Thursday, May 19, 2011

Провокації в тізерній рекламі та банерах

Часто, коли оплата реклами йде не за переходи, а за покази, то, щоб привернути увагу користувача і заставити його клікнути по банеру чи тізеру, вдаються до провокативних методів.

Раніше, я не був прихильником провокацій в рекламі, хоча знав про їх ефективність. Але тепер змінив свою думку.

Інколи можна гарно зіграти на зазомбованості свідомості та підсвідомості ідеологічними штампами. Ось приклад:
провокації в рекламі

Уявіть реакцію середньостатичного росіянина. Велика кількість матюків, та гарантований перехід по лінку.

А далі відкривається текст зовсім про інше:
"С приближением лета в Литве начинается традиционная "охота на русских" и тех, кто хоть в какой-то степени владеет русским языком. Как сообщает корреспондент ИА REGNUM сегодня, 11 апреля, литовские предприниматели, работающие в сфере туристического и курортно-оздоровительного бизнеса, окончательно перестали тешить себя надеждами на наплыв туристов и отдыхающих из Западной Европы и обратили свои взоры на привычные рынки: Россию, Белоруссию и отчасти Украину.
По данным департамента статистики Литвы, туристы из этих стран в минувшем году, хотя и составили чуть больше трети от всех посетивших Литву, зато принесли в ее бюджет примерно половину всех поступлений из этого сегмента бизнеса."
 Маєш ресурс про Львів? - Користуйся напрацьованою схемою! :)

Реклама: Качественный отдых в Крыму недорого - это реальность! Без посредников, без переплат. От 50 грн/сутки. Заходи на krim1.ru и узнай больше.

3 comments:

  1. Використовую тизерну рекламу вже 3 тижні, але ще не крутилося в мене таких провокативних тизерів. Хоча я не буду проти якщо вони зявляться, головне результат. Я навіть змирився з тим що на тизерах порнографію крутять.))) Тизери рулять!

    ReplyDelete
  2. Я думаю, що наявність реклами порнографії погано впливає на розвиток будь-якого ресурсу, крім власне порно-сайту :)

    ReplyDelete
  3. ахах)) оце крута тизерка...це ж треба додуматись :)

    ReplyDelete