Tuesday, March 1, 2011

Пошукові системи та соціальні мережі: що ж мотивує на покупку?

Споживачі використовують поєднання пошукових систем та соціальних медіа, перш ніж прийняти рішення про покупку, як показало нове дослідження GroupM Search і comScore - «The Virtuous Circle: the Role of Search and Social Media in the Purchase Pathway».

facebook or google

Згідно з даними опитування, 58% респондентів у пошуках товару звертаються в першу чергу до систем Google, Bing та ін. Покупці зазвичай вибирають пошук через простоту у використані, якість і масштаби наявної інформації, а також просто за звичкою. Також дослідження показало, що близько чверті респондентів (26%) використовують пошук лише на початку дослідження, і цілих 45% повідомили, що використовують його на всіх етапах придбання продукту/послуги.

24% відвідують сайти компаній-продавців, 18% готуються до купівлі за допомогою соціальних мереж. 28% опитаних сказали, що такі сайти, як YouTube, Facebook, Twitter і т.п. допомагають їм дізнаватися про нові бренди і продукти, а також виділяти їх на основі рекомендацій друзів. Для 31% стороння думка в соціальних медіа є головним мотивом до придбання товару.

Примітно, що 4 з 10 споживачів, що почали вибір товару в пошукових системах, потім все одно звертаються до соціальних медіа, щоб остаточно сформувати рішення про покупку. Аналогічно 46% використовують спочатку соцмережі, а закінчують пошуком в Google.

Кріс Коупленд, CEO GroupM, вважає, що ці дані допомагають зрозуміти процес придбання товарів в мережі, не обмежуючись лише статистикою кліків. «Рекламодавці продовжують робити великі ставки на пошук та соціальні медіа, - коментує він. - Розглядаючи ці два канали у взаємодії, ми бачимо коло "розсудливої" взаємодії між пошуком і соціальними медіа».

2 comments:

  1. У мене складається враження що інтеренет все далі стає перетворюватися на такий собі соціальний супермаркет товарів і послуг. Цікаво що це буде за років п'ять??? :)))

    ReplyDelete
  2. Чув, що через 5 років без інтернету воду в унітазі злити не вийде))

    А якщо серйозно, то будь-яка сфера, де ми отримуємо щось корисне і нічого за це не платимо, фінансується рекламою.

    Так і в інтернеті. Соціальні мережі, в першу чергу, для спілкування і вбивання часу, але власникам треба ж їх якось монетизувати :)

    ReplyDelete