Tuesday, September 13, 2011

Помилка bX-lk6kyq в блогері. Швидке і просте рішення

Error bX-lk6kyqНедавно в блогері (blogger.com) в мене виникла помилка bX-lk6kyq. Довго шукав по форумах і бачив лише одні теми-питання, на кшталт: "Error bX-lk6kyq. what happened and what should i do?" і купу коментів-відповідей типу: "me too, help me, plz", "how do I solve this problem?" і т.д.

Через цю помилку я довгий час не мав доступу до свого блогер-акаунту. Але на щастя в мене є фейсбук-друг американець, який є великим фанатом блогера. Він мені розказав як просто лікувати цей баг.

4 кроки по ліквідації помилки bX-lk6kyq:


1). Скопіювати і вставити в адресну стрічку браузера цю адресу http://draft.blogger.com/
2). Навпроти свого блогу у випадаючому меню натиснути кнопку "Налаштування".
3). Далі розді "Мова та форматування". Тут виберіть будь-яку іншу мову форматування.
4). Збережіть зміни і далі ведіть свій блог.

Усім англомовним це рішення піфдходить краще. Оскільки, можна вибрати 11 варіантів англійської (США, Британія, ПАР і т.д.), а в нас одна українська, тому рішення не безболісне, але це краще, ніж взагалі втратити доступ.

4 comments:

  1. Не зрозумів, мовні налаштування так і залишаються зміненими?

    Так, вже бачу, залишаються.

    Власне, у мене такої проблеми не було, але змінивши мову блоґа зміняться і деякі тексти у шаблоні, наскільки я розумію, це також має вплинути на метатеги…

    Здається мені це не вихід.

    Можливо варто пошукати помилку у тексті шаблону?

    Поекспериментувати,закоментовуючи сумнівні рядки, відключаючи модулі.

    Зрештою диму без вогню не буває.

    ReplyDelete
  2. Мета теги залишаються незмінними. Для головної сторінки вони в мене статичні, а для постів - динамічні (http://seo-fight.blogspot.com/2010/07/meta-blogger.html).

    Болісне це рішення тільки для архіву блогу.

    Я буду пробувати ще інші варіанти. Головне, що вже хоча б доступ є.

    ReplyDelete
  3. Також цю тему нагуглив, але потім знайшов ще простіше рішення треба зайти за таким посиланням http://www.blogger.com/home

    ReplyDelete
  4. Суть в тому, що ця помилка якраз не пускає на посилання http://www.blogger.com/home ))))

    ReplyDelete