Thursday, July 15, 2010

Правила коментування DoFollow блогу seo-fight.blogspot.com

Перед коментуванням, будь-ласка, уважно прочитайте правила.

Основні правила:

1). Не пишіть оффтоп кометарів – тих, що не мають відношення до теми статті.
2). Не публікуйте беззмістовних коментів типу «хороший пост», «дякую за статтю», «тема чудово розкрита», «класний блог, пише ще» і т.д.
3). Спочатку прочитайте пост і після цього доповніть його в коментарі: висловіть критику, опишіть свої враження і т.д. Також можете навести деякі факти або чутки чи іншу інформацію, пов'язану із тим, що описано в статті.
4). Вказувати лінк потрібно тільки в полі «URL».
5). Коментарі, що не відповідають правилам 1-4 не будуть затвердженні.

Винятки із загальних правил

Що ДОЗВОЛЕНО при кометуванні мого блогу, але не на більшості DoFollow блогів:

1). Можете підписуватися не тільки адресами особистих блогів, а й сайтами, які ви розкручуєте.
2). В полі «ім’я» можете вказувати не тільки своїм ніком чи іменем, а й ключовим словом для розкрутки.
3). В тілі змістовного коментаря можна посилатися на статті що допомагають ширше розкрити тему посту.

Головний принцип обміну: Мені контент – вам ссилка!


Що вам дає коментування мого ресурсу?

Написавши мені коментар – ви отримуєте незакрите для індексації Google та Яndex посилання на свій сайт. Чим більше посилань – тим вищі будуть позиції у видачі пошукових систем.

Що мені дає ваше коментування мого блогу?

Додатковий трафік та новий контент. Детальніше в статті про переваги та недоліки dofollow блогів.

Як коментувати мій сео-блог з користю для свого сайту?

У формі для додавання коментарів виберіть Ім’я/URL.


У полі «Ім’я» впишіть ключове слово для розкрути сайту. А в пункті URL вкажіть адресу веб-сторінки, яку ви просуваєте.

Високих Вам позицій і багато трафіку!

1 comment:

  1. Доброго дня Ярослав.
    От, мене цікавить саме ідея - яким чином Вам получилось перетворити блог на blogspot в DoFollow - а саме яким чином Ви змогли відкрити теги - мені чомусь таке ніяк не получається (якщо зможете допомогти - з радістю прошу: http://blog.yosyfovych.te.ua ). До речі, погано, що по Вашій інструкції потрібно вводити адрес сайту і імя, тому що мені наприклад набагато приємніше коментувати публікації, які мене зацікавили під своїм Імям і профілем Google+ - а посилання, які допомагають ширше розкрити тему - давати саме в тексті коментаря...

    ReplyDelete