Monday, July 25, 2011

Порівняння вдалої та невдалої пропаганди здорового образу життя

Хотів написати ще одну статтю про альтернативні методи розкрутки сайту, а вийшло щось більше, тому й назва відповідна, хоча трохи оффтопова до основної тематики блогу.

Я вже раніше говорив, що розкручувати сайт можна навіть з допомогою графіті. Сьогодні ж приведу приклад, як одні хлопці привертають увагу до свого проекту з допомогою цікавих пропагандистських наклейок, постерів, аватарів і т.д.

пропаганда здорового образу життя
Є така субкультура як sXe (Straith Edge) – вона пропагує здоровий образ життя. В м.Хмельницький є доволі чисельна група активних представників цього громадського руху. Їхній інформаційний рупор - сайт, але як на нього привернути трафік? Пошукова оптимізація не зможе бути панацеєю. Чому? Скажіть, ви часто набираєте в гулі фразу «здоровий образ життя»? Реклама в газетах, на білбордах, телебаченні взагалі звучить як щось нереальне. Хто ж профінансує справу, яка не принесе прибутку? Вихід один (хоч може й не дуже цивілізований) – графіті, наклейки, постери

Головне, щоб дизайн був простим та зрозумілим, ідея - цікавою (і навіть провокуючою), а виконання - якісним. Ось зліва приклад вдалої пропаганди тверезого образу життя.

Вдала вона тому, що не забороняє, а дає альтернативу, показує кращий шлях. Паралельно, в кінці інформаційного меседжу вказується сайт, де можна знайти однодумців та більше інформації про здоровий образ життя.

А приклад невдалої пропаганди ви можете бачити на кожній пачці сигарет, чи пляшці з алкоголем.

Вона забороняє та щей зомбує людину про її майбутні хвороби. Чули про ефект плацебо? Так тут якраз все навпаки – людина внушає, що вона хворітиме і це станеться. При цьому жодне залякування раком (і навіть імпотенцією) саме по собі не заставило когось кинути курити.

А ось ще один вдалий приклад:


пропаганда проти пияцтва

Ефект тут значно підсилюється провокацією, чи не так? :)

Вірусний маркетинг та пропаганда

Крім графіті та наклейок на стіни справжні є ще стіни віртуальні. І різні креативні зображення від sxe.km.ua розповсюджується по соціальних мережах з вірусним ефектом. Тому кожен, хто має подібний проект, мусить використовувати ввесь потенціал для розвитку доброї справи.

4 comments:

  1. Ну ми не ставимо собі за мету розкрутку сайту. Навіть навпаки. Там немає реклами і оплачених постів, так що прибутку він не приносить. І якщо на нього почнуть заходити 100500 людей в день, то доведеться його закрити, бо теперішній хостинг такого не витримає, а на кращий немає грошей.

    І крім того, сам домен не під моїм контролем (мій великий затуп) і є ризик, що якщо сайт розкрутиться то домен у мене можуть просто відібрати, щоб повісити на нього якийсь дорвей і заробити грошей.

    Так що це не розкрутка сайту, а спроба популяризації ЗСЖ. І ще свого роду психологічна підтримка для тих, хто став на стезю sXe і почувається самотнім через це. Мовляв, ти не один, в Хмельницькому є ціла спільнота таких.

    ReplyDelete
  2. @Hnatt
    Якщо є сайт, то він повинен мати читачів. Якщо на нього ніхто не заходитиме, то навіщо ж він?

    Тому розкрутка - це не щось погане. Одним проектам вона потрібна для продажу реклами і посилань, другим - товарів і послуг, третім - для поширення ідей.

    Ясно, що переконати всіх не вийде. Але як в інтернет-магазині невеликий відсоток відвідувачів конвертується в покупця, так само певний відсоток відвідувачів sxe.km.ua конвертується в sXe :)

    І чим більше людей прочитає матеріали, тим краще для розвитку руху за ЗОЖ.

    ReplyDelete
  3. Чудова графіка! І досить чудова пропаганда! Навіть якщо це і реклама. Думаю що багато хто з цим погодиться.

    ReplyDelete
  4. Пардон, що порушую правила коментування, але маю звернути Вашу увагу на помилку. "В м.Хмельницький є доволі чисельна група активних представників даного громадського руху" - аналогом російського "данный/данная" є українське цей/ця. Слова даний/дана в цьому сенсі не вживаються. Це росіянизм.

    ReplyDelete