Friday, January 1, 2010

Google програв справу про доменне ім'я

На сайті ІнтерМедіаКонсалтинг знайшов цікаву новину по доменних війнах.

Канадська компанія, яка володіє веб-сервісом Groovle.com, виграла справу проти гіганта-пошуковика Google.

В Google стверджували, що доменне ім'я, що використовується компанією 207 Media дуже схоже на його власне, але посередники із Національного арбітражного форуму з цим не погодилися.

У скарзі Google висловили прохання до суддів про передачу цього доменного імені їм від 207 Media.

Але троє суддів, призначених форумом, відмовили в проханні. Вони відзначили, що доменне ім'я не досить схоже, щоб заплутати користувачів.

Новина, одразу наштовхнула на два висновки:
  1. На Заході закони виконуються, навіть проти волі сильних світу сього.
  2. Почни судитись із Google і отримаєш велику купу посилань на себе :)
Далі я зайшов з цікавості, що ж то за чудосервіс такий. Найсмішнішим виявилось те, Groovle працює із інтеграцією пошуку від Google через відкриті API.

Groovle просто дозволяє зробити, щось накшталт власної сторінки iGoogle, але швидше, простіше і при цьому є більша свобода дій.
GroovleНа головній стотрінці є короткий опис сервісу, приклади популярних сторінок та механізм завантаження власного фонового зображення.
Groovle
Я додав свій оцифрований портрет зроблений подругою-художницею. Є три варіанти заливки фону, точно, як у Віндовз в налаштуваннях десктопу. Для захисту від ботів стоїть капча.
GroovleДалі ми отримуємо щось схоже на це, саме поле для пошуку можна перетягувати куди заманеться. Я змістив його з центру ближче до правого верхнього кута.

Groovle-contextА ось і останній скрін, що демострує монетизацію сайту через AdSense для пошуку. Червоними лініями я виділив рекламні оголошення гугла, доходом з яких він поділиться із грувлом.

Висновок №3 - гугл судиться із тим, хто йому не подобається, але припиняти партнертські програми, що приносять прибуток теж не спішить, хоча у правилах партнерки чітко сказано, що гугл може припинити роботу із вебмайстром без роз'яснення причин.

0 comments:

Post a Comment