Monday, February 21, 2011

Вірусний маркетинг через мікроблог ВКонтакті

Соціальна мережа ВКонтакті має функціонал мікроблогу. І в ньому є крута функція "Мені  подобається",  яка дає можливість голосувати за публікації. Користувач тисне на сердечко і в нього з'являється додаткова опція "розповісти друзям", тобто, можливість скопіювати запис на свою сторінку з вказівкою на авторство. Таким чином цікаві записи поширюються по принципу вірусного маркетингу. Це явище можна використовувати з комерційною метою. Що ж для цього необхідно зробити?

Наші задачі по вірусному маркенгу:

  1. згенерувати цікавий контент, який сподобається користувачам і буде поширюватися через функцію  "розповісти друзям" (вірусна складова);
  2. прив'язати до цього контенту тематичний лінк на комерційний ресурс (маркетингова складова).

Приклад вірусного запису через мікроблог:

Вірусний маркетинг через мікроблог ВКонтакті
Як бачите, спочатку користувачів, як риб, потрібно "прикормити". Привернути увагу до своєї сторінки і, в більшості, генерувати цікавий контент без комерційних посилань, але час від часу до подібних нових записів додавати тематичний лінк. Таке ж ви бачите на скріншоті. Пеший запис без посилань - це підкормка. Другий - це вже наживка (контент) і гачок (лінк). Посилання веде на туристичний ресурс і є в певній мірі тематичним до запису. Хоча, такі напівкомерційні записи збирають менше "лайків" (сердечок), але зате дають достатньо велику кількість переходів.

Особливість вірусного маркетингу через мікроблог полягає в поширенні новин та актуальної інформації. І не важливо  якого масштабу новина: окремого юзера чи цілого світу. Суть мікроблогів - це висвітлення реакції користувачів на події в реальному часі. Це ви і спостерігаєте на моєму прикладі. Це адекватна реакція соціального юзера на революційні події в  арабському світі. І саме гумор тут додає потужну вірусну складову.

0 comments:

Post a Comment