буде відволікати увагу один від одного.Розмістивши у блозі підкладку, вся увага буде прикута саме до неї. Її запам'ятають, по-перше, тому що такого майже ніде немає, по-друге, візуально вона просто «знищить» половину банерів конкурентів.

Щодо ефективності , то я вважаю, що реклама на фоні є, в першу чергу, інструментом покращення іміджу, а не джерелом переходів на сайт. Хто працює з Adsense, той знає, що по текстових посиланнях люди на багато активніше клікають, ніж по банерах. Тут ситуація схожа.

Бути чи не бути?

З допомогою JavaScript можна зробити увесь бекграунд клікабельним, але це, як на мене, якось не дуже чесно по відношенню до користувача. Таке нововведення буде мінусом будь-якому ресурсу, тому оптимальним варіантом, я вважаю, буде проста графічна реклама, але уже відомого бренду.

Тому брендовані підкладки не підходять малим гравцям на ринку, бо це по-перше дорого і по друге рекламу не зрозуміють, якщо не знатимуть, що це за бренд і яку продукцію виробляє/послуги надає. Тому виділяти такий вид реклами для блогерів як комерційна пропозиція я б поки не поспішав. Бо маркетологи великих компаній будуть придивлятися до великих порталів. Тому можна було б однозначно сказати, що це територія великих риб, але я б виділи ще один аспект.

Локальні сайти та бренди

Якщо це міський портал, де є 1000 уніків/день + 80% з них – жителі цього міста, то фонова реклама якогось місцевого продукту зможе бути дуже ефективною.

А як ви ставитеся до такої реклами?

Постовий: кожен з нас колись задавав собі питання як створити сайт?

0 comments:

Post a Comment