Wednesday, April 20, 2011

Смішне вірусне відео: хом'яки-репери та KIA Soul

Випадково натрапив на це смішне відео, потім скинув лінк кільком друзям, далі показав в офісі колегам, а зараз запостив в блог. От що таке справжній вірусний маркетинг :)



Такі компактні автомобілі, як KIA Soul, стереотипно вважати суто дівчачими. Тому ця реклама націлена на зміну іміджу автомобіля - якщо на ній їздять ганста репери, то ця тачка - крута.

Не знаю чи окупилися затрати на створення якісної 3D анімації, бо такий кліп реально коштує дорого. Але можна порахувати скільки трафіку це вірусне відео принесло з ютуба. По статистиці ролик переглянуло півмільйона користувачів. Приблизно 5% перейшли по посиланню в описі - це 25 тисяч уніків. На Заході в контекстній рекламі (по автомобільній тематиці) клік  коштує близько одного-двох долларів, тому якщо бюджет відео був в межах $25 000-50 000, то одні переходи себе окупли. При цьому основна ціль - це формування більш позитивного іміджу, а не перехід по лінку, тому можемо впевнено сказати, що рекламники справилися зі своєю місією.

1 comment: