Thursday, December 30, 2010

Святковий трафік. Як отримати багато відвідувачів на свята?

Сьогодні розповім, як залучати відвідувачів на свій сайт у свята. Ця схема добре підходить для отримання святкового трафіку.

Принципово нового в ній нічого немає, але я точно знаю, що багато вебмайстрів та оптимізаторів найчастіше мають потребу саме в простих і ефективних схемах збільшення відвідуваності.

Якщо ваш бізнес пов'язаний з тим, що по святах у вас роблять більше покупок, то ця схема буде вам особливо корисна. Наприклад, для просування сайту, що продає продукцію, яка може стати подарунковою. Або, наприклад сайт, що пропонує відпочинок на Новий рік у Карпатах.

Святковий трафік - це як довгоочікуваний дощ у пустелі. Він буває рідко. Щоб зібрати достатньо води, потрібно готуватися заздалегідь. Якщо звичайний трафік треба отримувати, то святковий ловити, так як він швидкоплинний.

Перед певними святами з'являється підвищений інтерес до певних тематиках. На новий рік люди шукають вітальні листівки, варіанти подарунків, на 1-е квітня шукають приклади розіграшів знайомих, при виході нового фільму шукають на нього відгуки і рецензії і т.д.

У такі дні спостерігаються піки пошукових запитів за певними ключовими словами. І природно цим можна скористатися - залучити значні потоки трафіку на сайт. Природно треба грамотно підійти до цього питання.

Мій рецепт залучення трафіку наступний:

  1. Хоча б за 3-4 тижні (та краще за 4-6 місяців) до конкретної дати створюється сторінка, присвячена певній події. Вона є відкритою у доступі для користувачів і пошуковиків, але її тізер не виводиться на головну.
  2. Робимо внутрішню оптимізацію: прописуємо мета-теги, розсіюємо оптимальне число ключових слів, задаємо їх в URL і т.д.
  3. Крім цього, назви фотографій потрібно робити з використанням англомовного ключового слова, наприклад, New Year, merry Christmas, також прописати запит в атрибуті alt тега img (або, кажучи простими словами, використовував це слово в описі зображень при їх додаванні).
  4. Далі бажано розмістити кілька посилань на цю сторінку з інших ресурсів. Варіантів багато: купівля декількох посилань через Sape чи Blogun, обмін посиланнями із знайомими блогерами, лінк з іншого свого ресурсу і т.д. Найоптимальніший варіант - коли сторінка дійсно цікава для людей і власники інших сайтів добровільно розміщують посилання на вашу сторінку, тому намагайтеся робити статті цікавими.
Інше питання, наскільки корисний цей трафік. Адже він, по-перше, тимчасовий, а по-друге, нецільовий. Можна сказати однозначно – для збільшення числа постійних користувачів треба лише цільову аудиторію, тому варіант святкового трафіку в цьому плані неефективний. Але трафік завжди можна конвертувати в гроші, головне вміти. Тому вирішувати вам, на скільки даний метод буде ефективний для вашого ресурсу.

Пам’ятайте, що для успішного залучення в топ пошукових систем потрібно готуватися заздалегідь - за 4-6 місяців. Для повноцінного просування і отримання відвідувачів потрібно створити якісну і цікаву для відвідувачів сторінку, оптимізовану під потрібний пошуковий запит. Тому блог на блогері та інших подібних платформах не є ідеальним місцем для цього. Краще стенд-елон блоги, коли ви створюєте сторінку заздалегідь і вивішуєте її на головну тільки напередодні свят.

Обов’язково підживіть створену сторінку зовнішніми посиланнями. В ідеалі потрібно використовувати всі доступні методи просування, як платні, так і безкоштовні.

Бажаю вам успішного отримання святкового трафіку!

0 comments:

Post a Comment