Saturday, April 24, 2010

SEO поради для написання прес-релізів

Почну глобально і поступово перейду до порад щодо сео-маніпуляцій в прес-релізах.

Інформація – це надважливий ресурс ХХІ ст. Медіа простір керує масовою свідомістю людей. І ні на секунду не припиняються інформаційні війни. Таким чином поширюються та нав’язуються ідеї, формуються репутації людей, товарів і послуг. З допомогою новин ми взнаємо, що для нас добре, а що - погано. Щодня виходять тисячі нових прес-релізів. Всі знають, що вони є прекрасним способом для поширення своїх новин. І от нам завдання як оптимізатору та кіпірайтеру - зробити свій прес-реліз таким, щоб він виділявся з тих тисяч. І не тим, що просто буде прикрашений обіцянками «ми найкращі». А був ефективнішим за інших по таким параметрам:
  • психологічній дії на людей;
  • залученню якнайбільшої кількості користувачів з пошукових систем;
  • сео-ефекту для вашого сайту.
Прес-релізи не тільки відмінний спосіб поширювати свої новини (ідеї, прихована реклама (поради) , агітація), але й отримати більш високий рейтинг сайту в пошукових системах. Але ви повинні оптимізувати ваш прес-реліз для того, щоб паралельно до поширення новини йшов процес виведення сайту в топи за тематичними запитами। Також дуже важливо, щоб сторінка із вашою новиною (що розповсюджена на чужих сайтах) ранжувалася вище у видачі пошукових систем, ніж інші тієї ж тематики.

Ось деякі SEO поради для прес-релізів:

Використання ключових слів.


Для вашого сайту має бути складене семантичне ядро, орієнтоване на конкретні ключові слова, що відповідають тематиці ресурсу. Використовуйте ваші основні ключовики по всьому прес-релізу.

Особливо важливо використовувати ключові слова в заголовку і в перших абзацах. Тізер, тобто, перших 250-300 слів в тілі тексту є найважливішими як для роботів, так і для людей. Багато хто не дочитає текст і до середини, тому передайте основну ідею в перших абзацах. Також більшість новин на сайтах працюють за принципом виведення тізера + лінк «читати всю статтю», тому перші 250-300 слів попадуть на головну сторінку, розділ новин або блог.

Знайдіть «золоту середину» між наповненням ключовими словами, які будуть заманювати пошукових роботів та цікавим текстом, який сподобається людям. Не переоптимізовуйте текст, зараз ПС ввели купу фільтрів на надмірність в густині ключовиків। Натомість використайте синоніми, не важливо це будуть НЧ, СР чи ВС। Заточуйте текст під вибрані кеї з семантичного ядра, а синоніми лише підвищать їх вагу। Примітка: синоніми враховує лише гугл।

При використанні кеїв по всьому тексту, використовуйте ті, які є схожими та аналогічними до ключового слова в заголовку. Схожими, це мається на увазі з іншими закінченнями.

Використання «правильних» анкорів в посиланнях на свій сайт


Ставте посилання на свій сайт з «правильними» анкорами, тобто між відкриваючим і закриваючим тегом має бути важливе ключове слово для вашого сайту. Також важливо, щоб ключовик в анкорі був наявним в тексті сторінки на яку посилається. Це збільшить шанси на залучення трафіку на ваш сайт з прес-релізів та підвищення його у видачі ПС.

Переконайтеся в тому, що принаймні одне з ключових слів посилається на сторінку вашого сайту, окрім головної.

Приверніть увагу аудиторії


Переконайтеся, що зміст прес-релізу зацікавить потенційних клієнтів, випадкових журналістів, блогерів, які звикли все критикувати. Розкажіть історію, яка приваблює публіку, а не відлякує її. Чи вплине ваш прес-реліз на кожного? Чи є у вас оригінальність, унікальність у тому, що ви, приховано чи відкрито, рекламуєте? Чому ваш прес-реліз важливий для кожного?!!

Уникайте дат в тексті прес-релізу


Не ставте дату у вашому релізі. В очах користувача, це дуже скоро зробить вашу новину застарілою.

Звичайно, багато важливих подій, не можна описати без дати, але якщо можливо, то уникайте дат।

От здається все। Якщо в когось є ще ідеї як робити прес-релізи кращими пишіть в коментарях।

Бажаю успіхів в інформаційних війнах!

0 comments:

Post a Comment